Zlatan1980 wrote:
Ik geniet van dat soort simpele dingen.
Helemaal prima toch.
Ik heb dat bij andere artiesten.
Ieder zijn ding hè.
Maar je zal toch wel meer in een playlist zetten, toch?
Joey de hele Festileaks playlist, leuk om te horen! Zal het compliment aan onze redactie doorgeven
Nee heel eerlijk niet, nu ben ik 1 van die pinkpoppers die ongeacht het programma naar pinkpop gaan.
Voor het programma ga ik al jaren niet meer, vind festivals nou eenmaal te gek.
Buiten Oasis vind ik alleen de peppers nog leuk, daar stond ik dan ook vooraan een paar jaar geleden net als bij liam vorig jaar. De rest hoor ik wel vanaf de renbaan.
Pinkpop is qua festival het minst interessante waar ik ooit ben geweest.
Op Werchter, solar, sziget, exit (Servië) opener (Polen), is overal veel meer te zien en beleven dan alleen muziek.
Maar pinkpop is gewoon een soort traditie wat je niet zo maar opgeeft.
Wij als vaste bezoekers al een jaar of 20 onafgebroken worden wel steeds meer op de proef gesteld. De camping word elk jaar soberder. De prijs gaat 30,- omhoog. Jan wil niet aan de early bird, zodat er jaren zijn dat we 50,- per kaart extra betalen omdat alle kaarten snel weg waren.
Vorig jaar werd onze draadloze speaker bij de camping ingang ingenomen omdat deze te veel duur zou maken, terwijl er snachts mobiele disco's op de camping te vinden zijn.
Om maar wat dingen op te noemen.
Dit jaar vertikken wij als groep het om 230,-pp te betalen, niet voor dit programma, maar wachten tot de prijs onder de 200,- is gezakt op ticketswap. En dat gaat niet meer lang duren.
Als dit al de prijsverhoging is met dit programma vrees ik voor de komende edities en zeker als hij volgend jaar 4 dagen erdoor krijgt gedrukt.
In Polen betaal je voor 4 dagen open'er met een beter programma de helft van de prijs van een 3 daagse pinkpop.
Nu heb ik al eens gehoord dat bands in deze landen minder kunnen ben vragen, omdat er gekeken word naar inkomens in die landen. Maar de helft voor een dag meer.
Maar goed zolang iedereen maar betaald wat er gevraagd wordt zal er weinig veranderen.