Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Haevn zou een leuke toevoeging zijn, of wellicht My Baby of Thomas Azier. Rico en Sticks kan ook, maar dan wel ipv De Jeugd

Haevn komt 100% zeker niet. Inside info.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Zou Sigrid niet gewoon in de Brightlands staan? Beetje in dezelfde orde van grootte als Greta van Fleet, toch? Roxeanne Hazes daarentegen verdient in mijn ogen niet meer dan Stage 4.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Haevn zou een leuke toevoeging zijn, of wellicht My Baby of Thomas Azier. Rico en Sticks kan ook, maar dan wel ipv De Jeugd

Haevn komt 100% zeker niet. Inside info.
Jammer. Op Dauwpop staan ze wel, al ga ik dit jaar voor het eerst sinds jaren niet naar Dauwpop om dezelfde reden dat ik niet naar Pinkpop ga. Teveel rap, teveel dj's, teveel Kensingtons, Dotans en Triggerfingers die al honderden keren per jaar overal te zien zijn. Al vind ik Triggerfinger nog steeds leuk.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Misschien Rapper Sjors en Fabrizio? Passen qua kwaliteit perfect in de line-up van Pinkpop dit jaar!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Jammer. Op Dauwpop staan ze wel, al ga ik dit jaar voor het eerst sinds jaren niet naar Dauwpop om dezelfde reden dat ik niet naar Pinkpop ga. Teveel rap, teveel dj’s, teveel Kensingtons, Dotans en Triggerfingers die al honderden keren per jaar overal te zien zijn. Al vind ik Triggerfinger nog steeds leuk.

Idem voor mij. Te weinig wat ik wil zien. Dit jaar echt geen Dauwpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Op welke dagen zijn die spots?
Betreft de zondag.
Blijkbaar vult Sigrid de laatste spot op Stage 4, volgens mij wist eloelo dat te melden.
Dan op zondag nog 2 spots in Brightlands.
Ik denk wel dat Greta van Fleet opent en Don Diablo afsluit in Brightlands.
Daar tussen dus Brian Fallon + 2??
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Misschien Rapper Sjors en Fabrizio? Passen qua kwaliteit perfect in de line-up van Pinkpop dit jaar!

Fabrizio op pinkpop. Lijkt me prachtig. Ook leuk om halverwege het jaar dan al de gouden hits mee te zingen die je normaal alleen rond februari zingt. Als ik er aan denk heb ik alweer zin in vasteloavend. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
Op welke dagen zijn die spots?

Betreft de zondag.
Blijkbaar vult Sigrid de laatste spot op Stage 4, volgens mij wist eloelo dat te melden.
Dan op zondag nog 2 spots in Brightlands.
Ik denk wel dat Greta van Fleet opent en Don Diablo afsluit in Brightlands.
Daar tussen dus Brian Fallon + 2??
Ik denk ook niet dat De Jeugd daar gaat spelen nee. Roxeanne Hazes... tsja... zou kunnen in de huidige line-up en ze in dat Top Notch circuitje rondspookt. Die tweet was volgens mij toch vrij duidelijk.

Ik verwacht niet spannends meer eigenlijk. Tash Sultana zou ik al erg fijn vinden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Hoe was trouwens die gehele leak bekend geworden tijdens de persconferentie? Daar stond De Jeugd ook op zondag (en Roxeanne ook dacht ik), waar kwam die vandaan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Hoe was trouwens die gehele leak bekend geworden tijdens de persconferentie? Daar stond De Jeugd ook op zondag (en Roxeanne ook dacht ik), waar kwam die vandaan?
Die stonden daar niet bij...
Ze stonden in de inmiddels verwijderde tweets van TopNotch
Schermafbeelding-2018-02-21-om-13.45.57.png
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
Hoe was trouwens die gehele leak bekend geworden tijdens de persconferentie? Daar stond De Jeugd ook op zondag (en Roxeanne ook dacht ik), waar kwam die vandaan?

Die stonden daar niet bij…
Ze stonden in de inmiddels verwijderde tweets van TopNotch
Schermafbeelding-2018-02-21-om-13.45.57.png
Huh volgens mij heb ik ze echt gezien in dat lijstje op festileaks hoor.. beide voor de zondag.. daar stond Ronnie Flex ook 2x in.. of zit ik nu te dromen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Huh volgens mij heb ik ze echt gezien in dat lijstje op festileaks hoor.. beide voor de zondag.. daar stond Ronnie Flex ook 2x in.. of zit ik nu te dromen?
Dit was de leak...
Zaterdag:
Foo Fighters - The Script - Miss Montreal - Noel Gallagher - A Perfect Circle - Sevn Alias - De Likt - Alan Walker - Parov Stelar - Walking On Cars - Aurora - JP Cooper - Marmozets - Youngr - Gangs of Youths - Theo Lawrence & The Hearts - Riley Pearce

Zondag:
Bruno Mars - Jessie J - Ronnie Flex - The Kooks - Triggerfinger - Don Diblo - Ronnie Flex - Years & Years - Blackbird - Michelle David - Tom Walker - Milky Chance - Greta van Fleet - Scarlet Pleasure - The Overslept - Brian Fellon & The Howling Weather
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Temperance Movement zou ook nog wel een leuke en niet dure toevoeging zijn.
precies, zo iets bedoel ik.
Zou een ideaal tegenhanger kunnen zijn als Milky Chance op North staat bijvoorbeeld.
Ik had Kadavar in het achterhoofd, staan al op enkele festivals...

Misschien nog een singer songwriter catagorie... Damian Wilson & Adam Wackeman misschien een optie, eerste (kleine)festival inmiddels in april aangekondigd.

In die richting dacht ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken