Tja, ik heb vorig jaar eindelijk Foo Fighters gezien. Was nu ook weer geen mega hoogvlieger voor mij, nee. Leuke band hoor, maar het kwam vrij 'standaard' over. Ik steek het ook vooral op Grohl die me eerder irriteert dan entertaint. Komt allemaal wat gemaakt over ook (iets waar anderen zoals Eddie Vedder dan beter/authentieker doen). Zelfs de grote fans waren om me heen waren halverwege het concert een pak minder laaiend na een zoveelste extended jam.
Hoef ze dus niet per se nog eens te zien, MAAR ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn dit dit goed trekken, zeker op een festival. Want een ouderwetse feelgood band met veel herkenbare hits blijven ze wel. Moet ook zeggen dat ik zelf vrij weinig heb met hun muziek (al heb ik ook weinig met SOAD en Royal Blood, wat ik live wel geweldig vond).
Hoef ze dus niet per se nog eens te zien, MAAR ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn dit dit goed trekken, zeker op een festival. Want een ouderwetse feelgood band met veel herkenbare hits blijven ze wel. Moet ook zeggen dat ik zelf vrij weinig heb met hun muziek (al heb ik ook weinig met SOAD en Royal Blood, wat ik live wel geweldig vond).