In het 2027 wordt er alweer druk met wensenlijstjes gestrooid, dus daar staan alweer genoeg headliners voor 2027.Om even iets te doorbreken en voor wat meer luchtigheid te zorgen: wat vonden jullie zo achteraf gezien van de drie headliners en waar hopen jullie volgend jaar op?
En: was de zogeheten 'undercard' in balans?
Ik vond Nick Cave & the bad seeds fenomenaal. Echt genieten, stond ook wel redelijk vooraan. Maar alkes klopte, en wat een muzikanten en performers. Beste live-act die ik in jaren heb gezien.
Jack White was ook genieten, wel een beetje een one-man show, 1.5 uur was wel perfect qua tijd.
Gorilaz vond ik een beetje tegenvallen, terwijl ik hun laatste album heel goed vond, kwam ook door het geluid waar ik stond, hoorde Damon Albarn amper. En vond hem bij DTRH een leukere en fittere 'dronk' hebben.
