Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

No way dat Nightwish op Pinkpop gaat staan. Datzelfde weekend heb je Copenhell, Graspop en Hellfest. Daar staan ze normaal gesproken gewoon op alle drie.

Over Coldplay een quote uit artikeltje:
“Daarnaast heeft Coldplay twee weken geleden aangekondigd dat er weer een Global Citizen Festival aankomt op 26 september 2020, waarbij er op vijf continenten tegelijkertijd een evenement plaatsvindt. Global Citizen is een goed doel dat zich inzet voor wereldwijde gelijkheid, op allerlei vlakken.

Hiervoor zijn o.a. al Billie Eilish, Muse, Red Hot Chili Peppers, Lizzo, Pharrell Williams en jawel, Coldplay, bevestigd! Ze gaan volgend jaar dus sowieso een show geven, al is het nog niet bekend of dit ook in Europa gaat zijn.”
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/388775-dit-zijn-de-eerste-geruchten-over-nieuw-coldplay-album?fbclid=IwAR31CidKsMBVxjjgnlzDonfCnzfZ7q9xPcuhwm0jSshXx6B4JBGXDMfl2sI

Woeps. Deze hoort 16 oktober pas online te komen. Via een vriend van een vriend heb ik begrepen dat er 2 servers zijn waarvan 1 staging en daar kon je op komen door met juiste hostname naar betreffende ip te resolven.

https://pasteboard.co/IBAu07z.jpg

Maar het belangrijkste is dat we nog nooit een kat hebben gehad op de poster. Terwijl katten liev zijn en Pinkpop is ook liev.
Volgend jaar dan maar eens op de spelling letten :-P

bcmrmaybe wrote:
nkpop 2014 blijft vooralsnog het hoogtepunt van dit decennium.

The Rolling Stones – Metallica – Artctic Monkeys – John Mayer – Editors – Ed Sheeran – Arcade Fire – Stromae – Bastille – Joe Bonamssa – Robert Plan – Avengede Sevenfold – Limp Bizket – Twenty One Pilots – Biffy Clyro of 1 affiche…

Die zou je nu eens in 2019 moeten droppen…

Dat was echt een kneiter van een jaar……..Optreden van Stromae in de verzengende hitte…wat een fokking goed optreden was dat.

Die Arcade Fire optreden daarna was nog 20x beter.

Sinds dien weet ik zeker, mocht de wereld ooit vergaan… dan maar tijdens een Arcade Fire set. Wat een genot en feest was dat met die storm.

Bij een zondvloed kan ik REM ook aanraden. #RW99

Was de kat too obvious? Of Rammstein?
1f644.svg
Ik vraag dit voor een vriend.

Tailor Swift als sub gaf het weg.
Verder die achtergrond wel mooi gemaakt trouwens

16 oktober is nog niet eens een gekke dag.
ik verwacht sowieso die dag aankondiging van een band.

Maar Pinkpop mag ook wel komen.
Als 2 november (voor)verkoop begint, is het nog drie weken.
Dat zal toch vast met de drie headliners bekend gaan gebeuren, stel ik me voor...
Nog 3 weken, dus elke week 1. Kan.
( woensdag lijkt MIJ een goed begin ;) )

Ik hoop echt dat niet alle headliners bekend zijn voordat de vvk begint. Dat maakt het hele idee van vvk nutteloos.

Ik hoop echt dat niet alle headliners bekend zijn voordat de vvk begint. Dat maakt het hele idee van vvk nutteloos.

Volledig mee eens. Gewoon de kaartverkoop starten en een paar dagen later je eerste headliner. Desnoods andersom als de de start wat meer boost wil geven maar niet alledrie en dan pas starten met de verkoop.

Zouden ze ook met nieuws komen in de herfstvakantie of maakt dat niet uit? RW komt namelijk nooit met nieuws in de vakantie....

Zouden ze ook met nieuws komen in de herfstvakantie of maakt dat niet uit? RW komt namelijk nooit met nieuws in de vakantie….

Alleen in de kerstvakantie niet. De herfstvakantie maakt niet veel uit voor RW normaal gezien. (die begint in België ook pas op 28 oktober)

Want? Zo heb je toch heel veel festivals, die zo starten met hun verkoop? Rock Werchter bv.

oh my!?!!?

als AC/DC een gerucht gaat worden voor festivals in 2020?
DAN HOU IK MIJN HART VAST?!?!?

stel! AC/DC en Coldplay op Pinkpop?
Dan moet die voorverkoop echt beginnen voordat deze namen samen zijn aangekondigd.
Daarbij, bij AC/DC fans heb ik vrees voor Stones-praktijken waar fans wél aan weekendkaart gaan denken na uitverkoop dagkaarten...

laten we hopen op beter een ook correcte acties van Mojo tav verkoop??

AC/DC lijkt me niet echt een Pinkpop-band. Als die in Nederland wat doen, lijkt me dat gewoon ergens een groot stadion of goffertpark of iets dergelijks

oh my!?!!?

Dan moet die voorverkoop echt beginnen voordat deze namen samen zijn aangekondigd.
Daarbij, bij AC/DC fans heb ik vrees voor Stones-praktijken waar fans wél aan weekendkaart gaan denken na uitverkoop dagkaarten…

Denk je echt dat een optreden van AC/DC voor een zelfde gekte gaat zorgen in de voorverkoop als destijds de Stones? Coldplay zal dat wellicht wel veroorzaken, maar AC/DC toch niet? Alle respect hoor, toffe band. Maar qua bezetting niet meer compleet en toch ook gewoon op een compleet andere trede van de ladder dan de Stones?

DennisvdBr wrote:
oh my!?!!?

Daarbij, bij AC/DC fans heb ik vrees voor Stones-praktijken waar fans wél aan weekendkaart gaan denken na uitverkoop dagkaarten…

Denk je echt dat een optreden van AC/DC voor een zelfde gekte gaat zorgen in de voorverkoop als destijds de Stones? Coldplay zal dat wellicht wel veroorzaken, maar AC/DC toch niet? Alle respect hoor, toffe band. Maar qua bezetting niet meer compleet en toch ook gewoon op een compleet andere trede van de ladder dan de Stones?
Brian Johnson zou weer van de partij zijn en ook de bassist is terug gekomen op zijn besluit om te stoppen. Zelfs Phil Rudd kruipt weer achter de drums. Dit gaat zeker voor een run op kaarten zorgen.

Users who are viewing this thread