Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Misschien als je jaar in jaar uit tourt. Maar Coldplay gaat na jaren niet touren nu met een nieuw meer experimenteel album weer op tour. Dan lijken festivals me niet de eerste logische keuze. Eerder eigen shows met dan in het jubileumjaar festivals.

Timmetje, als ik het niet beter wist dan zou ik je een KOL fanboy noemen :)

Het EK voetbal is deze zomer en een aantal stadions gaan gebruikt worden om wedstrijden te spelen. Ik kan me voorstellen dat ze de grasmat in optima forma willen houden (de grasmat in de Arena is nou niet echt hiephiephoera). Wembley, Allianz Arena en nog meer stadions worden gebruikt. Ideale zomer dus om een festivaltour te doen en het jubileumjaar daarna een grote stadiontour af te werken.

Ik ken helaas niet de ins en outs
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
488
65
Misschien als je jaar in jaar uit tourt. Maar Coldplay gaat na jaren niet touren nu met een nieuw meer experimenteel album weer op tour. Dan lijken festivals me niet de eerste logische keuze. Eerder eigen shows met dan in het jubileumjaar festivals.

Timmetje, als ik het niet beter wist dan zou ik je een KOL fanboy noemen
1f642.svg


Het EK voetbal is deze zomer en een aantal stadions gaan gebruikt worden om wedstrijden te spelen. Ik kan me voorstellen dat ze de grasmat in optima forma willen houden (de grasmat in de Arena is nou niet echt hiephiephoera). Wembley, Allianz Arena en nog meer stadions worden gebruikt. Ideale zomer dus om een festivaltour te doen en het jubileumjaar daarna een grote stadiontour af te werken.

Ik ken helaas niet de ins en outs

Zit best wat in idd.
Helemaal niet aan gedacht.!
Tijdens EK zullen zeker weten geen stadions gebruikt gaan worden voor concerten.
O.a arena.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.260
4.536
Misschien als je jaar in jaar uit tourt. Maar Coldplay gaat na jaren niet touren nu met een nieuw meer experimenteel album weer op tour. Dan lijken festivals me niet de eerste logische keuze. Eerder eigen shows met dan in het jubileumjaar festivals.

Timmetje, als ik het niet beter wist dan zou ik je een KOL fanboy noemen
1f642.svg

Ze worden nu op 3FM gedraaid, schrijf maar op hoor!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ze worden nu op 3FM gedraaid, schrijf maar op hoor!

Nee, dat zou echt een zwaktebod zijn. Die komen niet. IN tegenstelling tot 21P
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.260
4.536
Was vooral al geintje bedoeld. Kan me ook niet voorstellen dat ze met KoL op de proppen komen/
Tegelijkertijd houd ik een kleine slag om de arm om eventuele teleurstellingen in die kiem te smoren. Voor je het weet bleek Bowie niet haalbaar en was alleen KoL nog beschikbaar.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.562
3.160
In het laatste jaar van Kings of Leon was er best een prima alternatief voorhanden in System of a Down. En je had ook nog +Live+ en Prophets of Rage op de bühne staan. Best een goede dag dat!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
In het laatste jaar van Kings of Leon was er best een prima alternatief voorhanden in System of a Down. En je had ook nog +Live+ en Prophets of Rage op de bühne staan. Best een goede dag dat!
SoaD was geen alternatief, ze speelden namelijk voor KoL op Noord.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.260
4.536
Maar snap wel dat die dag voor de liefhebber van het hardere segment nog wel oké was.
Keek net nog even naar die line up van dat jaar, wat een ongelooflijk boutjaar was dat zeg. Ik moet wel heel veel gedronken hebben om die line up door te komen.
Enige optreden dat me positief is bijgebleven van dat jaar is Richard Ashcroft. En ook, Liam een beetje, al was dat ook even het nieuwe album testen waar pas twee nummers van uit waren gebracht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.750
1.913
Geen idee of dat hier op het forum al bevestigd is maar ik dacht van niet.
Eerste festival voor The Who volgend jaar is bevestigd. Paar weken voor PP in Amerika.
https://liveforlivemusic.com/news/who-tommy-broadway-2021/
The band was forced to postpone a few tour performances in Texas and Colorado last month due to Daltrey coming down with Bronchitis. However, Townshend did also manage to inform fans that The Who will appear at next year’s New Orleans Jazz & Heritage Festival.
Zouden mogelijk op PP kunnen staan al vind ik zelf Bospop ook een optie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.098
8.757
Rockbeer wrote:
In het laatste jaar van Kings of Leon was er best een prima alternatief voorhanden in System of a Down. En je had ook nog +Live+ en Prophets of Rage op de bühne staan. Best een goede dag dat!

SoaD was geen alternatief, ze speelden namelijk voor KoL op Noord.

Er was gewoon geen alternatief toch? Het was KoL of naar huis gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
Eerste festival voor The Who volgend jaar is bevestigd.

The band was forced to postpone a few tour performances in Texas and Colorado last month due to Daltrey coming down with Bronchitis. However, Townshend did also manage to inform fans that The Who will appear at next year’s New Orleans Jazz & Heritage Festival.
.
nog niet bevestigd toch?

het gaat in ieder geval april / mei in VS worden en daarne weer Europa, zoals ik eerder al zei.
ik sluit Pinkpop niet uit ;)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.973
1.761
The Who. Daar heb ik persoonlijk totaal geen behoefte aan. Zonder afbreuk te willen doen aan hun kunnen natuurlijk, hoop ik ook echt dat die ergens anders staan. KoL zou ik wel waarderen als boeking, maar eigenlijk zijn die in mijn ogen headliner af, en zou dat alleen nog te verantwoorden zijn in een co-constructie. Ook hier plaats ik graag de voetnoot dat het wel uitstekende muzikanten zijn.

Oktober duurt nog een dikke week. Kom op Pinkpop, vooruit met die naam!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.412
646
PJ wrote:
Eerste festival voor The Who volgend jaar is bevestigd.

The band was forced to postpone a few tour performances in Texas and Colorado last month due to Daltrey coming down with Bronchitis. However, Townshend did also manage to inform fans that The Who will appear at next year’s New Orleans Jazz & Heritage Festival.
.

nog niet bevestigd toch?

het gaat in ieder geval april / mei in VS worden en daarne weer Europa, zoals ik eerder al zei.
ik sluit Pinkpop niet uit
1f609.svg

Ken liet intussen weten dat The Who enkel op Pinkpop zou staan als Noord-headliner, niet groot genoeg om een dag te dragen. Zal dus van de eisen van de band afhangen.

Ligt ook in lijn met wat we zelf al konden concluderen op basis van hun recente passages in de Benelux.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
For the Festileaks people, The Who is off course no headliner at Pinkpop this year. Maybe the second stage, but not one of the big 3.

Das best wel een harde NO. Maar goed dat kon je al wel verwachten. The Who zal never nooit niet akkoord gaan met afsluiter op Noord. Daar zijn de ego's echt te groot voor.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.260
4.536
For the Festileaks people, The Who is off course no headliner at Pinkpop this year. Maybe the second stage, but not one of the big 3.

Das best wel een harde NO. Maar goed dat kon je al wel verwachten. The Who zal never nooit niet akkoord gaan met afsluiter op Noord. Daar zijn de ego’s echt te groot voor.

Ergo, wat iedereen - één al zei, The Who niet op Pinkpop.
Ben benieuwd of er überhaupt een voorverkoop gaat zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ergo, wat iedereen – één al zei, The Who niet op Pinkpop.
Ben benieuwd of er überhaupt een voorverkoop gaat zijn.

Ik hoop het....en dan graag voordat er een klapper bekend gemaakt wordt. Mojo krijgt toch steeds meer te vertellen en die willen graag mee in de strijd met de andere festivals. Dus ik denk dat het 1 of 2 november wordt..In de traditie van Pinkpop zou ik dan zeggen 2 november 2019 om 10 uur
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.257
10.767
Kan Festileaks Ken geen transfervergoeding geven om op dit forum te komen orakelen? Scheelt voor veel mensen twee fora in de gaten houden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken