Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Valt te hopen dat die stijging van 15 euro wel een beetje te zien is in de breedte van t programma..
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Roy Dykstra wrote:
DennisvdBr wrote:
Jezus man…
Met die 195 euro was de 3 jaar OOR actie voor 200 euro echt zeker geen domme zet.
Ik ben echt totaal hyped op dat moment…
Had er vertouwen in dat het Macca ging worden, na de afketsing van PJ.
Dat het nu officieel is vind ik echt FANTASTISCH!!


Bij het abonnement van oor krijg je toch alleen dagtickets voor één van de drie dagen?


Klopt maar vorige week woensdag middag was het kortstondig mogelijk om een 3 jaar abonnement te nemen met als welkomstgeschenk 1 combiticket Pinkpop voor 199 euro (ex verzendkosten ticket).
Er was een beperkte oplage, tegen de avond waren ze allemaal al weg. Ik denk dat ze maar circa 100 hadden.
Het is nu idd alleen nog dagticket bij 2 jaar abonnement.
Nadat Kereltje het poste ben ik er meteen voor gegaan, zonder twijfel.
Had niet later moeten gaan, want nog geen 10 minuten na mijn inschrijving was de actie al voorbij.
Heel kortstondig dus..

Gloeiende, had mij een hoop stres gescheeld.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Ik gooi dit balletje nog maar een keer op.

Ik en mijn vrouw hebben allebei kaarten voor de perspresentatie. Dus als er nog iemand met aanhang mee wil doe me ff een PM want……….

Je ziet dus Giel echt live! Yeey Jippie
1f611.png


Je kunt vragen aan ome Jan stellen! Zo van WTF geen PJ dit jaar. Moest 1 van de kinderen zijn kantklosdiploma halen?

Live muziek……altijd leuk

Plus je hebt info als eerste.

En je kunt daarn nog een dagje Amsterdam in…..cultureel ontdekken laten we maar zeggen

Ik ga al met mijn broertje, leuk om eens mee te maken.

Ben wel benieuwd wie er naast Storsky nog optreden.

Vaak ook een artiest die dan 's ochtends bij Giel is.. of zou die artiest tegenwoordig bij Gerard Ekdom zitten haha
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Macca, wat een armoe. Niemand kunnen krijgen en dan een 75-jarige met stembeperkingen je festival laten afsluiten. Triest, ik laat Pinkpop lopen dit jaar.

Amateurs.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ben wel benieuwd wie er naast Storsky nog optreden.
Ik ben er ook bij, lekker verlof woensdag een (ff) naar Amsterdam.

Ik zag dat Erns Jansz vrij heeft in zijn agenda ;) http://www.ernstjansz.com/speellijst_Ernst_Jansz_2015_2016.htm
Dat zal een leuke grap zijn hoor...
Ik denk wel dat je het in de NL-acts moet zoeken.
Als ik kijk naar wat ik zelf qua NL-inbreng verwacht denk ik aanThe Commen Linnets, Dazzled Sticks, Nielson. Ik zou het niet weten, misschien wel een live versie van "Drank & Drugs"...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan

Als ze geluk hebben speelt die nog fourfiveseconds. Maar ondanks dat gezeik. Dit is toch een geweldige headliner. Alleen heel gek dat ze dus 3 headliners delen. Is dat ooit gebeurt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Twintig jaar terug was het idd een perfecte headliner geweest. Maar tegenwoordig is hij live niet zo sterk meer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Macca, wat een armoe. Niemand kunnen krijgen en dan een 75-jarige met stembeperkingen je festival laten afsluiten. Triest, ik laat Pinkpop lopen dit jaar.

Amateurs.
Oké... Bedankt voor je mening. Veel plezier op een ander festival, Werchter heeft ook een leuke line-up las ik.

Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan

Ach, ze weten niet waar ze het over hebben bcmrmaybe .
Neem nou maar aan, legendarisch. Dit komt in de lijn met de eerste keer Springsteen en The Rolling Stones op Pinkpop.
Als je de kans nog niet hebt genomen, kan dit wel eens de laatste zijn om in de buurt van "The Beatles" te komen.

(leuk artikel van 3FM)
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363930/Waarom-het-heel-tof-is-dat-Sir-Paul-naar-Pinkpop-komt
Waarom het heel tof is dat Sir Paul naar Pinkpop komt
De geruchtenmachine draaide al op volle toeren, maar het is nu bevestigd. Paul op Pinkpop. It's happening!
1. Eén brok inspiratie
3. Geweldige setlists
3. Well, that's a first
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
"De gitarist van Kanye" dat zegt genoeg.

The boss of macca is mij om het even. Ik ga genieten. Zie je woensdag @dennisvdbr
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
IJzeren Rinus wrote:
Macca, wat een armoe. Niemand kunnen krijgen en dan een 75-jarige met stembeperkingen je festival laten afsluiten. Triest, ik laat Pinkpop lopen dit jaar.

Amateurs.


Oké… Bedankt voor je mening. Veel plezier op een ander festival, Werchter heeft ook een leuke line-up las ik.

bcmrmaybe wrote:
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan


Ach, ze weten niet waar ze het over hebben bcmrmaybe .
Neem nou maar aan, legendarisch. Dit komt in de lijn met de eerste keer Springsteen en The Rolling Stones op Pinkpop.
Als je de kans nog niet hebt genomen, kan dit wel eens de laatste zijn om in de buurt van “The Beatles” te komen.

(leuk artikel van 3FM)
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363930/Waarom-het-heel-tof-is-dat-Sir-Paul-naar-Pinkpop-komt

Waarom het heel tof is dat Sir Paul naar Pinkpop komt
De geruchtenmachine draaide al op volle toeren, maar het is nu bevestigd. Paul op Pinkpop. It’s happening!
1. Eén brok inspiratie
3. Geweldige setlists
3. Well, that’s a first

Yep, helaas, volgend jaar verwacht ik mooiere headliners, voor degenen die wel gaan: have fun en ik hoop op mooi weer dat weekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Yep, helaas, volgend jaar verwacht ik mooiere headliners, voor degenen die wel gaan: have fun en ik hoop op mooi weer dat weekend.
Ik heb er vertouwen in dat ik genoeg leuks ga zien.
Fijn dat ik de keuze heb tussen Main / Stage 4 en 3FM / Brand, dat betekend lekker op en neer lopen tussen de stage's tussen de sets door.
Ach volgend jaar Foo Fighters, Pearl Jam en Radiohead, ik zet ze alvast op een briefje ;)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Ja, Radiohead begint helaas steeds waarschijnlijker te worden voor volgend jaar. Vraag me af in hoeverre ze de setlist gaan aanpassen zoals op hun laatste passage op Reading.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
We wisten het al maar toch blij... Voornamelijk die reacties op Facebook heerlijk, hopelijk dat de hype hier door een beetje afzakt!
@dennisvdbr had nachtdienst dus iets te laat met invullen van de line-up heb ik nog een kans?!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
IJzeren Rinus wrote:
Macca, wat een armoe. Niemand kunnen krijgen en dan een 75-jarige met stembeperkingen je festival laten afsluiten. Triest, ik laat Pinkpop lopen dit jaar.

Amateurs.


Oké… Bedankt voor je mening. Veel plezier op een ander festival, Werchter heeft ook een leuke line-up las ik.

bcmrmaybe wrote:
Zoooo iemand de reacties op fb gelezen. Lijkt wel een lynchpartij.

Al die teleurgestelde tienermeisjes etc.

Blijf lekker thuis zeg ik dan


Ach, ze weten niet waar ze het over hebben bcmrmaybe .
Neem nou maar aan, legendarisch. Dit komt in de lijn met de eerste keer Springsteen en The Rolling Stones op Pinkpop.
Als je de kans nog niet hebt genomen, kan dit wel eens de laatste zijn om in de buurt van “The Beatles” te komen.

(leuk artikel van 3FM)
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363930/Waarom-het-heel-tof-is-dat-Sir-Paul-naar-Pinkpop-komt

Waarom het heel tof is dat Sir Paul naar Pinkpop komt
De geruchtenmachine draaide al op volle toeren, maar het is nu bevestigd. Paul op Pinkpop. It’s happening!
1. Eén brok inspiratie
3. Geweldige setlists
3. Well, that’s a first

Vooral de Werchterdonderdag heeft een mooie headliner. ?

Ps voor degenen die Paul McCartney niet meer vinden kunnen. Volgens mij vind ieder festival hem graag komen. Vorig jaar Firefly, Lollapolooza en Roskilde. Toch niet de minste festivals. Dat zowel Werchter als PP hem heeft, maakt hem voor de Lage Landen wat minder exclusief. Maar het is niet een naam die je dit jaar overal op de Europese festivals zal tegenkomen. En omg dit is een levende legende, die ik graag wil zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
We wisten het al maar toch blij… Voornamelijk die reacties op Facebook heerlijk, hopelijk dat de hype hier door een beetje afzakt!
dennisvdbr had nachtdienst dus iets te laat met invullen van de line-up heb ik nog een kans?!
@brutus257, je had een maand de tijd... Maar oké, stuur maar een PM, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen ;)


Ps voor degenen die Paul McCartney niet meer vinden kunnen. Volgens mij vind ieder festival hem graag komen. Vorig jaar Firefly, Lollapolooza en Roskilde. Toch niet de minste festivals. Dat zowel Werchter als PP hem heeft, maakt hem voor de Lage Landen wat minder exclusief. Maar het is niet een naam die je dit jaar overal op de Europese festivals zal tegenkomen. En omg dit is een levende legende, die ik graag wil zien.
Ja, hoor. Mooie festivals aangedaan hoor McCartney, Glastonbury ook maar veel te korte set toen. Roskilde wel wat langer dacht ik. Overzee's Lollapolooza was een zeer mooie setlist binnen die tour. Bonnaroo in 2013 was ook niet mis.
Nee festivals zijn eerder uitzondering dan regel binnen zijn tour. Dat het nu al PP en RW zijn is al uitzonderlijk. Ik ben wel zeer benieuwd naar de andere locaties en wanneer de bekendmaking komt. Hoop eigenlijk deze week nog, dat kan flink wat Duitse-ticketkopers gaan schelen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Roskilde een setlist van 39 nummers http://www.setlist.fm/setlist/paul-mccartney/2015/festivalpladsen-roskilde-denmark-73f6b645.html
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Twintig jaar terug was het idd een perfecte headliner geweest. Maar tegenwoordig is hij live niet zo sterk meer.

Ik neem aan dat je hem dan hebt zien spelen de laatste jaren? Heeft een geweldige band en is live 10 keer beter dan RHCP.
McCartney is vocaal gezien niet meer hetzelfde als 20!jaar geleden, dat klopt maar hij zet nog steeds een hele goede show neer. Ik snap sommige negatieve reacties ook niet helemaal. Voor ieder wat wils in de drie headliners. Prima toch????
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

Gebruikers die dit onderwerp bekijken