Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Iron Maiden staat niet met dezelfde tour nog een keer in Nederland. Had op Fortarock gekund maar dat lijkt helaas niet door te gaan.

Blijkbaar is Coldplay idd met nieuwe muziek bezig. Tof.
Goffertpark nieuws incoming....

Timmetje wrote:
Goffertpark nieuws incoming….

nou, pak je potloodje maar voor Werchter en Pinkpop TImmetje, geloof je me niet??
Ik heb een stift gepakt omdat jij vanaf dag 1 al loopt te hinten naar Coldplay Dennis :wink:

DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:
Goffertpark nieuws incoming….

nou, pak je potloodje maar voor Werchter en Pinkpop TImmetje, geloof je me niet??

Ik heb een stift gepakt omdat jij vanaf dag 1 al loopt te hinten naar Coldplay Dennis
1f609.svg

Dat rook en vuur spelletje is al bezig van 2018. Zal wel een keertje lukken denk ik dan. :-) Denk net als Dennis dat het nu wel eens prijs zal zijn. Voor Pinkpop, tenminste.

Als je maar lang genoeg blijft volhouden, komt het een keer uit ;-).

Ik ben wel benieuwd of Dennis wat Coldplay betreft meer weet dan hij hier zegt.

Volgens mij had hij bij Bieber ook al info op voorhand....

als je maar hard genoeg roept dat Lionel Richie, LIVE, Armin of Bieber komt, misschien leest iemand mee van Mojo ;)

(of gewoon goed gokken)

Volgens mij heeft hij de Coldplay info vooral van Efestivals, Graz en een goede hoop/goede gok en heeft hij verder niet meer bronnen dan wij hebben.

(al zou Dennis nog steeds Ken kennen zijn ;-) )

In sommige gevallen is goed gokken en beetje geluk hebben. En heel soms beschik jij of iemand anders hier misschien over net dat kleine beetje extra info waardoor de puzzel net iets makkelijker in elkaar valt....... maar da’s mijn mening he....
Dat er mensen op forums zitten die soms iets meer weten is mij wel duidelijk.... :wink:

Ik vind het wel mooi om te zien hoe hier Ken in twijfel wordt getrokken. Zijn hints vorig seizoen waren toch echt wel overduidelijk. Hij wist telkens precies hoeveel bands er zouden worden aangekondigd, gaf eerste letters die allemaal bleken te kloppen etc. etc. Dat er dan een keer iets tussen zit wat door onvoorziene omstandigheden wordt uitgesteld neem ik graag voor lief. Die 9 keer dat hij het wel juist heeft, weten wij toch maar eerder dan de rest van de wereld wat er op ons afkomt.

Ik ken(de) Ken eigenlijk niet eens, maar geloof zeker in wat hij zegt. Maar wat Pinkpop betreft heeft hij niets over Coldplay gezegd, toch?
Überhaupt iets over Pinkpop, behalve dat Iron Maiden en Kensington geen headliner zijn?

Ik ken(de) Ken eigenlijk niet eens, maar geloof zeker in wat hij zegt. Maar wat Pinkpop betreft heeft hij niets over Coldplay gezegd, toch?
Überhaupt iets over Pinkpop, behalve dat Iron Maiden en Kensington geen headliner zijn?
Als ik het goed gevolgd heb zegt hij over Iron Maiden dat deze alleen voor PP in aanmerking komen mocht er 1 headliner afzeggen. Hij gaf vanaf het begin meteen ook aan dat PP eigenlijk rond was met 2 headliners. Die derde was toen nog niet rond blijkbaar. Over Kensington was hij duidelijk. Die dus niet.
Verder vind ik het wel opvallend dat hij over de nieuwe muziek van Coldplay alleen gepost heeft op het RW topic op efestivals.
Hij zegt niets over festivals of een tour enkel dat ze vrijdag met nieuwe muziek komen.....
Ken zit voornamelijk ook op de Belgische festivals topic op efestivals. Ik vermoed dat hij dan ook voor Livenation België werkt of in de organisatie zit van een Belgische festival...... in ieder geval heeft meer info dan de gewone burger..... :wink:

Jup. Wel in andere festivaltopicd zoals Werchter en NOS Alive maar niet voor Pinkpop.

Zou me niets verbazen als het een P!nkje wordt. Wel op Werchter, ArenA of Goffert of Malieveld in Nederland.

Ik zit diverse livestreams te bekijken. Maar het Malieveld kan je voorlopig afschrijven als concert locatie. :wink:

Users who are viewing this thread