@Tjoptjop Pink Floyd is toch niet serieus te nemen. Heel erg leuk voor of Ziggo of Bospop maar kom op PP kan niet met zoiets aankomen. Oudere bezoekers geven meer uit maar dat zijn geen mensen die op de camping zitten. En met Pink Floyd verkoop je die dag niet uit en het heeft ook een negatieve invloed op de weekend kaarten. 2 man en een paardekop die de headliner bekijken. Onrealistisch.
Ik wil hier verder niemand kwaad maken of zo maar dat PF komt is wat mij betreft ook niet realistisch, zeg maar totaal niet. Maar om nou te zeggen dat je met PF de dag niet uitverkoopt. Kom op zeg. Die lui hebben 20 jaar geleden voor het laatst opgetreden en toen waren dat megaconcerten die uitverkocht waren. Als ze weer zouden optreden dan wordt dat een run op kaarten zoals je dat zag met het eenmalige optreden van Led Zeppelin een jaar of 8 geleden. 2 man en een paardekop hahahaha, ik zou bijna zeggen verdiep je eens in de band voordat je een reactie geeft... Zoals jij het schetst verkopen ze Paradiso nog niet uit......