Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ervan uitgaande dat de volgorde waarop de acts werden gepresenteerd per stage op de perspresentatie klopt, en ervan uitgaande dat Don Diablo en Scarlet Pleasure respectievelijk de Brightland Stage en Stage 4 afsluiten, lijkt het me (gezien de verdere programmering) niet logisch dat Triggerfinger en Brian Fallon & The Howling Weather tegelijkertijd staan. Dat zou betekenen dat het geheel een positie daalt er dus nog een spot open komt tegelijk met Triggerfinger. (Frian Fallon - Year & Years gaat prima tegelijkertijd en Greta Van Fleet - Milky Chance ook)
Hetzelfde verhaal geldt voor Stage 4 met The Kooks en The Overslept. Ik vermoed niet dat die bands tegelijk staan. Waardoor er denk nog een open spot is tijdens The Kooks op Stage 4.
Het verhaal dat Sigrid Stage 4 afsluit durf ik te betwijfelen. Waar is dat gezegd? Ze zou dan een uur moeten spelen als afsluiter op Stage 4, en aangezien ze op dit moment slechts 6 eigen nummers heeft vind ik het aannemelijker dat ze de Brightland Stage opent met 45 min speeltijd.
Ter verduidelijking:
nl.tinypic.com
[/URL][/img]

 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Logisch idd… Al zou ik ook kunnen voorstellen dat Don Diablo gelijk staat met Triggerfinger ipv met Oscar…
??

Dat zou ook kunnen idd! Een afsluiter in de tent zie ik nog graag tegemoet ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Woensdag is het nog 100 dagen tot Pinkpop 2018

Misschien is 2 weken na de perspresentatie te vroeg al om het affiche compleet te maken en het tijschema online te zetten.
Wel is het een mooi moment voor een nieuwtje naast de countdown, zou ik zeggen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Dan nog de kans dat het idd NL acts worden voor Brightlands (ipv De Jeugd of Roxeanne)
Qua NL-acts voor Brightlands op zondag lijken me optie :
– Danny Vera
– Nielson
– Electric Company
– St Tropez
– Rico Sticks (of toch nog een andere TopNotch act)

Edit : btw vorig jaar was de lineup compleet 4 weken na de perspresentatie. In de komende 3 weken zal er wel iets duidelijk moeten zijn verwacht ik…
qua mogelijke NL-inbreng voor Brightlands, zou ik eventueel nog Storksky kunnen zien.
De voormalig Nu of Nooit winnaar en Pinkpop-opener van 2016, Pinkpop sluit aan op de vanmorgen aangekondigde nieuwe tour...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Zou Dotan in de tent kunnen? Of is die daar te groot voor? Niet dat ik er op hoop, maar staat op meerdere festivals (o.a. Rock Werchter en ook op het Gurtenfestival in Zwitserland).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Zou Dotan in de tent kunnen? Of is die daar te groot voor? Niet dat ik er op hoop, maar staat op meerdere festivals (o.a. Rock Werchter en ook op het Gurtenfestival in Zwitserland).
Dotan staat op ParkCity Live in Heerlen, al staan Miss Montreal en Ronnie Flex daar ook.
Echter doordat hij nog niet voor Pinkpop is aangekondigd lijkt het niet dat Dotan dan nog bij Pinkpop er bij komt.
Althans, dat denk ik...


Jongens hoe is het met de VVK?
goeie vraag.... vraag me idd af of er nog wat uit gegaan is....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Jongens hoe is het met de VVK?

Het is rustig op ticketswap. Paar kaartjes onder de kostprijs verkocht maar nog geen paniek. De normale VVK is tot een halt gekomen. Ik denk niet dat er nu nog kaarten verkocht gaan worden omdat iedereen al voorzien is. Ik denk dat er een gemiddeld kleinere groep gewoon afwacht wat de prijzen op swap gaan doen. De opkopers denk ik zijn aan het hopen en bidden dat het alsnog uitverkoopt zodat ze hun kaarten kwijt kunnen raken.
Mocht het niet uitverkopen dan let maar op Swap. Daar staan steeds dezelfde profielen tussen die kaartjes verkopen.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
En nogmaals TICKETSWAP IS NIET HET NORMALE VERKOOPPUNT. Sommige mensen snappen het ook gewoon niet. Dagkaarten boven de verkoopprijs kopen....dan ben je toch echt een dumbass
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Jongens hoe is het met de VVK?

Dat horen we toch amper van geen festival.. Werchter Pearl Jam dag was ook plotseling uitverkocht.

Mjah er was toch één bericht op 1Limburg ofzo? Maar dat was al een uitdaging omdat cijfertechnisch kloppend te krijgen dus wellicht weer op z'n Jan's.

Het blijft me verbazen dat niet op z'n minst de PJ-dag is uitverkocht hier, ik denk toch ook echt dat men er wel op had gerekend dat er een of meerdere dagen direct uit zouden verkopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Tsja Pearl Jam is natuurlijk ook niet van het kaliber Bieber (kom op.. wie bijt). En die ZiggoDome show zal ook niet echt helpen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Tsja Pearl Jam is natuurlijk ook niet van het kaliber Bieber (kom op.. wie bijt). En die ZiggoDome show zal ook niet echt helpen.

Als het uitverkocht zou raken (in ieder geval de vrijdag). Dan was ie al uitverkocht. De PJ fanboys zijn waarschijnlijk verzadigd. Een 2de concert voor PJ gaat er ook niet inzitten denk ik.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Tsja Pearl Jam is natuurlijk ook niet van het kaliber Bieber (kom op.. wie bijt). En die ZiggoDome show zal ook niet echt helpen.

Nou ja het is voor Pinkpop natuurlijk dé headliner, en werd op menig forum (ja, die andere :p ) ook geroepen dat die zonder meer even én hun Ziggo show én hun PP-dag en dan wellicht ook nóg een Ziggo show zouden uitverkopen. Ook voor Jan wel zuur, heb je ze eindelijk, verkopen ze geen dag uit
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
Tsja Pearl Jam is natuurlijk ook niet van het kaliber Bieber (kom op.. wie bijt). En die ZiggoDome show zal ook niet echt helpen.

Nou ja het is voor Pinkpop natuurlijk dé headliner, en werd op menig forum (ja, die andere
1f61b.svg
) ook geroepen dat die zonder meer even én hun Ziggo show én hun PP-dag en dan wellicht ook nóg een Ziggo show zouden uitverkopen. Ook voor Jan wel zuur, heb je ze eindelijk, verkopen ze geen dag uit
Ach misschien komt het nog wel.. op Werchter duurde het ook even.. ik zie nog geen reden voor paniek voetbal.

En die vrijdag doet er niet toe.. als de zondag maar uitverkocht is -jan smeets.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken