Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Nog geen naam bekend, maar al wel 106 pagina’s vol met geouwehoer! Hulde!!!

Wij kunnen dat! Er zijn wel genoeg namen bekend. Of die op Pinkpop staan is een ander.

Toch leuk een beetje lomp lullen en suggeren over een festival. Anders kan je hier de boel wel sluiten deze maanden.

Is er iemand op de hoogte of er nog wat punkrock acts in de buurt zijn rond Pinkpop?

Hoop zelf vooral op Rise Against, maar die lieten met de release van Wolves al verstek gaan, en de Ghost Note Symphonies zijn niet echt festival materiaal gok ik zo...

Is er iemand op de hoogte of er nog wat punkrock acts in de buurt zijn rond Pinkpop?

Hoop zelf vooral op Rise Against, maar die lieten met de release van Wolves al verstek gaan, en de Ghost Note Symphonies zijn niet echt festival materiaal gok ik zo…

Billy Talent en The Offspring staan op rock am ring, dus die zijn iig in de buurt. Billy Talent is sowieso altijd wel een feestje, Offspring heb ik nog nooit live gezien, maar lijkt me ook vet.
En dan is er natuurlijk Green Day ?

Op 28 oktober verschijnt in de VS een documentaire over Bruce Springsteen on Broadway. Hij kondig tevens een tour aan en wil aftrappen in Ierland Croke Park of Slane. Lijkt aannemelijk dat hij dan ook op Pinkpop komt! Hebben we in iedere een grote vis en classic act. Overigens sluit Diana Ross s’middags Glastonbury af. Ook leuk voor Iron Maiden als sub......

rickhuissen wrote:

Hoop zelf vooral op Rise Against, maar die lieten met de release van Wolves al verstek gaan, en de Ghost Note Symphonies zijn niet echt festival materiaal gok ik zo…

Billy Talent en The Offspring staan op rock am ring, dus die zijn iig in de buurt. Billy Talent is sowieso altijd wel een feestje, Offspring heb ik nog nooit live gezien, maar lijkt me ook vet.
En dan is er natuurlijk Green Day
1f61c.svg

Offspring is fantastisch! Mijn profielfoto komt van de Pinkpop site, daar stond ik in 2018 helemaal vooraan bij The Offspring met mijn bolleke. Zouden wel snel terug zijn, maar dat vind ik in dit geval helemaal niet erg!

Billy Talent mag ook doorkomen. Die ken ik dan weer niet live, dus ben benieuwd...

Op 28 oktober verschijnt in de VS een documentaire over Bruce Springsteen on Broadway. Hij kondig tevens een tour aan en wil aftrappen in Ierland Croke Park of Slane. Lijkt aannemelijk dat hij dan ook op Pinkpop komt! Hebben we in iedere een grote vis en classic act. Overigens sluit Diana Ross s’middags Glastonbury af. Ook leuk voor Iron Maiden als sub……
Kom even met de link dat hij zijn tour wil starten in Ierland. Ben ik nog nergens tegengekomen...

PP1980 wrote:
Op 28 oktober verschijnt in de VS een documentaire over Bruce Springsteen on Broadway. Hij kondig tevens een tour aan en wil aftrappen in Ierland Croke Park of Slane. Lijkt aannemelijk dat hij dan ook op Pinkpop komt! Hebben we in iedere een grote vis en classic act. Overigens sluit Diana Ross s’middags Glastonbury af. Ook leuk voor Iron Maiden als sub……

Kom even met de link dat hij zijn tour wil starten in Ierland. Ben ik nog nergens tegengekomen…

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.
Daarnaast gaat de documentaire niet over BOB, maar over zijn laatste album "Western Stars"
Slane is volgend jaar overigens wel 35 jaar geleden, vanuit nostalgisch oogpunt zou het daarom mooi zijn, meer ook niet

The Boss staat nog op mijn bucketlist dus laat maar komen.

Zoals ik al eerder zei Coldplay-Guns-The Boss....dat wordt em

Matthijs wrote:

rickhuissen wrote:

En dan is er natuurlijk Green Day
1f61c.svg

Offspring is fantastisch! Mijn profielfoto komt van de Pinkpop site, daar stond ik in 2018 helemaal vooraan bij The Offspring met mijn bolleke. Zouden wel snel terug zijn, maar dat vind ik in dit geval helemaal niet erg!

Billy Talent mag ook doorkomen. Die ken ik dan weer niet live, dus ben benieuwd…

Billy Talent is for old time sakes best wel tof. Was "vroeger", begin middelbare school, fan en heb ze een jaar of 7 (denk ik) live gezien. Viel niet tegen!

Zoals ik al eerder zei Coldplay-Guns-The Boss….dat wordt em

En toen ging de wekker :lol:

Billy Talent.... yes.... laat maar komen!!!!

Zoals ik al eerder zei Coldplay-Guns-The Boss….dat wordt em

The Boss op het Malieveld in 2016 is het mooiste concert dat ik heb meegemaakt. Laat maar heel snel doorkomen naar Pinkpop!

https://www.joe.ie/movies-tv/bruce-springsteen-confirms-plans-to-be-touring-very-soon-684679

Zie ook:
https://sites.google.com/site/thundercrackspringsteen/news-updates/brucespringsteenmentionsestreetbandalbumrecordingtimelinetalkstour

ik heb nog steeds het onderbuikgevoel dat Springsteen pas 2021 op festivals staat...

maar pin me er niet op vast

Ben benieuwd wanneer Pinkpop op o.a. Facebook de profielfoto gaat updaten. Voor die tijd zou ik nog geen namen verwachten.

Ben benieuwd wanneer Pinkpop op o.a. Facebook de profielfoto gaat updaten. Voor die tijd zou ik nog geen namen verwachten.
was volgens mij vorige keer ook niet, Fleetwood Mac aankondiging was nog in oude huisstijl

Users who are viewing this thread