Ervan uitgaande dat de volgorde waarop de acts werden gepresenteerd per stage op de perspresentatie klopt, en ervan uitgaande dat Don Diablo en Scarlet Pleasure respectievelijk de Brightland Stage en Stage 4 afsluiten, lijkt het me (gezien de verdere programmering) niet logisch dat Triggerfinger en Brian Fallon & The Howling Weather tegelijkertijd staan. Dat zou betekenen dat het geheel een positie daalt er dus nog een spot open komt tegelijk met Triggerfinger. (Frian Fallon - Year & Years gaat prima tegelijkertijd en Greta Van Fleet - Milky Chance ook)
Hetzelfde verhaal geldt voor Stage 4 met The Kooks en The Overslept. Ik vermoed niet dat die bands tegelijk staan. Waardoor er denk nog een open spot is tijdens The Kooks op Stage 4.
Het verhaal dat Sigrid Stage 4 afsluit durf ik te betwijfelen. Waar is dat gezegd? Ze zou dan een uur moeten spelen als afsluiter op Stage 4, en aangezien ze op dit moment slechts 6 eigen nummers heeft vind ik het aannemelijker dat ze de Brightland Stage opent met 45 min speeltijd.
Ter verduidelijking:
[/URL][/img]
Hetzelfde verhaal geldt voor Stage 4 met The Kooks en The Overslept. Ik vermoed niet dat die bands tegelijk staan. Waardoor er denk nog een open spot is tijdens The Kooks op Stage 4.
Het verhaal dat Sigrid Stage 4 afsluit durf ik te betwijfelen. Waar is dat gezegd? Ze zou dan een uur moeten spelen als afsluiter op Stage 4, en aangezien ze op dit moment slechts 6 eigen nummers heeft vind ik het aannemelijker dat ze de Brightland Stage opent met 45 min speeltijd.
Ter verduidelijking: