Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Op efestivals duikt de naam Robbie Williams weer op.
Geruchten gaan dat hij ook concerten gaat geven in 2020.
Persoonlijk zit ik daar niet echt op te wachten.

Op efestivals duikt de naam Robbie Williams weer op.
Geruchten gaan dat hij ook concerten gaat geven in 2020.
Persoonlijk zit ik daar niet echt op te wachten.
ik ook niet, maar geloof ook dat het qua pop headliner bij Coldplay blijft en de andere twee gitaren bands zijn...

Processierups wrote:

Timmetje wrote:
Mika mag ook wel doorkomen.

Dus imo:
The Strokes, Lana del Rey, Vampire Weekend het liefst naar BKS

Hot Chip, Mika en Chemical Brothers zouden leuk op Pinkpop zijn.

Vampire Weekend speelt op 12/6 (BKS-vrijdag) in de VS en de week voor Lowlands in Canada. Als die volgend jaar een festival in NL doen lijkt Pinkpop dus het meest logisch, als een van de eerste in een reeks Europese festivals.

In aanvulling: zou Chemical Brothers (na Underworld dit jaar) niet ook goed passen op DTRH?
Zou een mooie match zijn ja. Vind zelfs dat ze ook op BKS zouden kunnen. En Lowlands sowieso. Dus Pinkpop lijkt me niet voor de hand liggen.

Conclusie dus dat de paar interessante namen van die affiches niet op Pinkpop zullen staan?

Misschien Black Keys? Zijn dit jaar klaar met tour in de us en al lang niet meer in europa getourt. Verwacht dat ze volgend jaar wel komen

Misschien Black Keys? Zijn dit jaar klaar met tour in de us en al lang niet meer in europa getourt. Verwacht dat ze volgend jaar wel komen
Volgens recent interview slaan Black Keys Europa in 2020 over.

Het is een goed dichtgetimmerd mysterie...
Wie, is de mysterieuze headliner?

De geruchten over een nieuw album m.b.t. Coldplay lijken waar te zijn. Ze zijn met de voltallige band gespot bij het strand in Malibu, waar ze een videoclip op gingen nemen. Naar alle waarschijnlijkheid dus voor het nieuwe album!

De bevestiging van Metallica die tourt vond ik de grootste verrassing. Dat plaatst de rehab van Hetfield in een heel ander kader. Het is geen vernieuwende droomnaam, maar het is wel een hele grote vis, en 6 jaar na metal-monday is de tijd er langzaamaan ook weer voor om ze op de open weide te krijgen. Ik ga er langzaamaan rekening mee houden dat de (mogelijk gedeelde) headliner uit de Graspop geruchtenlijst toch niet Iron Maiden of Guns 'n Roses is, maar wel degelijk Metallica...

Zeker als eigenlijk alleen Hellfest dat weekend logisch is voor Metallica. Graspop gaan ze niet doen en copenhell zal te klein zijn lijkt me

Met de enorme stormloop op Clapton kaarten zou Clapton ook een mooie headliner zijn om bekend te maken / te hebben zodra de Ziggo straks in twintig minuten is uitverkocht.

Met de enorme stormloop op Clapton kaarten zou Clapton ook een mooie headliner zijn om bekend te maken / te hebben zodra de Ziggo straks in twintig minuten is uitverkocht.
Volgens mij valt het toch best mee. Heb makkelijk mijn kaarten kunnen kopen.

Weet je wat best zou helpen bij het maken van een voorspelling, en tevens sowieso interessante info zou zijn? Een lijst met (actuele) gages van artiesten. Ik zou bijvoorbeeld best willen weten wat de groten ter aarde vragen voor een show, en wat het verschil daartussen is. Iemand bekend met deze info zonder dat ik uren moet gaan googelen?

Weet je wat best zou helpen bij het maken van een voorspelling, en tevens sowieso interessante info zou zijn? Een lijst met (actuele) gages van artiesten. Ik zou bijvoorbeeld best willen weten wat de groten ter aarde vragen voor een show, en wat het verschil daartussen is. Iemand bekend met deze info zonder dat ik uren moet gaan googelen?
Is gewoon een kwestie van onderhandelen, daar staan geen vaste prijzen op.

Users who are viewing this thread