Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
Mooi jaar voor mij, concertje met nieuwe setlist van Iron Maiden en dan ook nog Foo Fighters en dikke kans op Pearl Jam op Pinkpop…
Als Volbeat en QOTSA nog ergens tussen schuift is het helemaal mooi…
Kan het nog beter??

Tuurlijk..Coldplay ipv PJ met Snow Patrol als sub
1f642.svg
tja, dat is voor jou beter... Niet voor mij :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
tja, dat is voor jou beter… Niet voor mij :mrgreen:

Inderdaad..hahaha..maar goed ik denk wel dat PJ komt (mocht er niets raars gebeuren). Jullie PJ. Heel veel mensen van het gezeik af dat ze al zo lang niet op Pinkpop hebben gestaan. win-win zeg ik dan. Als ze de dag verder goed opvullen vind ik het geen probleem.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Aantal potentiële headliners voor Pinkpop wordt steeds kleiner... Aan de andere kant: voor Werchter is nog niks aangekondigd. Kan mij niet voorstellen dat ze dit jaar weer Foo Fighters als een van de headliners hebben. Dan blijven er nog 4 headliners over. Het is toch wel te verwachten dat één van deze headliners ook op Pinkpop staat. Van de bands waarvan het tourschema reeds bekend is zie ik alleen Gorillaz en Depeche Mode als headliner. Ik kan mij niet voorstellen dat bands als Thirty Seconds to Mars, Volbeat of Avengend Sevenfold (zie die laatste twee eerder op Graspop verschijnen) headliner zijn op Werchter. Dat betekent dat er nog ten minste 2 headliner posities te vullen zijn. Hoewel de kans aannemelijk is dat Pearl Jam een van die twee is en de kans nog aannemelijk is dat als dat het geval is dat ze dan ook op Pinkpop staan, zou het natuurlijk ook nog kunnen dat Pinkpop dan de andere headliner krijgt. Maar welke band is die andere headliner? Als het de Stones zijn (verwacht ik eigenlijk niet, zou die eerder op Werchter classic verwachten), dan denk ik niet dat ze op Pinkpop staan. Welke bands welke nog niet hun tour hebben aangekondigd kunnen we nog verwachten?

Van de reeds tourende bands zou ik de volgende wel graag op Pinkpop zien: The Offspring, Avenged Sevenfold, Limp Bizkit, Marilyn Manson (moet toch kunnen als afsluiter op 3FM?), Body Count, Rise Against en The Hives. Alanis Morissette zie ik het liefst zo ver mogelijk van Pinkpop wegblijven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
http://isleofwightfestival.com

Gezien het jubileum gaan die denk ik ook wel groot uitpakken....
Vooralsnog geen headliners bekend maar wel al kaarten te koop.
Misschien zit hier wel een verrassing tussen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
http://isleofwightfestival.com

Gezien het jubileum gaan die denk ik ook wel groot uitpakken….
Vooralsnog geen headliners bekend maar wel al kaarten te koop.
Misschien zit hier wel een verrassing tussen?
ja, die hebben meestal iets speciaals.
nu met jubileum helemaal.
Depeche Mode is wel zo'n act voor IOW. Kan me Fleetwood Mac of Pearl Jam hier best voorstellen.
gek genoeg deelt Pinkpop normaal gezien niet veel met IOW, handje vol misschien?
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Pearl Jam : 12 en 14 ziggo ..... 16 Pinkpop ? Het is een gerucht

Wat ik wel weet is ... dat Pinkpop hun eis moet laten varen dat hun headliner niet ergens anders mag optreden omstreeks PP.
PJ wil naar de ziggo dome
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
Ik verwacht QOTSA, Royal Blood en Nothing But Thieves wel op PP2018. Veel aandacht op 3FM gaat mijns inziens vaak samen met een optreden in Landgraaf
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
Pearl Jam : 12 en 14 ziggo ….. 16 Pinkpop ? Het is een gerucht

Wat ik wel weet is … dat Pinkpop hun eis moet laten varen dat hun headliner niet ergens anders mag optreden omstreeks PP.
PJ wil naar de ziggo dome

het is nog maar een fan-made lijstje hé...
staat btw ook in het Pearl Jam topic
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
he jammer...
Marco Borsato doet een optreden onder Buro Pinkpop !

( het is in de Rodahal Kerkrade 28 april '18, niet op Megaland ;) )
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Klopt Dennis ..... maar je hebt fans en Fans ..... uit ervaring weet ik dat deze fan erg betrouwbaar is .... en altijd uiterst voorzichtig met uitlatingen, zijn berichten zulle idd door anderen overgenomen worden
3e show in de Ziggo Dome is zelfs een mogelijkheid.
Ze schijnen (net als in 2014) een dikke week eerder naar Amsterdam te komen en vanuit daar zich gaan prepareren (in de AFAS ?) voor de Europese tour.
Ik ben er eigenlijk voor 99.9% van overtuigt dat alles rond is.

Ben als een kind zo blij ... niet alleen om de tour ... maar zeker ook om Pinkpop ...... daar is het eigenlijk hier in Europa allemaal voor ze begonnen ..... ben echt heel benieuwd naar de sfeer ... en heo lang ze krijgen van PP.... 3 uur zou me niet verbazen !!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
Klopt Dennis ….. maar je hebt fans en Fans ….. uit ervaring weet ik dat deze fan erg betrouwbaar is …. en altijd uiterst voorzichtig met uitlatingen, zijn berichten zulle idd door anderen overgenomen worden
3e show in de Ziggo Dome is zelfs een mogelijkheid.
Ze schijnen (net als in 2014) een dikke week eerder naar Amsterdam te komen en vanuit daar zich gaan prepareren (in de AFAS ?) voor de Europese tour.
Ik ben er eigenlijk voor 99.9% van overtuigt dat alles rond is.

Ben als een kind zo blij … niet alleen om de tour … maar zeker ook om Pinkpop …… daar is het eigenlijk hier in Europa allemaal voor ze begonnen ….. ben echt heel benieuwd naar de sfeer … en heo lang ze krijgen van PP…. 3 uur zou me niet verbazen !!!!

...ik geloof je...
ik moet mij ook heel erg inhouden momenteel, want ja...
DIE 0,1% !!!


maar ondertussen
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
sowieso alle ziggo's .... Pinkpop .... Werchter .... Berlijn .....

En Misschien San Siro .... of Rome .....

Leuk !! Bandje stalken
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
sowieso alle ziggo’s …. Pinkpop …. Werchter …. Berlijn …..

En Misschien San Siro …. of Rome …..

Leuk !! Bandje stalken

heb ik ondanks alle moois dat tourt een "goedkoop" jaar, Pinkpop (met Foo en PJ) en Iron Maiden (GelreDome) ;)
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Oh Fuck ja ... Iron Maiden ook nog :wink:

Maar Pinkpop it is .... liet me even gaan
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
…ik geloof je…
ik moet mij ook heel erg inhouden momenteel, want ja…
DIE 0,1% !!!

Vooral bij Pearl Jam....want die kunnen nogal eens afwijken.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Tom wrote:
Welke bands welke nog niet hun tour hebben aangekondigd kunnen we nog verwachten?


Arctic Monkeys
The Killers
Kasabian

Zijn nog wel mogelijkheden om in de zomer in Europa te staan.

Kasabian is toch geen headliner materiaal?
Zie ze persoonlijk trouwens liever allemaal gaan dan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken