Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op de Peppers.
Coldplay als 'pop'-act (want dat zijn ze tegenwoordig wel), RHCP als funk en dan nog een gitarenact. Van mij mag het.

Coldplay
Guns 'n Roses
RHCP
Metallica
Springsteen
Muse
Pearl Jam
Foo Fighters
en vooruit... Iron Maiden

Van metal tot hardrock tot rock tot pop, en de een wat meer uitgekauwd dan de ander, maar dit is wel een rijtje headliners waar ik enthousiast van wordt. Natuurlijk heeft de een wel een voorkeur t.o.v. de ander, maar als er twee van de drie uit deze rij komen, ben ik zeer tevreden. Van mij hoeft het namelijk niet allemaal super verfrissend, nieuw en anders te zijn. Daar zijn andere festivals gewoon beter in...

Springsteen??
Pearl jam??
Stones??
1f937-1f3fc-200d-2642-fe0f.svg
Van the Stones duiken de eeste geruchten op dat zij volgend jaar touren in Australië...

Pinkpop 2014 blijft vooralsnog het hoogtepunt van dit decennium.

The Rolling Stones - Metallica - Artctic Monkeys - John Mayer - Editors - Ed Sheeran - Arcade Fire - Stromae - Bastille - Joe Bonamssa - Robert Plan - Avengede Sevenfold - Limp Bizket - Twenty One Pilots - Biffy Clyro of 1 affiche...

Die zou je nu eens in 2019 moeten droppen...

nkpop 2014 blijft vooralsnog het hoogtepunt van dit decennium.

The Rolling Stones – Metallica – Artctic Monkeys – John Mayer – Editors – Ed Sheeran – Arcade Fire – Stromae – Bastille – Joe Bonamssa – Robert Plan – Avengede Sevenfold – Limp Bizket – Twenty One Pilots – Biffy Clyro of 1 affiche…

Die zou je nu eens in 2019 moeten droppen…

Dat was echt een kneiter van een jaar........Optreden van Stromae in de verzengende hitte...wat een fokking goed optreden was dat.

Even contact gehad met mijn grote vriendin van Bureau Pinkpop.

Het eerste nieuws cq aankondiging is aanstaande. Nog even geduld :wink:

nkpop 2014 blijft vooralsnog het hoogtepunt van dit decennium.

The Rolling Stones – Metallica – Artctic Monkeys – John Mayer – Editors – Ed Sheeran – Arcade Fire – Stromae – Bastille – Joe Bonamssa – Robert Plan – Avengede Sevenfold – Limp Bizket – Twenty One Pilots – Biffy Clyro of 1 affiche…

Die zou je nu eens in 2019 moeten droppen…

Dat was echt een kneiter van een jaar……..Optreden van Stromae in de verzengende hitte…wat een fokking goed optreden was dat.
Die Arcade Fire optreden daarna was nog 20x beter.

Sinds dien weet ik zeker, mocht de wereld ooit vergaan... dan maar tijdens een Arcade Fire set. Wat een genot en feest was dat met die storm.

Aanstaande, gelukkig is dat niet voor interpretatie vatbaar.

hahahaha.....i know...maar op het moment dat ze dat zegt duurt het idd niet lang meer.

Met afstand.

Herinner me die zaterdagochtend nog als de dag van gister, 25 minuten nadat het uitverkocht was na continu refreshen nog vrijgekomen niet betaalde kaarten kunnen kopen. Heel blij mee.

2011, 2012 en 2018 verder sterke edities.

Die Arcade Fire optreden daarna was nog 20x beter.

Sinds dien weet ik zeker, mocht de wereld ooit vergaan… dan maar tijdens een Arcade Fire set. Wat een genot en feest was dat met die storm.

Ik stond te blauwbekken voor main. Maar echt dat was een gedenkwaardig PPjaar

Indiaantje89 wrote:

Met afstand.

Herinner me die zaterdagochtend nog als de dag van gister, 25 minuten nadat het uitverkocht was na continu refreshen nog vrijgekomen niet betaalde kaarten kunnen kopen. Heel blij mee.

2011, 2012 en 2018 verder sterke edities.
Ja ik had dus voor het eerst in mijn leven naast kaarten gegrepen voor The Rolling Stones dag... voor die Metallica had ik wel een kaart. Allerlei alerts ingesteld op ticketswap, overal rond gevraagd... maar nergens aan kaarten te komen.

De hoop was al opgegeven, maar een week voor het optreden toch via via via een kaartje kunnen bemachtigen. Dus ben ik 2 dagen gegaan. Oef die bui. al hoewel de paniek buiten Pinkpop altijd groter was dan op het terrein zelf naar mijn idee.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=3ODdMR71GOA[/video]

Idd 2014 is ook mijn beste PP ever!!!
Krijg nog steeds kippevel als ik terugdenk aan dat legendarische optreden van AF! Werd de volgende morgen wakker in m'n water-luchtbed nog vol confetti!

Imo kan geen enkele komende editie aan 2014 tippen...
Ben dus erg benieuwd wat 2020 ons gaat brengen, loop persoonlijk nog niet erg warm voor de headliners die hier genoemd worden, niet dat ze niet goed zijn, maar ik denk dat dat komt omdat ik al veel te lang op PP kom en dus al veel gezien heb ? maar ik zou wel blij worden van oa Pearl Jam en Nightwish op het affiche...

Users who are viewing this thread