Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Hangt van de alternatieven af denk ik. FF met enkele rockacts in het dagprogramma is een garantie op uitverkochte dagtickets.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.730
Zonder mededeling”, dat is nergens voor nodig. De jubileumeditie van dit jaar verkocht zelfs niet uit nadat alle namen bekendgemaakt waren. Zolang er geen bijzondere headliner voor Pinkpop bevestigd zou worden (zeg, The Rolling Stones), kan het begin van die voorverkoop rustig via alle mogelijke media worden bekendgemaakt zonder dat jij bang hoeft te zijn dat je achter het net vist. Pinkpop heeft gewoon niet zoveel vaste bezoekers, die ongeacht de samenstelling van het programma komen. Bijna alle geïnteresseerden willen bij dit festival eerst weten wat er komt.

En dat vind ik dan weer een gezonde gedachte bij een weekendkaart van 230 euro. Nogmaals: prima prijs voor een weekendkaart Pinkpop, maar veel geld voor een op dat moment nog blanco affiche...

Als ze eerst drie namen bekend maken en dan de voorverkoop starten dan hebben ze iig geen flauw idee waarom mensen jarenlang om een voorverkoop hebben gevraagd.
Dan had net zo goed die verkoop in februari kunnen blijven.

Dat is waar, al heb ik 1 kleine nuance: in februari loop je achter de feiten aan m.b.t. mensen die in een veel eerder stadium op safe spelen en kaarten voor andere festivals kopen. Wanneer je 'voorverkoop' begint na bekendmaking van je headliners, maar wel in dezelfde periode als de andere majors, kun je nog wat twijfelaars over de streep trekken, met name degenen die het geld maar één keer kunnen uitgeven...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Hmm.
1f60e.svg


Spill the beans Jack….

Ik denk dat er al veel beans gespilled zijn niet? Lijkt me redelijk aannemelijk dat Coldplay in de steigers staat. Alleen: die zijn in godsnaam die andere headliners.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Ik ga het hen die hier zo nadrukkelijk op Coldplay wijzen wel kwalijk nemen als het niet is hoor.. ;-)

Ik vraag me m.b.t. tot een voorverkoop zonder namen bekend gemaakt te hebben ook wel af of men niet bang is dat men dan maar een paar kaartjes verkoopt en dit als pijnlijk kan worden ervaren. Neemt niet weg dat ik van mening ben dat er, ook al zijn er maar 50 Dennissen, dat je alleen al daarvoor de kaarten eerder in de verkoop zou kunnen en moeten doen.

Met de geruchtenkennis van hier: Coldplay - Killers en misschien dan toch maar Foo Fighters op herhaling?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
279
Bruce en Coldplay op hetzelfde festival zou wel echt puur genieten zijn. Laat maar doorkomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jannes definitief niet komt.

De beweegredenen van Pinkpop zijn in dit geval niet duidelijk.

En dan willen de BKS'jes een inhaalslag maken.............amateurs
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jannes definitief niet komt.

De beweegredenen van Pinkpop zijn in dit geval niet duidelijk.

Hoezo.. de kaartverkoop is nog niet begonnen toch?
Lijkt me nog te vroeg hem uit te sluiten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken