Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Ik had tot nu toe dit schema al op een memo staan:

Foo Fighters – Pearl Jam – Bruno Mars
QOTSA – Gorillaz – 30STM
The Killers – The Script – Oscar and the Wolf
Kygo – The Chainsmokers – Hardwell
Dua Lipa – Zara Larsson – Tove Lo – Lorde
Walking on Cars – Marco Borsato
Nothing But Thieves – Dotan – Ronde
Veel te ambitieus vrees ik.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Alice In Chains op Tons of Rock in Noorwegen week na Pinkpop. Zou niet misstaan in Landgraaf
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Zondag:
Brightlands:(…)- Ghost
Hier gaat het denk ik al fout.
Ghost is de laatste 2 jaar flink gegroeid, in 2014, toen ze nog niet echt heel bekend waren, stonden ze al in de tent. Die was toen toch al best vol.
In 2016 zouden ze al op de 3fm staan, daar zijn ze zeker groot genoeg voor, gezien ze ook al in de AFAS hebben gestaan, ze op festivals vaker op de main stage staan en ze ook zelfs nog een Grammy op hun naam hebben staan. Als die komen verwacht ik ze minimaal op de 3FM.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Guns 'n' Roses naar Goffertpark op 4 juli. Die kan dus van het lijstje af. (En dat vind ik persoonlijk prima.)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
OK, de laatste keer dat ik ze heb gezien was bigin jaren 90. De hoogtijdagen van GnR. Ze waren te stoned om te spelen en waren weer weg na een uurtje ongeinspireerde zang van Axl. Ik heb toen besloten nooit meer een gulden of euro uit te geven aan die gasten....hopen dat ze niet komn. GnR is geen hoofdact voor Pinkpop. Not impressed als ze die boeken.

https://www.nrc.nl/nieuws/1992/06/24/guns-n-roses-veel-geschreeuw-weinig-wol-en-geen-fotografen-7147603-a255610
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
OK, de laatste keer dat ik ze heb gezien was bigin jaren 90. De hoogtijdagen van GnR. Ze waren te stoned om te spelen en waren weer weg na een uurtje ongeinspireerde zang van Axl. Ik heb toen besloten nooit meer een gulden of euro uit te geven aan die gasten….hopen dat ze niet komn. GnR is geen hoofdact voor Pinkpop. Not impressed als ze die boeken.

https://www.nrc.nl/nieuws/1992/06/24/guns-n-roses-veel-geschreeuw-weinig-wol-en-geen-fotografen-7147603-a255610

Deze zomer gezien in Werchter, show van 3 uur die 1.5 uur te lang duurde. Axl slecht bij stem en elk nummer werd veel te lang uitgerekt. Heb toch 100x liever Pearl Jam op Pinkpop dan Guns n Roses!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
https://www.gunsnroses.com/tour

Die hebben ze gemist en zijn zeker een mogelijkheid geweest als je ziet op welke festivals ze nog meer spelen.
Moet je toch voorstellen dat ze FF PJ en GnR als headliners hadden gehad..........
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
https://www.gunsnroses.com/tour

Die hebben ze gemist en zijn zeker een mogelijkheid geweest als je ziet op welke festivals ze nog meer spelen.
Moet je toch voorstellen dat ze FF PJ en GnR als headliners hadden gehad……….

Dan was daarna wel het potje zover leef dat er geen fatsoenlijl dagprogramma geprogrammeerd had kunnen worden. Ticketprijzen voor GnR starten bij 85 euro.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.448
Ja, ze zijn niet goed meer. Axl zingt slecht en Slash speelt ook niet meer als vanouds. Maar toch, nostalgie. Haha.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Depeche Mode ook net aangekondigd voor Tinderbox eind juni.
https://tinderbox.dk/nyheder/depeche-mode-til-tinderbox/

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb ze ook gezien in Werchter dit jaar en ik vond het echt fantastisch, dus zeker jammer dat ze die niet op Pinkpop hebben gezet!
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Guns ook gezien dit jaar in Nijmegen .... me kostelijk vermaakt.

Wel erg verbaast dat ze zo snel weer een rondje doen ..... ben bang dat het te snel is om uit te verkopen en het succes van dit jaar te evenaren
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Jammer dat ze niet op Pinkpop staan maar ik denk dat het besluit om Europa weer aan te doen heel erg recent is of er zijn issues geweest. Kijk maar naat het uitstellen van de aankondiging van Download UK. Misschien had PP Guns kunnen krijgen maar dat de andere headliners al vast waren gelegd. Of ze waren te duur. Dat kan natuurlijk ook nog.

Voor Guns houd ik Ticketswap wel in de gaten lol.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Jammer dat ze niet op Pinkpop staan maar ik denk dat het besluit om Europa weer aan te doen heel erg recent is of er zijn issues geweest. Kijk maar naat het uitstellen van de aankondiging van Download UK. Misschien had PP Guns kunnen krijgen maar dat de andere headliners al vast waren gelegd. Of ze waren te duur. Dat kan natuurlijk ook nog.

Voor Guns houd ik Ticketswap wel in de gaten lol.
Ik denk inderdaad te duur. Of te duur in combinatie met andere headliners? Al zullen Bruno Mars en Foo Fighters niet de duurste headliners aller tijden zijn. Dus dat zal wel niet het punt zijn.

Ongetwijfeld houden ze aan een volle Goffert meer over dan aan een festivaloptreden. Zeker gezien de prijzen die ze vorig jaar al vroegen. Het zal zeker niet goedkoper worden.

Ik zou Depeche Mode ook een keurige derde headliner voor Pinkpop vinden.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik zou Depeche Mode ook een keurige derde headliner voor Pinkpop vinden.
Het probleem is alleen dat DM met deze tour al 2 keer in Nederland heeft gestaan. Bovendien schijnt die laatste headliner pas aan het eind van de maand te komen, en ik zie niet in waarom je DM niet nu al zou aankondigen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Raskolnikov wrote:
Ik zou Depeche Mode ook een keurige derde headliner voor Pinkpop vinden.

Het probleem is alleen dat DM met deze tour al 2 keer in Nederland heeft gestaan. Bovendien schijnt die laatste headliner pas aan het eind van de maand te komen, en ik zie niet in waarom je DM niet nu al zou aankondigen.

Heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat Depeche Mode de derde headliner zal zijn, het zou wel een mooie derde headliner zijn. Ik verwacht ook dat het Pearl Jam is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Christiaan wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zou Depeche Mode ook een keurige derde headliner voor Pinkpop vinden.


Het probleem is alleen dat DM met deze tour al 2 keer in Nederland heeft gestaan. Bovendien schijnt die laatste headliner pas aan het eind van de maand te komen, en ik zie niet in waarom je DM niet nu al zou aankondigen.

Heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat Depeche Mode de derde headliner zal zijn, het zou wel een mooie derde headliner zijn. Ik verwacht ook dat het Pearl Jam is.

Ze staan ook 2 keer in het Sportpaleis maar dat neemt niet weg dat men ze toch verwacht voor Rock Werchter...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken