Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

T. Roses wrote:
Ben benieuwd wanneer Pinkpop op o.a. Facebook de profielfoto gaat updaten. Voor die tijd zou ik nog geen namen verwachten.

was volgens mij vorige keer ook niet, Fleetwood Mac aankondiging was nog in oude huisstijl

Jawel, want vorig jaar op maandag 5 november hadden ze hun profielfoto gewijzigd en op dinsdag 6 november werd Fleetwood Mac aangekondigd.

ik heb nog steeds het onderbuikgevoel dat Springsteen pas 2021 op festivals staat…

maar pin me er niet op vast

Nou is Springsteen niet het type wat nog eens terugkomt naar Europa voor festivals. Als hij volgend jaar in Europa is zullen dat losse shows en enkele festivals zijn. Als hij ze al doet want hij kan natuurlijk ook voor enkel en alleen losse shows gaan.
Ik zie hem in ieder geval niet 2 keer een leg door Europa doen.
Meestal is het 2 legs US 1 UK/Europa 1 Australia en dan ben je zo anderhalf jaar verder......

Ze veranderen altijd eerst de huisstijl en dan pas gaan ze aankondigen.
de site was nog oude huisstijl.
het berichtje op de site van aankondiging Fleetwood was nog in oude stijl.

maar...
wel waren op de sociale media de dag er voor profielen geupdate inderdaad.
bijvoorbeeld, 5 november nieuwe profielfoto en 6 november aankondiging Fleetwood.

Nu post Ken op efestivals ook het nieuws over Coldplay echter enkel op het RW forum. Hij zegt erbij dat het om nieuwe muziek gaat. Dus vrijdag de nieuwe single met mogelijk de datum voor een nieuw album. De tourdata laat nog even op zich wachten vermoed ik.....

Ik heb nog een guilty pleasure waar ik me een klein beetje voor schaam. Ze is live namelijk ook niet al te best heb ik begrepen, maar dat meiske heeft iets, en ik zou haar best eens een keer live willen zien. Had de moed al opgegeven dat ze ooit nog in de buurt zou zijn, maar ze gaat schijnbaar touren, en doet ook Nederland aan. Verwacht het niet, maar zou Avril Lavigne op Pinkpop kunnen staan?

Ik heb nog een guilty pleasure waar ik me een klein beetje voor schaam. Ze is live namelijk ook niet al te best heb ik begrepen, maar dat meiske heeft iets, en ik zou haar best eens een keer live willen zien. Had de moed al opgegeven dat ze ooit nog in de buurt zou zijn, maar ze gaat schijnbaar touren, en doet ook Nederland aan. Verwacht het niet, maar zou Avril Lavigne op Pinkpop kunnen staan?

Als er een festival is waar ze kan staan, is het Pinkpop, denk ik. Ik weet niet hoeveel geld ze vraagt, maar ergens vroeg op de dag op het eerste of tweede podium lijkt het me ook wel leuk om eens te zien.

Heb ook wel een soort van crush op haar gehad ;-). Als dat de dingen zijn waarvoor we ons schamen, valt het verder wel mee denk ik

Maar jullie weten toch wel dat ze in maart al in Nederland is. Die zal dus niet op PP staan.
https://www.nu.nl/muziek/6004145/avril-lavigne-geeft-in-maart-2020-concert-in-afas-live.html

Heb ook wel een soort van crush op haar gehad ;-). Als dat de dingen zijn waarvoor we ons schamen, valt het verder wel mee denk ik

Haha, nee dat is het niet zozeer. Meer dat ik er eigenlijk niet de vinger op kan leggen waarom ik graag naar haar luister(de). De muziek die ze maakt is niet super hoogstaand, misschien zelfs wel een beetje 13 in een dozijn. Maar dat het een leuke chick is helpt natuurlijk wel een beetje...

Veel bands doen toch in het voorjaar zaalshows en dan in de zomerperiode festivals?

Dit is haar "ik ging bijna dood van vermoeidheid maar krabbel na 3 jaar weer langzaam overeind" - tour. Die zal niet heel wat maanden onderweg zijn lijkt me...

Coldplay wordt vandaag al twee keer genoemd op 3FM. Één keer naar aanleiding van een gerucht dat ze naar NL (iets in die trant) komen en dat ze dat nader gaan uitzoeken en nu net vertelt Jorien over de uitgelekte tracklist en een eventuele samenwerking met Daft Punk en geruchten over meerdere albums.

Coldplay en Daft Punk. Wat is dat voor combinatie dan?

Kennelijk hebben zij één nummer samen gemaakt, of zijn ze dat aan het doen. Op zich ook weer niet zo gek, ze hebben ook met Chainsmokers gewerkt.

Coldplay wordt vandaag al twee keer genoemd op 3FM. Één keer naar aanleiding van een gerucht dat ze naar NL (iets in die trant) komen en dat ze dat nader gaan uitzoeken en nu net vertelt Jorien over de uitgelekte tracklist en een eventuele samenwerking met Daft Punk en geruchten over meerdere albums.
vrijdag nieuwe single he...

hangt in de lucht

(iron maiden zojuist weer op KINK, daar hangt ook iets in de lucht, benieuwd waar ze in NL staan)

Users who are viewing this thread