Pinkpop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.078
2.087
Die Zegut is me er wel eentje. Hij zegt namelijk ook dat Iron Maiden en Rammstein op download staan en dat de Europese tour van Coldplay zal beginnen in mei.
Lang hoeven we niet wachten of hij het juist heeft want over15 minuten komt download met de eerste headliner........
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Maakt mij toch vooral benieuwd wat Mojo voor Fortarock heeft bedacht, want die hebben een naam van de grootte Rammstein of Iron Maiden nodig om de weide vol te krijgen. Pearl Jam verwacht ik dan niet meer op Pinkpop als je al Foo Fighters en Rammstein als headliners hebt, zie daar dan eerder nog een Editors bijkomen.

Fortarock zou met Metallica of AC/DC moeten komen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Die Zegut is me er wel eentje. Hij zegt namelijk ook dat Iron Maiden en Rammstein op download staan en dat de Europese tour van Coldplay zal beginnen in mei.
Lang hoeven we niet wachten of hij het juist heeft want over15 minuten komt download met de eerste headliner……..

Als Rammstein op 1 Download festival speelt kan het.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Ik laat het voorlopig toch ook nog ff bij Pearl Jam… Naast Foo Fighters, en dus toch waarschijnlijk Rammstein. Nou, oké dan. Had gehoopt op anders, maar is natuurlijk fantastische live act!
Dennis dan ga je ver het budget te boven met die 3 headliners. Ja een deel van de FF is al betaald maar nooit dusdanig veel dat je met ook nog een PJ kan komen. En wat kereltje zegt denk teveel gitaren dan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.078
2.087
Als we het over het budget gaan hebben welke acts blijven dan nog over denken jullie? Coldplay Springsteen kunnen we ook wel afschrijven dan denk ik zo.....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.078
2.087
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.

Hij voorspelde toch Iron Maiden en/of Rammstein (mijn frans is niet zo goed) dus klopt het toch? En morgen komt men weer met een headliner.........
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Kereltje wrote:
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.


Hij voorspelde toch Iron Maiden en/of Rammstein (mijn frans is niet zo goed) dus klopt het toch? En morgen komt men weer met een headliner………

Hij had het over iron maiden op vrijdag en zaterdag en rammstein op zondag in frankrijk als ik t goed begrepen heb
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Kereltje wrote:
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.


Hij voorspelde toch Iron Maiden en/of Rammstein (mijn frans is niet zo goed) dus klopt het toch? En morgen komt men weer met een headliner………

Hij had de data verkeerd, en aangezien Maiden al een zekerheidje was kan het dus net zo goed giswerk geweest zijn. Maar ik zeg onder voorbehoud, niet afschrijven. Rammstein lijkt me namelijk nog steeds een heel logische naam.
 

Tjoptjop

Playlistbediener
15 sep 2014
33
0
Dat is de info wat ik heb. En wat Zegut ook verder zegt zegt me verder ook helemaal niks. Leuk dat ie een dag later met dezelfde info komt maar ik weet dat alle bands waarmee gesproken wordt en zo goed als rond zijn, vaak nogal eens veranderen. Pinkfloyd verbaasde mij ook, maar lijkt nog steeds een serieuze kandidaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Erwin wrote:
Kereltje wrote:
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.


Hij voorspelde toch Iron Maiden en/of Rammstein (mijn frans is niet zo goed) dus klopt het toch? En morgen komt men weer met een headliner………


Hij had de data verkeerd, en aangezien Maiden al een zekerheidje was kan het dus net zo goed giswerk geweest zijn. Maar ik zeg onder voorbehoud, niet afschrijven. Rammstein lijkt me namelijk nog steeds een heel logische naam.
Als Rammstein de 12e Download FR doet, kunnen ze theoretisch de 11e op Pinkpop staan, volgens de voorspelling van Zegut.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Als Rammstein de 12e Download FR doet, kunnen ze theoretisch de 11e op Pinkpop staan, volgens de voorspelling van Zegut.

Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn voor mij hehe :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.524
4.854
Maakt mij toch vooral benieuwd wat Mojo voor Fortarock heeft bedacht, want die hebben een naam van de grootte Rammstein of Iron Maiden nodig om de weide vol te krijgen. Pearl Jam verwacht ik dan niet meer op Pinkpop als je al Foo Fighters en Rammstein als headliners hebt, zie daar dan eerder nog een Editors bijkomen.

Fortarock zou met Metallica of AC/DC moeten komen.

Doel van Fortarock is dan ook helemaal niet om de Goffertwei per se ieder jaar vol te krijgen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Kereltje wrote:
Erwin wrote:
Kereltje wrote:
Rammstein al terug met een korreltje zout nemen, Zégut heeft net een foute voorspelling gedaan.


Hij voorspelde toch Iron Maiden en/of Rammstein (mijn frans is niet zo goed) dus klopt het toch? En morgen komt men weer met een headliner………


Hij had de data verkeerd, en aangezien Maiden al een zekerheidje was kan het dus net zo goed giswerk geweest zijn. Maar ik zeg onder voorbehoud, niet afschrijven. Rammstein lijkt me namelijk nog steeds een heel logische naam.


Als Rammstein de 12e Download FR doet, kunnen ze theoretisch de 11e op Pinkpop staan, volgens de voorspelling van Zegut.

Zeker, spreek ik ook niet tegen. Het gaat me er om dat Zégut voorlopig net zo goed beredeneerd aan het gokken is. Als hij Rammstein op Download de 12e ook goed blijkt te hebben vertrouw ik hem 100%, nu is het eerder voordeel van de twijfel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
@Tjoptjop Pink Floyd is toch niet serieus te nemen. Heel erg leuk voor of Ziggo of Bospop maar kom op PP kan niet met zoiets aankomen. Oudere bezoekers geven meer uit maar dat zijn geen mensen die op de camping zitten. En met Pink Floyd verkoop je die dag niet uit en het heeft ook een negatieve invloed op de weekend kaarten. 2 man en een paardekop die de headliner bekijken. Onrealistisch.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.078
2.087
Dat is de info wat ik heb. En wat Zegut ook verder zegt zegt me verder ook helemaal niks. Leuk dat ie een dag later met dezelfde info komt maar ik weet dat alle bands waarmee gesproken wordt en zo goed als rond zijn, vaak nogal eens veranderen. Pinkfloyd verbaasde mij ook, maar lijkt nog steeds een serieuze kandidaat.

Sorry maar volg je David Gilmour en Roger Waters de laatste tijd?? Gilmour zelf heeft onlangs aangegeven klaar te zijn met PF. Als hij komt zal het solo zijn en eerlijk gezegd acht ik die kans ook klein maar groter dan dat PF zou komen. Dat is gewoon lachwekkend, zoals ik al eerder zei doe dan Dire Straits en Led Zeppelin ook als headliners om de grap compleet te maken. Begrijp me niet verkeerd maar als je het een beetje volgt weet je toch ook wel dat het grote onzin is. Nogmaals is niet persoonlijk bedoeld....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken