Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Nile Rodgers & Chic vind ik echt perfect voor Pinkpop. Disco hits, gegarandeerd feestje. Toch?
perfect, op de Jamiroquai spot, sub en lekker funky...

afgelopen seizoen NSJ en Bospop onder andere, volgend seizoen Pinkpop. Perfect.

Ik heb het gevoel dat er nog paar festivals om 20:00 nog met 1 naam komen. Geen Metallica denk ik

Ik heb NR&C op Lowlands 2018 gezien en het blijft een van de beste festivalshows die ik ooit heb gezien. Op de Jamiroquai slot vind ik ze ontzettend goed passen.

Edit: Ze hebben in ieder geval veel meer hits dan Jay Kay.

Nile Rodgers is echt geweldig, live echt een groot feest. Muzikanten rete goed, moet je echt zien.
Hopen dat GnR, The Strokes en Vampire Weekend toch doorkomen naar Pinkpop (en RW).

Chic was op Lowlands heer sterk hoorde ik overal?

The Strokes en Lana Del Rey door naar onze kant graag!

Kan niks over Lowlands zeggen, maar Bospop was ook bizar sterk. Hebben toen afgesloten wegens het wegvallen van Sting, maar dat hebben ze verdomd goed gedaan,

ik hoop voor Pinkpop de opties (waarbij ik ook weglaat waarvan ik denk dat het kanshebbers zijn voor DTRH of BKS) :
Guns N Roses, The Lumineers, A Day to Remember, Charli XCX, Mika, Nile Rodgers, Hot Chip
?

Vooral erg "leuk". Maar hij doet over exact dezelfde show, zelf de spontaen publiek anticipatie is ingestudeerd (ik wist van te voren wat hij ging zeggen, omdat ik vlak daarvoor een live optreden van een Amerikaans festival toen had gezien).

Maar het is gewoon erg leuk al die hits. Maar niet beste ooit ofzo (voor mij dan). Daarvoor moet het mij meer raken.

mattman wrote:

Vooral erg “leuk”. Maar hij doet over exact dezelfde show, zelf de spontaen publiek anticipatie is ingestudeerd (ik wist van te voren wat hij ging zeggen, omdat ik vlak daarvoor een live optreden van een Amerikaans festival toen had gezien).

Maar het is gewoon erg leuk al die hits. Maar niet beste ooit ofzo (voor mij dan). Daarvoor moet het mij meer raken.

Dit sluit wel aan bij wat mijn vrouw er van vond. Wel leuk, beetje te veel ingestudeerd en gemaakt. Niet super enthousiast.

Mika mag ook wel doorkomen.

Dus imo:
The Strokes, Lana del Rey, Vampire Weekend het liefst naar BKS

Hot Chip, Mika en Chemical Brothers zouden leuk op Pinkpop zijn.

Welke spot zou Mika nog krijgen tegenwoordig. Plekje als Kaiser Chiefs?

Halverwege de middag op de main stage oid. Ligt er ook een beetje aan hoe de nieuwe CD ontvangen wordt misschien

Dus imo:

Vampire Weekend speelt op 12/6 (BKS-vrijdag) in de VS en de week voor Lowlands in Canada. Als die volgend jaar een festival in NL doen lijkt Pinkpop dus het meest logisch, als een van de eerste in een reeks Europese festivals.

Nee.

....

Drie.

Verdraaid leuke cd's en liveoptredens. Bloedmooie stem. Mag van mij zeker doorkomen.

Timmetje wrote:

Dus imo:

Vampire Weekend speelt op 12/6 (BKS-vrijdag) in de VS en de week voor Lowlands in Canada. Als die volgend jaar een festival in NL doen lijkt Pinkpop dus het meest logisch, als een van de eerste in een reeks Europese festivals.

In aanvulling: zou Chemical Brothers (na Underworld dit jaar) niet ook goed passen op DTRH?

moet wel gezegd, afgelopen jaar deelde Pinkpop géén headliner met de Lolllapalooza's.
Strokes lijkt me perfect voor BKS, Travis Scott zie ik zo niet naar Pinkpop komen en GnR kan ook Hellfest en Graspop doen waarmee Pinkpop niet mogelijk is?? Zou jammer, maar helaas, zijn...
Vorige edities, maar 3 overeenkomsten 1975, Kravitz, Bring me the Horizon.

Met deze theorie, hou ik het even bij Lumineers, A Day to Remember, Charli XCX, Mika en dan Nile Rodgers vanuit Estreo Picnic nog...

Users who are viewing this thread