Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Muse heeft maar één festival gedaan na release van Simulation Theory toch? Alleen RW? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze het daarbij laten. Zou volgens mij de eerste keer zijn dat ze na een albumrelease geen festivaltour doen.

En misschien gaan ze wel iets optuigen rond de Origin of Muse, dat lijkt me wel wat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.271
6.369
Muse heeft maar één festival gedaan na release van Simulation Theory toch? Alleen RW? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze het daarbij laten. Zou volgens mij de eerste keer zijn dat ze na een albumrelease geen festivaltour doen.

En misschien gaan ze wel iets optuigen rond de Origin of Muse, dat lijkt me wel wat.
in ieder geval Global Goal Live ;)

maar natuurlijk komt er nog wat, die gaan met deze tour niet 1 jaartje op pad, kom nou zeg...?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.431
Het lijkt me echt sterk dat ze dezelfde show op festivals gaan spelen terwijl de registratie in de bios draait. En wat Frans ook zegt, Bellamy heeft aangegeven dat ze de Simulation Era deze maand ten einde is.
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Muse heeft maar één festival gedaan na release van Simulation Theory toch? Alleen RW? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze het daarbij laten. Zou volgens mij de eerste keer zijn dat ze na een albumrelease geen festivaltour doen.

En misschien gaan ze wel iets optuigen rond de Origin of Muse, dat lijkt me wel wat.
Ben ook wel benieuwd of Origin of Muse verwerkt wordt in mogelijke optredens.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.615
678
Post Malone 25 juni op Tinderbox. Hij zit dus wel in Europa om en nabij Pinkpop en gaat festivals doen.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Volgens een bron van mij binnen de band's team zijn er geen plannen voor Muse om te touren volgend zomer naast hier en daar een los optreden. Kan allemaal nog veranderen maar het lijkt er momenteel niet op.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Post Malone 25 juni op Tinderbox. Hij zit dus wel in Europa om en nabij Pinkpop en gaat festivals doen.

Die gaat pinkpop/mojo nooit (helaas) boeken. Denk dat het een goffertpark show of woohah wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
bcmrmaybe wrote:
Post Malone 25 juni op Tinderbox. Hij zit dus wel in Europa om en nabij Pinkpop en gaat festivals doen.

Die gaat pinkpop/mojo nooit (helaas) boeken. Denk dat het een goffertpark show of woohah wordt.
Goffert ja? ZiggoDome snap ik, maar kan hij een Goffertpark vullen. I'm getting to old volgens mij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.431
Waarom zou Pinkpop die nooit boeken? Helemaal na zijn laatste album (minder hiphop, meer pop) best een logische Pinkpop act.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Goffert ja? ZiggoDome snap ik, maar kan hij een Goffertpark vullen. I’m getting to old volgens mij.[/quote

Stond dit jaar 2 keer ziggo dome. 1 helemaal uitverkocht en 1 bijna. Ik denk dat Post Malone het goffertpark aardig vol krijgt
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Goffert ja? ZiggoDome snap ik, maar kan hij een Goffertpark vullen. I’m getting to old volgens mij.[/quote

Stond dit jaar 2 keer ziggo dome. 1 helemaal uitverkocht en 1 bijna. Ik denk dat Post Malone het goffertpark aardig vol krijgt
2x ZiggoDome vullen is nog wat anders dan Goffertpark. En was de bovenste ring wel open?

Ik lees die fout hier regelmatig, dat een uitverkocht ZiggoDome garantie is als helen velden volspelen, maar dat is vaak niet het geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.431
rhcp wrote:
Goffert ja? ZiggoDome snap ik, maar kan hij een Goffertpark vullen. I’m getting to old volgens mij.[/quote

Stond dit jaar 2 keer ziggo dome. 1 helemaal uitverkocht en 1 bijna. Ik denk dat Post Malone het goffertpark aardig vol krijgt

2x ZiggoDome vullen is nog wat anders dan Goffertpark. En was de bovenste ring wel open?

Ik lees die fout hier regelmatig, dat een uitverkocht ZiggoDome garantie is als helen velden volspelen, maar dat is vaak niet het geval.

Bovenste ring was bij beide concerten open. De eerste dag vol, de tweede dag vrijwel vol.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Waarom zou Pinkpop die nooit boeken? Helemaal na zijn laatste album (minder hiphop, meer pop) best een logische Pinkpop act.

Dat laatste album is zeker pop gericht. Ik zou het een hele goede boeking vinden (nieuwe headliner en zet een goede show neer). Dus kom maar door hoor :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.271
6.369
Is Tinderbox eigen LN of FF?
Groot deel FKP Scorpio, maar volgens mij wel flink stuk aandeel verkocht.
Maar wel veel FKP Scorpio invloed, meer richting Friendly Fire dus.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
288
Een dag met Post Malone en Twenty One Pilots lijkt me erg geschikt voor Pinkpop. Trek je heel wat nieuw publiek mee aan en zijn zeer populaire acts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken