Misschien als je jaar in jaar uit tourt. Maar Coldplay gaat na jaren niet touren nu met een nieuw meer experimenteel album weer op tour. Dan lijken festivals me niet de eerste logische keuze. Eerder eigen shows met dan in het jubileumjaar festivals.
Timmetje, als ik het niet beter wist dan zou ik je een KOL fanboy noemen
Het EK voetbal is deze zomer en een aantal stadions gaan gebruikt worden om wedstrijden te spelen. Ik kan me voorstellen dat ze de grasmat in optima forma willen houden (de grasmat in de Arena is nou niet echt hiephiephoera). Wembley, Allianz Arena en nog meer stadions worden gebruikt. Ideale zomer dus om een festivaltour te doen en het jubileumjaar daarna een grote stadiontour af te werken.
Ik ken helaas niet de ins en outs
Timmetje, als ik het niet beter wist dan zou ik je een KOL fanboy noemen
Het EK voetbal is deze zomer en een aantal stadions gaan gebruikt worden om wedstrijden te spelen. Ik kan me voorstellen dat ze de grasmat in optima forma willen houden (de grasmat in de Arena is nou niet echt hiephiephoera). Wembley, Allianz Arena en nog meer stadions worden gebruikt. Ideale zomer dus om een festivaltour te doen en het jubileumjaar daarna een grote stadiontour af te werken.
Ik ken helaas niet de ins en outs