Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Maar namen als ghost gaan echt niet meer komen. Alles wat meer is dan 3 nl acts is mooi meegenomen. Maar zou ik niet meer op rekenen. Voorkomt in iedergeval nog meer teleurstelling.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Maar namen als ghost gaan echt niet meer komen. Alles wat meer is dan 3 nl acts is mooi meegenomen. Maar zou ik niet meer op rekenen. Voorkomt in iedergeval nog meer teleurstelling.
het zijn er nog 2 voor Brightlands op zondag.

Ghost was in principe ook uitgesloten ivm de headline spot op Dynamo.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ga er maar van uit dat Foo Fighters ook rond 21.30 beginnen. Op Werchter vorig jaar ongeveer 2 uur en een kwartier gespeeld. Terug tellend op deze dag klopt het dan ook dat Miss Montreal om 15.30 speelt, zoals ze zelf al aangaf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Op zondag krijgen Editors denk ik ook meer speeltijd, dus Bruno Mars rond 22.00 uur verwacht ik.
ik denk niet dat de subs meer speeltijd krijgen, is doorgaans 1 uur.
Dan zijn de eerste tijdvakken ook 1 uur, ipv 45 min. Dan kom je idd wel op 22 uur voor Mars...
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Als er dan nog een gitaarband bij zou kunnnen komen, dan graag Rival Sons, deze week hun amerikaanse tour bekend gemaakt en erna komen ze na Europa.
Alleen staan er nu nog maar 2 optredens op de lijst. 12 juni Bergen,Norwegen en 14 juli Mad Cool Madrid, lijkt me sterk dat ze tussendoor weer terug naar Amerika gaan. Dus Jan, als je die boekt, verzacht je de pijn van de Rockliefhebbers een beetje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Als er dan nog een gitaarband bij zou kunnnen komen, dan graag Rival Sons, deze week hun amerikaanse tour bekend gemaakt en erna komen ze na Europa.
Alleen staan er nu nog maar 2 optredens op de lijst. 12 juni Bergen,Norwegen en 14 juli Mad Cool Madrid, lijkt me sterk dat ze tussendoor weer terug naar Amerika gaan. Dus Jan, als je die boekt, verzacht je de pijn van de Rockliefhebbers een beetje.
idd... ook prima.
Staan op Mad Cool ergens halverwege dagindeling, een spot in Brightlands lijkt me ook niet gek.
Eind 2017 nog in Doornroosje en 013 gestaan als ik me niet vergis.

Misschien meer passend dan Megadeth... :mrgreen:

(edit, volgens mij hebben Rival Sons meerdere data in Nederland gedaan eind 2017? )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Dan nog de kans dat het idd NL acts worden voor Brightlands (ipv De Jeugd of Roxeanne)
Qua NL-acts voor Brightlands op zondag lijken me optie :
- Danny Vera
- Nielson
- Electric Company
- St Tropez
- Rico Sticks (of toch nog een andere TopNotch act)


Edit : btw vorig jaar was de lineup compleet 4 weken na de perspresentatie. In de komende 3 weken zal er wel iets duidelijk moeten zijn verwacht ik...
 

sipper

Playlistbediener
19 jan 2018
8
0
Ik heb kaarten voor Pinkpop. Maar Werchter is Pinkpop toch wel ernstig aan het declasseren op gebied van daginvulling.
Wat een mooie namen weer. Zou Steven Wilson nog een optie zijn?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.523
6.382
Ik heb kaarten voor Pinkpop. Maar Werchter is Pinkpop toch wel ernstig aan het declasseren op gebied van daginvulling.
Wat een mooie namen weer. Zou Steven Wilson nog een optie zijn?

Dan zouden ze misschien wel de allermooiste naam (ok vooruit, op PJ en APC na) op de perspresentatie achter hebben gehouden. Niet echt tactisch. Maar het zou kunnen dat ze wachten tot na zijn show in AFAS volgende week, die is dacht ik nog niet uitverkocht.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Jup....denk dat Werchter toch wat meer aandacht besteed aan de line-up. Ze boeken naast goede headliners ook kleine gouden pareltjes die volgens mij niet zo eens duur zijn. Pinkpop mist dat dit jaar in de line-up helaas een beetje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Jup….denk dat Werchter toch wat meer aandacht besteed aan de line-up. Ze boeken naast goede headliners ook kleine gouden pareltjes die volgens mij niet zo eens duur zijn. Pinkpop mist dat dit jaar in de line-up helaas een beetje.
Al geloof ik niet dat Pinkpop meer kaarten verkoopt met "gouden pareltjes"... Dat laat MOJO ook meer aan DTRH of Friendly Fire zet het bij BKS. Voor Pinkpop zit het meer in de mainstream en radiobekende... Krijg je een andere soort leuke pareltjes.
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Ik gooi effe een naam in de lucht die ik jaaaaaren geleden eens in de tent op pinkpop heb gezien, van waar ik niet eens weet of ze nog bestaan, maar vond het wel een grappig bandje.
De five of clock heroes.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Waarom geloven we die tweet van Top Notch niet eens? Rosanna Hazes en Jeugd van Tegenwoordig worden het gewoon.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Waarom geloven we die tweet van Top Notch niet eens? Rosanna Hazes en Jeugd van Tegenwoordig worden het gewoon.
wees eerlijk, De Jeugd in de Brightlands. Laatste keer stonden ze mainstage. Lil Kleine en Ronnie Flex mainstage en De Jeugd in Brightlands daar geloof ik niet zo in. Lijkt me onwaarschijnlijk.
Roxeanne Hazes is volgens mij hoogzwanger en rond die tojd wel uitgerekend. Lijkt me niet dat ze dan rond die tijd aan het optreden is.
Daarnaast, waarom zou TopNotch ze aankondigen en Pinkpop niet?
Vandaar dat daar over begonnen is.
Kan zijn dat ze er staan uiteraard, maar kijken welke opties ook kunnen kan absoluut geen kwaad.

( edit: plus dat De Jeugd van Tegenwoordig ook al op DTRH en WAE staat... )
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Rockbeer wrote:
Waarom geloven we die tweet van Top Notch niet eens? Rosanna Hazes en Jeugd van Tegenwoordig worden het gewoon.

wees eerlijk, De Jeugd in de Brightlands. Laatste keer stonden ze mainstage. Lil Kleine en Ronnie Flex mainstage en De Jeugd in Brightlands daar geloof ik niet zo in. Lijkt me onwaarschijnlijk.
Roxeanne Hazes is volgens mij hoogzwanger en rond die tojd wel uitgerekend. Lijkt me niet dat ze dan rond die tijd aan het optreden is.
Daarnaast, waarom zou TopNotch ze aankondigen en Pinkpop niet?
Vandaar dat daar over begonnen is.
Kan zijn dat ze er staan uiteraard, maar kijken welke opties ook kunnen kan absoluut geen kwaad.

( edit: plus dat De Jeugd van Tegenwoordig ook al op DTRH en WAE staat… )

Pinkpop heeft vaak een Nederlandse act achter de hand voor het geval dat een naam kort voor of tijdens het festival wegvalt. Zou het kunnen dat dat dit keer de Jeugd is?
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
De jeugd van tegenwoordig gaan niet meer naar pinkpop, die gaan liever naar lowlands.
Aldus een onderzoek op het Heerle colege.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Denk dat we de acts zoals Aurora en Parov Stelar echt niet moeten onderschatten. Aurora zingt live heel goed...en Parov Stelar neemt vrijwel altijd hele live band mee en zangeres....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
De jeugd van tegenwoordig gaan niet meer naar pinkpop, die gaan liever naar lowlands.
Aldus een onderzoek op het Heerle colege.

Maar wat zegt een onderzoek op het Heerle college (?) over het wel of niet op Pinkpop verschijnen van de Jeugd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken