Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Nog 2,5 uur...

18:00 gebeurt in ieder geval "iets"

(Pinkpop, denk ik momenteel nog niet)

Deze dag begint langzaamaan een teleurstelling te worden..
als we afvallers voor Pinkpop noteren wel ;)

als enkel uit ga op het forum vandaag, zijn Foo Fighters, Guns N Roses, Pearl Jam en Coldplay ineens serieuze kandidaten als Pinkpop headliners...

Maar laten we niet te hard van stapel lopen.

Joslittel wrote:
Deze dag begint langzaamaan een teleurstelling te worden..

als we afvallers voor Pinkpop noteren wel
1f609.svg

als enkel uit ga op het forum vandaag, zijn Foo Fighters, Guns N Roses, Pearl Jam en Coldplay ineens serieuze kandidaten als Pinkpop headliners…

Maar laten we niet te hard van stapel lopen.

Ik zou dan ook niet te veel uitgaan van het (als je daarmee bedoelt dit) forum..

De Foo Fighters en Pearl Jam zouden dan wel errug snel terugkomen. Beetje te snel imo.

Die als afvallers kan ik niet erg vinden....kunnen over een paar jaartjes weer terugkomen.

@dennisvdbr Waar moeten we kijken voor nieuws denk je?

Dennis, je hebt het hier toch niet over die 18u aankondiging van Pearl Jam toch? Want die gaat niet over de EU maar over Amerika.

Edit: Laat maar, die loopt inmiddels af naar 20.00u
21:00 bedoel je. Het wordt nochtans een roerige avond. Ik vrees wel dat alle aankondigingen betrekking hebben op Zuid-Amerika en eventueel de Verenigde Staten, maar dit opent wel deuren. Van vrachtschepen wel te verstaan, omdat vliegen niet meer gezond is.

Alleen the Chemical Brothers en Hot Chip hopelijk door naar Pinkpop. The Strokes en Vampire Weekend hopelijk naar BKS.

Van die poster Guns N' Roses en Nile Rodgers & Chic (maar dat is meer persoonlijke voorkeur, niet realistisch).
Van die andere poster: The HU, wederom persoonlijke voorkeur, A Day To Remember en IDLES.
Zou zeggen dat alleen Guns N' Roses een beetje realistisch is.

Shoot, wat mag er door naar Europa!!!!
…en door naar Pinkpop?

Lana Del Rey, Charli XCX en Kali Uchis. Concurrentie met de andere festivals voor die namen zal groot zijn, passen ook op BKS/DTRH/NSJ.

Guns 'n Roses mag van mij wegblijven maar zijn wel vrij waarschijnlijk nu.

Beide lineups zijn denk ik vooral potentieel goed nieuws voor BKS. Lana Del Rey en The Strokes mogen zeker naar BKS doorkomen (liever BKS dan Pinkpop, die passen beter op BKS).

Hoop persoonlijk echt dat GnR in Amerika blijft.

Users who are viewing this thread