Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Raskolnikov wrote:

Christiaan wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zou Depeche Mode ook een keurige derde headliner voor Pinkpop vinden.


Het probleem is alleen dat DM met deze tour al 2 keer in Nederland heeft gestaan. Bovendien schijnt die laatste headliner pas aan het eind van de maand te komen, en ik zie niet in waarom je DM niet nu al zou aankondigen.


Heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat Depeche Mode de derde headliner zal zijn, het zou wel een mooie derde headliner zijn. Ik verwacht ook dat het Pearl Jam is.

Ze staan ook 2 keer in het Sportpaleis maar dat neemt niet weg dat men ze toch verwacht voor Rock Werchter…
True, maar die hebben nog 4 dagen te vullen, waar Pinkpop nog maar 1 headliner mist.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Over Guns 'n Roses. Ik vind dat bericht dat die pas later in EU staan wel raar. De tour begint in begin juni. Dus qua data had het nog best wel gekund... Maar ja. Ben blij dat ze op Graspop staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat Depeche Mode de derde headliner zal zijn, het zou wel een mooie derde headliner zijn. Ik verwacht ook dat het Pearl Jam is.

Er was een klein kansje maar zo als ik al eerder zei: ik denk dat het besluit om te touren echt heel recent is genomen. PJ is eigenlijk wel 100% zeker nu. Ik zou niet weten welke grote band er nog een tour bekend gaat maken in december (volgens de geruchten die er nu zijn.)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Heb je gelijk in. Ik denk ook niet dat Depeche Mode de derde headliner zal zijn, het zou wel een mooie derde headliner zijn. Ik verwacht ook dat het Pearl Jam is.

Er was een klein kansje maar zo als ik al eerder zei: ik denk dat het besluit om te touren echt heel recent is genomen. PJ is eigenlijk wel 100% zeker nu. Ik zou niet weten welke grote band er nog een tour bekend gaat maken in december (volgens de geruchten die er nu zijn.)

Voor zover ik weet zijn er inderdaad geen geruchten behalve PJ. Alhoewel bedenk ik me net dat ook de Rolling Stones nog met tourdata gaan komen. En als outsider is er nog Springsteen ivm dat gerucht van Italië maar daar geloof ik eigenlijk niet in.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Is Dennis vandaag afwezig

Volgens mij wel. Er is vast en zeker een LIVE fandag in Kerkrade of zo. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Is Dennis vandaag afwezig ❓ ?

helaas wel!
Prioriteit lag / ligt momenteel even totaal ergens anders.
Sterfgeval in de familie, m'n schoonvader heeft de strijd tegen longkanker verloren.

Zo af en toe kijk ik hier wel nog even mee ;)
was ook liever naar een Live fandag....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
PJ wrote:
Is Dennis vandaag afwezig
2753.svg
1f609.svg


helaas wel!
Prioriteit lag / ligt momenteel even totaal ergens anders.
Sterfgeval in de familie, m’n schoonvader heeft de strijd tegen longkanker verloren.

Zo af en toe kijk ik hier wel nog even mee
1f609.svg

was ook liever naar een Live fandag….
Ai, wat een treurig nieuws. Sterkte kerel!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kolere Dennis....das erg kut voor je. Dan klinkt die LIVE opmerking ontzettend lullig. Sorry daarvoor. Veel sterkte @dennisvdbr
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Gecondoleerd!
Blijft echt een rot ziekte! Heel veel sterkte voor jou en de rest van de familie en vrienden.
 

inky

Nieuw lid
12 nov 2017
2
0
hey ,lees al tijdje mee en zoek zelf ook regelmatig na nieuws en geruchten,
Mischien kunnen we Andersoon Paak ook verwachten gaat namelijk mee met Bruno Mars als support naar Europa en Dua Lipa gaat pas mee na Australie
bron:https://consequenceofsound.net/2017/01/anderson-paak-to-open-bruno-mars-24k-magic-world-tour/
en http://musicfeeds.com.au/news/bruno-mars-reveals-2018-australian-tour-support-act/
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.930
3.304
hey ,lees al tijdje mee en zoek zelf ook regelmatig na nieuws en geruchten,
Mischien kunnen we Andersoon Paak ook verwachten gaat namelijk mee met Bruno Mars als support naar Europa en Dua Lipa gaat pas mee na Australie
bron:https://consequenceofsound.net/2017/01/anderson-paak-to-open-bruno-mars-24k-magic-world-tour/
en http://musicfeeds.com.au/news/bruno-mars-reveals-2018-australian-tour-support-act/
Welkom!


.Paak ging mee in 2017 niet in 2018, denk dat ie dit jaar zelf tourt. Hij stond dit jaar namelijk al als voorprogramma in de Ziggo Dome.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Dua Lipa had ik wel op Pinkpop verwacht onafhankelijk van Bruno Mars tbh.

Mad Cool maakt morgen een nieuwe naam bekend, waarvan de nieuwste hint met Seattle te maken heeft. Sterker nog, de locatie van hun laatste hint is blijkbaar om de hoek van een zaal waar Pearl Jam ooit een DVD opnam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dua Lipa had ik wel op Pinkpop verwacht onafhankelijk van Bruno Mars tbh.

Mad Cool maakt morgen een nieuwe naam bekend, waarvan de nieuwste hint met Seattle te maken heeft. Sterker nog, de locatie van hun laatste hint is blijkbaar om de hoek van een zaal waar Pearl Jam ooit een DVD opnam.
o ja?
wow, ik dacht aan Alice in Chains aangezien ze ook al aan festival Tons of Rock Noorwegen waren toegevoegd...

belooft vandaag voor de festivals een leuke dag te worden, dat denk ik wel ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
o ja?
wow, ik dacht aan Alice in Chains aangezien ze ook al aan festival Tons of Rock Noorwegen waren toegevoegd…

belooft vandaag voor de festivals een leuke dag te worden, dat denk ik wel


of misschien hebben ze voorrang om PJ als allereerste aan te kondigen of blijkt het stiekem toch AIC te zijn. We zullen zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken