Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Rockbeer wrote:
Toch wel fraai, zo’n anticlimax op de maandag. Heerlijk begin van de week!

Anderzijds: Fleet Foxes is een geweldige band.
1f609.svg
Precies, ik zie eerlijk gezegd nog liever dan PJ. Zou wel mooi zijn voor BKS. Heel dat Mad Cool is gewoon weer prima bezig (QOTSA, Real Estate, MGMT, Fleet Foxes... kan slechter hoor).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Precies, ik zie eerlijk gezegd nog liever dan PJ. Zou wel mooi zijn voor BKS. Heel dat Mad Cool is gewoon weer prima bezig (QOTSA, Real Estate, MGMT, Fleet Foxes… kan slechter hoor).

Inderdaad erg mooi als je richting BKS/DTRH/LL kijkt maar ik denk dat de meeste mensen die MC in de gaten hielden toch wel wat groters hadden verwacht dan Fleet Foxes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Precies, ik zie eerlijk gezegd nog liever dan PJ. Zou wel mooi zijn voor BKS. Heel dat Mad Cool is gewoon weer prima bezig (QOTSA, Real Estate, MGMT, Fleet Foxes… kan slechter hoor).

Inderdaad erg mooi als je richting BKS/DTRH/LL kijkt maar ik denk dat de meeste mensen die MC in de gaten hielden toch wel wat groters hadden verwacht dan Fleet Foxes.

Hey, het was tenminste geen Macklemore! ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
En toch zouden dingen als MGMT en Fleet Foxes gewoon op Pinkpop moeten kunnen.

Ja natuurlijk zou dat moeten. Al was het maar vanuit het oogpunt van aanbieden van diverse smaken. Maar daarnaast: Folkrock en psychedelische pop/rock zijn toch ook gewoon van oudsher genres die op Pinkpop konden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zou ook graag zoiets als The Levellers willen zien..of wat echt Thrashmetal, echt wat uitersten van elkaar....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Maar ze lijken dit soort namen de laatste jaren juist te ontlopen, en dat is toch jammer. Daar ligt nog wel een markt voor Pinkpop denk ik.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Iron Maiden op 1 juli in het Gelredom in Arnhem. We hadden ze al afgeschreven voor Pinkpop maar dit bevestigd het nog meer neem ik aan?

https://www.mojo.nl/concerten/iron-maiden/#BjA6CcCgwoAhbgFs.97
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Moet zeggen dat het een leuk begin is van NR.

Novarock heeft Iron Maiden wel...Stuur sowieso MM Limp Bizkit Rise Against en Stone Sour maar door.

Echt een gevoel dat we een leuke harde PP gaan krijgen *blijftheelhardduimen*
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Killswitch Engage komt mee als support. Opschrijven voor Graspop dan maar?
EDIT. Oeps. Verkeerde forum
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Echt een gevoel dat we een leuke harde PP gaan krijgen *blijftheelhardduimen*
Afwachten wat Firenze en Download nog wegsnoepen hé.
Maar ben er zelf wel tevreden mee.
Al had ik IM graag ooit eens op PP zien staan uiteraard.
2 weken later naar Arnhem lijkt me te gaan worden, twijfel nog over Graspop.
Prijsje GelreDome tussen 53 euro en 86 euro valt me ook nog mee.

Mooi jaar voor mij, concertje met nieuwe setlist van Iron Maiden en dan ook nog Foo Fighters en dikke kans op Pearl Jam op Pinkpop...
Als Volbeat en QOTSA nog ergens tussen schuift is het helemaal mooi...
Kan het nog beter??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Mooi jaar voor mij, concertje met nieuwe setlist van Iron Maiden en dan ook nog Foo Fighters en dikke kans op Pearl Jam op Pinkpop…
Als Volbeat en QOTSA nog ergens tussen schuift is het helemaal mooi…
Kan het nog beter??

Tuurlijk..Coldplay ipv PJ met Snow Patrol als sub :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken