Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ahaa... Daar is Volbeat dan, zoals ik al verwachte...
POR al gezien dit jaar. Offspring zal ook nog wel kunnen komen van dit affiche eind juni...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Poeh, ik ben blij dat ik niet naar Provinssi hoef. Al ken ik die Finse acts uiteraard niet.

Maar The Offspring zal dan toch niet als headliner op Pinkpop staan, neem ik aan? Nemen die tegenwoordig genoegen met een subspot?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Poeh, ik ben blij dat ik niet naar Provinssi hoef. Al ken ik die Finse acts uiteraard niet.

Maar The Offspring zal dan toch niet als headliner op Pinkpop staan, neem ik aan? Nemen die tegenwoordig genoegen met een subspot?
Ze stonden 2 jaar terug op Werchter als sub voor Rammstein.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Raskolnikov wrote:
Poeh, ik ben blij dat ik niet naar Provinssi hoef. Al ken ik die Finse acts uiteraard niet.

Maar The Offspring zal dan toch niet als headliner op Pinkpop staan, neem ik aan? Nemen die tegenwoordig genoegen met een subspot?

Ze stonden 2 jaar terug op Werchter als sub voor Rammstein.

Als Offsrping komt, nee... Zullen toch zeker onder de subs terecht komen. Het is bij wijze een headliner voor Bospop of Jera, uiteraard niet Pinkpop.
Volbeat zou wel kunnen doorsteken als headliner, al zie ik ze perfect als één van de subs op Pinkpop hoor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik ben 1 van de weinigen hier die The Offspring nog nooit live gezien heeft dus laat maar doorkomen. En Volbeat zou mooi zijn als afsluiter 3fm of sub voor PJ/Guns
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik ben 1 van de weinigen hier die The Offspring nog nooit live gezien heeft dus laat maar doorkomen. En Volbeat zou mooi zijn als afsluiter 3fm of sub voor PJ/Guns
of vlak voor Mars of Foo.

btw... geloof je echt nog dat Guns een optie zijn... ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
of vlak voor Mars of Foo.

btw… geloof je echt nog dat Guns een optie zijn…


Ik blijf hopen!!! My faith is strong!! :)
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
99% zeker dat GNR niet op pinkpop staan, die zijn in een cash modus en kunnen veel meer met eigen grote (stadion) concerten verdienen, onder 2 miljoen komen die denk ik daarom niet

99% zeker dat metallica ook niet komt, de gaan paar selectieve shows doen (cash in) maar geen uitgebreide festival tour, te kort geleden in Europa geweest

99% zeker dat PJ komt, gewoon kwestie van afstrepen van headliners

dat denk ik dan...........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
of vlak voor Mars of Foo.

btw… geloof je echt nog dat Guns een optie zijn…


Ik blijf hopen!!! My faith is strong!!
1f642.svg

Het laatste gerucht is dat Axl met AC/DC wat gaat doen. Vrij onlogisch als je het mij vraagt, wie zit daar nog op the wachten...
Hoe dan ook schijnt december vaak een maand te zijn waarin beiden tours bekend hebben gemaakt. En de European leg van GnR tour dit jaar was wel kort dus de verwachting is ook dat ze terug komen.. Dat er iets gaat gebeuren rondom Axl is in ieder geval wel zeker...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
99% zeker dat GNR niet op pinkpop staan, die zijn in een cash modus en kunnen veel meer met eigen grote (stadion) concerten verdienen, onder 2 miljoen komen die denk ik daarom niet

99% zeker dat metallica ook niet komt, de gaan paar selectieve shows doen (cash in) maar geen uitgebreide festival tour, te kort geleden in Europa geweest

99% zeker dat PJ komt, gewoon kwestie van afstrepen van headliners

dat denk ik dan………..


Ik heb in deze jaren al veel dingen langs zien komen. PJ zou al een keer gegarandeerd komen etc.

Wat dat betreft spreek ik alleen de hoop uit. Ik verwacht niks.

Wat je nu zegt kan iedere koekwaus beredeneren. Eerst zien. Dan geloven.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Depeche Mode 7 juli op Main Square in Frankrijk. Hebben ook nog wat goed te maken na het afzeggen van een paar jaar terug. Persoonlijk niet de headliner waar ik op zit te wachten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
99% zeker dat GNR niet op pinkpop staan, die zijn in een cash modus en kunnen veel meer met eigen grote (stadion) concerten verdienen, onder 2 miljoen komen die denk ik daarom niet

99% zeker dat metallica ook niet komt, de gaan paar selectieve shows doen (cash in) maar geen uitgebreide festival tour, te kort geleden in Europa geweest

99% zeker dat PJ komt, gewoon kwestie van afstrepen van headliners

dat denk ik dan………..

GNR hebben dit jaar al door Europa heen getourd. Vrijwel alles uitverkocht. Maar gaat dat een tweede ronde weer gebeuren? Het nieuwtje van de reünie is eraf. Veel dertigers/veertigers die ze nog nooit gezien hadden, hebben ze nu van hun lijstje afgestreept. Dan is cashen via een rondje festivals helemaal niet een gekke gedachte.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Jerry666 wrote:
99% zeker dat GNR niet op pinkpop staan, die zijn in een cash modus en kunnen veel meer met eigen grote (stadion) concerten verdienen, onder 2 miljoen komen die denk ik daarom niet

99% zeker dat metallica ook niet komt, de gaan paar selectieve shows doen (cash in) maar geen uitgebreide festival tour, te kort geleden in Europa geweest

99% zeker dat PJ komt, gewoon kwestie van afstrepen van headliners

dat denk ik dan………..

GNR hebben dit jaar al door Europa heen getourd. Vrijwel alles uitverkocht. Maar gaat dat een tweede ronde weer gebeuren? Het nieuwtje van de reünie is eraf. Veel dertigers/veertigers die ze nog nooit gezien hadden, hebben ze nu van hun lijstje afgestreept. Dan is cashen via een rondje festivals helemaal niet een gekke gedachte.

dat zal ook wel... ik denk alleen dat het wat later is dan verwacht, eind juni minimaal verwacht ik. Pinkpop is niet aan de orde.
Metallica ga ik ook niet meer van uit, Pinkpop al een tijd niet meer. Maar ik heb het idee dat steeds meer geruchten afvallen.
Dan kunnen misschien de late festivals augustus of september. Anders schrijft ik ze op voor 2019, zo lang kunnen ze toch niet weg blijven.

Ik ga mee in dat 99% verhaal van jerry666 hierboven, ik denk dat Pearl Jam wel langzaam kunnen verwachten 99%!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Depeche Mode 7 juli op Main Square in Frankrijk. Hebben ook nog wat goed te maken na het afzeggen van een paar jaar terug. Persoonlijk niet de headliner waar ik op zit te wachten.

Staan ondertussen op drie festivals in Frankrijk. Op 7-9 en 12 juli.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Tom wrote:
Depeche Mode 7 juli op Main Square in Frankrijk. Hebben ook nog wat goed te maken na het afzeggen van een paar jaar terug. Persoonlijk niet de headliner waar ik op zit te wachten.

Staan ondertussen op drie festivals in Frankrijk. Op 7-9 en 12 juli.
Ja, kan wel bij de geruchten. Maar ik verwacht dat het voor Pinkpop daar bij blijft.

GnR toch maar weer bij de geruchten zetten, aangezien Zegut ze toch weer als gerucht voor Download Paris noemt in het Pinkpop weekend.
Om een of andere reden geloof ik hem dit geval niet zo hierop... Dat door dat gerucht met het later touren van GnR.
Het zijn momenteel dus tegenstrijdige berichten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
GnR toch maar weer bij de geruchten zetten, aangezien Zegut ze toch weer als gerucht voor Download Paris noemt in het Pinkpop weekend.
Om een of andere reden geloof ik hem dit geval niet zo hierop… Dat door dat gerucht met het later touren van GnR.
Het zijn momenteel dus tegenstrijdige berichten.

Ik vind het best wel grappig.....Zegut heeft het meestal goed maar soms ook niet. Guns uit de hoge hoed op de zaterdag ipv PJ en PJ alleen de Ziggo's.

Om de woorden van Jerry666 te gebruiken...."99%". Maar 99% is geen 100%

We wachten in spanning af. :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Tom wrote:
Zie net dat download morgen hun 2e headliner aankondigt.

Ja, klopt….
Maar die hebben we al staan hè
mrgreen.png

?
Oeps, toch niet. Avenged Sevenfold staat hier. Heel erg mooie naam. Maar daar is hier ook al genoeg over gepraat. Als ze op Pinkpop staan is het sub of 3fm afsluiter. Helaas geen Pinkpop headline materiaal. Hoewel ze dit in mijn mening wel aan zouden kunnen, is alleen geen algemeen gewenste band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken