Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
oa Volbeat al aangekondigd voor NovaRock door radiostation O3.
Vanmiddag komt er meer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zou het wel erg vreemd vinden als Mad met Pearl Jam zou komen. Maar goed we gaan het zien. Weet iemand hoe laat Mad daar mee komt? Dat kan ik nergens vinden.

Volbeat zou ook een heel erg leuke sub zijn voor PP
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Ik zou het wel erg vreemd vinden als Mad met Pearl Jam zou komen. Maar goed we gaan het zien. Weet iemand hoe laat Mad daar mee komt? Dat kan ik nergens vinden.

Volbeat zou ook een heel erg leuke sub zijn voor PP

Rond 12.00 is de trend de laatste dagen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
bcmrmaybe wrote:
Ik zou het wel erg vreemd vinden als Mad met Pearl Jam zou komen. Maar goed we gaan het zien. Weet iemand hoe laat Mad daar mee komt? Dat kan ik nergens vinden.

Volbeat zou ook een heel erg leuke sub zijn voor PP

Rond 12.00 is de trend de laatste dagen.
idd
Mad Cool 12 uur.
Iron Maiden 13 uur.
NovaRock 14 uur.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
idd
Mad Cool 12 uur.
Iron Maiden 13 uur.
NovaRock 14 uur.

Er wordt veel gehoopt op PJ maar dat zou niet echt in de lijn zijn van de touraankondigingen die ze normaal hebben. Maar ik zou het erg vreemd winden om een band uit Seattle aan te kondigen met hints in het weekend en het zou dan geen PJ zijn.

Iemand andere gedachten daarover?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
idd
Mad Cool 12 uur.
Iron Maiden 13 uur.
NovaRock 14 uur.

Er wordt veel gehoopt op PJ maar dat zou niet echt in de lijn zijn van de touraankondigingen die ze normaal hebben. Maar ik zou het erg vreemd winden om een band uit Seattle aan te kondigen met hints in het weekend en het zou dan geen PJ zijn.

Iemand andere gedachten daarover?
Alice in Chains, na de aankondiging op Tons of Rock Noorwegen. Naar mijn idee is de aankondiging van PJ te vroeg, kan AIC toch er nog voor staan ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Alice in Chains, na de aankondiging op Tons of Rock Noorwegen. Naar mijn idee is de aankondiging van PJ te vroeg, kan AIC toch er nog voor staan

ik dacht dat het om een headliner ging vandaag? Is Alice In Chains dan headlinermateriaal?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Alice in Chains, na de aankondiging op Tons of Rock Noorwegen. Naar mijn idee is de aankondiging van PJ te vroeg, kan AIC toch er nog voor staan

ik dacht dat het om een headliner ging vandaag? Is Alice In Chains dan headlinermateriaal?
wie zegt dat, dat het om een headliner gaat?

NovaRock komt naast Volbeat nog met headliners en meer.
Iron Maiden zal straks diverse headline spots in de aankondiging hebben van de Legacy of the Beast tour.

Van MC , geen idee...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
bcmrmaybe wrote:
Alice in Chains, na de aankondiging op Tons of Rock Noorwegen. Naar mijn idee is de aankondiging van PJ te vroeg, kan AIC toch er nog voor staan


ik dacht dat het om een headliner ging vandaag? Is Alice In Chains dan headlinermateriaal?

wie zegt dat, dat het om een headliner gaat?

NovaRock komt naast Volbeat nog met headliners en meer.
Iron Maiden zal straks diverse headline spots in de aankondiging hebben van de Legacy of the Beast tour.

Van MC , geen idee…
Die Toten Hosen in ieder geval ook voor Novarock.

Tinderbox heeft zojuist Prophets Of Rage, Tiésto, Alanis Morisette, French Montana en Skunk Anansie bekend gemaakt. Skunk is altijd een optie. Tiësto mogelijk als "dance act" voor die nieuwe stage? En Alanis lijkt me ook wel welkom.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Mad Cool Festival in Madrid is announcing Alice in Chains for sure.

Everything is New the promoter for Nos Alive in portugal also had an announcement this morning and just announced LCD Soundsystem for the lisbon coliseum...

Van het Pearl Jam Forum.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Die Toten Hosen zou ik ook best wel eens willen zien. Die geven super live shows. Helaas zijn die vrijwel alleen te zien op Duitse festivals enzo. Zou ik een mooie boeking voor 3fm of Brightlands afsluiter vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Tinderbox heeft zojuist Prophets Of Rage, Tiésto, Alanis Morisette, French Montana en Skunk Anansie bekend gemaakt. Skunk is altijd een optie. Tiësto mogelijk als “dance act” voor die nieuwe stage? En Alanis lijkt me ook wel welkom.
oe...
Tiesto en Alanis Morisette... idd... In de gaten houden!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Die Toten Hosen zou ik ook best wel eens willen zien. Die geven super live shows. Helaas zijn die vrijwel alleen te zien op Duitse festivals enzo. Zou ik een mooie boeking voor 3fm of Brightlands afsluiter vinden.
Ik heb ze op RAR gezien, en dan begrijp ik de band volledig dat ze niet hier hier gaan staan op een 3FM stage en al helemaal geen tent. In de Duitstalige landen is geen band groter dan "Die Hosen". Als je ziet hoeveel mensen met merch van de band lopen, of dat er vlaggen op de campings hangen.. dat is gewoon ongekend. Daar kan geen andere band daar tegenop. Waar ze ook komen ze verkopen alles dik uit.

Ze zijn ook al best op leeftijd, dus waarom zouden ze hun vingers nog branden aan Nederland. Die komen alleen als ze mogen headlinen, en dat goed recht hebben ze. En dan schrik je misschien nog hoeveel mensen de grens overkomen om hun favoriete band te zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Pim wrote:
Die Toten Hosen zou ik ook best wel eens willen zien. Die geven super live shows. Helaas zijn die vrijwel alleen te zien op Duitse festivals enzo. Zou ik een mooie boeking voor 3fm of Brightlands afsluiter vinden.

Ik heb ze op RAR gezien, en dan begrijp ik de band volledig dat ze niet hier hier gaan staan op een 3FM stage en al helemaal geen tent. In de Duitstalige landen is geen band groter dan “Die Hosen”. Als je ziet hoeveel mensen met merch van de band lopen, of dat er vlaggen op de campings hangen.. dat is gewoon ongekend. Daar kan geen andere band daar tegenop. Waar ze ook komen ze verkopen alles dik uit.

Ze zijn ook al best op leeftijd, dus waarom zouden ze hun vingers nog branden aan Nederland. Die komen alleen als ze mogen headlinen, en dat goed recht hebben ze. En dan schrik je misschien nog hoeveel mensen de grens overkomen om hun favoriete band te zien.
heb niet het idee dat ze in NL komen...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dan weet je wat je te wachten staat met Kensington in Nederland hé

@Yannick Jij bent echt slecht!!!! Foei!!! :)

Maar Alanis zou cool zijn...beetje zoals die opening van Ed Kowalcyk op main in 2014. Dat ze dan Jagged Little Pill integraal doet. lekkere opening van de dag zou dat zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Volbeat zou zijn aangekondigd op een locale radio voor Nova Rock, om 2u deze middag zouden er nog namen vallen. (volgens iemand op Efest)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken