Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Mooi bericht @DennisvdBr inzake Pearl Jam.
Ben zoals eerder gemeld op Pinkpop fans, zo goed als zeker van Pearl Jam als derde headliner. Door de tip over het getekende voorcontract, maar ook over elke artiest de we de laatste weken al weg kunnen strepen.

Lees nu wel opeens dat Radiohead in 2018 toch nog gaat touren.
Voor in het rijtje namen van die 0,01% dat het toch geen PJ is.
 

silphen

Playlistbediener
2 dec 2014
20
0
Nieuwe namen voor hellfest!
Limp Bizkit
Marilyn Manson
Avanged sevenfold
Lijken mij allen kanshebbers voor Pinkpop 2018
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Depeche Mode headliner op Open'er in Polen

Dus Gorillaz, Bruno Mars & Depeche Mode.. Daar is er nog 1 te gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Depeche Mode headliner op Open’er in Polen

Dus Gorillaz, Bruno Mars & Depeche Mode.. Daar is er nog 1 te gaan.
Depeche Mode vanmorgen vroeg ook al bij St Gallen. Die komen waarschijnlijk niet voor minder als headliner... Denk dat het in NL een andere locatie is voor ze. :wink:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Marco Poloo wrote:
Depeche Mode headliner op Open’er in Polen

Dus Gorillaz, Bruno Mars & Depeche Mode.. Daar is er nog 1 te gaan.

Depeche Mode vanmorgen vroeg ook al bij St Gallen. Die komen waarschijnlijk niet voor minder als headliner… Denk dat het in NL een andere locatie is voor ze.
1f609.svg

Waar denk je dan aan Dennis? Want ik geloof ook wel dat Pearl Jam de meest waarschijnlijke derde headliner is, maar Depeche Mode zou ook uitstekend passen op Pinkpop. Maar inderdaad alleen als headliner. Voor andere Nederlandse festivals zijn ze wellicht aan de grote kant is.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Misschien dat ik dan toch voor Open'er dit jaar een festivalrapportje moet schrijven!
Lijken serieus mee te gaan doen met de grote festivals
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
hollywood vampires zijn vanaf mei tot juli in ieder geval al in Europa, zouden ze een kans hebben op pinkpop te staan?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Misschien dat ik dan toch voor Open’er dit jaar een festivalrapportje moet schrijven!
Lijken serieus mee te gaan doen met de grote festivals

Die doen toch al jaren serieus mee.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Depeche Mode wordt de afgelopen dagen op de meeste plekken bekend gemaakt. Lijkt me onlogisch dat het dan voor Pinkpop pas in december zou zijn.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Voor zover de kansen (buiten PJ) nog open liggen.. Is Muse nog een artiest om rekening mee te houden? Album op komst en staan op dit moment aan de andere kant van de wereld te spelen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
hollywood vampires zijn vanaf mei tot juli in ieder geval al in Europa, zouden ze een kans hebben op pinkpop te staan?
Hebben in het Pinkpop Weekend nog genoeg plek, nog niet aangekondigd bij Download FR of NovaRock...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Waar denk je dan aan Dennis? Want ik geloof ook wel dat Pearl Jam de meest waarschijnlijke derde headliner is, maar Depeche Mode zou ook uitstekend passen op Pinkpop. Maar inderdaad alleen als headliner. Voor andere Nederlandse festivals zijn ze wellicht aan de grote kant is.

BKS? DTRH? LL? Zo groot is Depeche Mode nou ook weer niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Deftones bij de Hellfest aankondiging vandaag... Mag van mij graag bij Pinkpop komen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Waar denk je dan aan Dennis? Want ik geloof ook wel dat Pearl Jam de meest waarschijnlijke derde headliner is, maar Depeche Mode zou ook uitstekend passen op Pinkpop. Maar inderdaad alleen als headliner. Voor andere Nederlandse festivals zijn ze wellicht aan de grote kant is.

BKS? DTRH? LL? Zo groot is Depeche Mode nou ook weer niet.

Lowlands zou absoluut goede optie zijn. Zou ik zelf zeker toejuichen.

Maar in die kleine tent op DTRH zie ik echt geen Depeche Mode staan. Hoe leuk ik dat ook zou vinden. En bij BKS verwacht ik ze ook niet.

Depeche Mode is in ieder geval groot genoeg om Pinkpop te headlinen. Qua grootte doen die weinig onder voor acts als Arctic Monkeys, Killers, RHCP etcetera.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Depeche Mode is in ieder geval groot genoeg om Pinkpop te headlinen. Qua grootte doen die weinig onder voor acts als Arctic Monkeys, Killers, RHCP etcetera.

Ik kan je nu al zeggen dat het voor Pinkpop niet populair genoeg is. Ik denk dat je ze inderdaad gelijk kunt stellen aan The Killers en AM. (RHCP zijn dan toch weer een slag groter.) AM en The Killers hebben geheadlined maar meer omdat er andere bands afvielen. AM en The Killers waren een zwaktebod.

Pinkpop zal nooit vrijwillig Depeche Mode laten headlinen net zoals ze dat ook niet met AM, The Killers en bv Editors zouden doen.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Depeche Mode ieder zijn ding .... maar voor mij is dat net als Pharel, hello Amsterdam, Williams afsluit ......


3 Headliners liggen vast.

Zou Graveyard, Alter Bridge ook graag zien ..... SkunkAnansie .....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Daarom waren ze in 2009 nog headliner?

Wie? In 2009 was dat Snow Patrol, The Boss en Placebo

Edit. Dat ziektegeval bedoel je. 2009 kun je niet met 2018 vergelijken. Waarom zijn ze dan nog nooit op Pinkpop geweest? Omdat ze zo populair zijn?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Placebo ja, omdat Depeche Mode cancelde
2009 is inmiddels al wel 8 jaar geleden, er is in die tijdbest wel wat veranderd. Snow Patrol zou waarschijnlijk ook niet meer headlinen tegenwoordig. In 2007 was Marilyn Manson een headliner, die zou dat nu bij lange na niet redden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken