Volgens Greenfield’s site zelf (http://www.greenfieldfestival.ch/index.php?id=7) is Nightwish de headliner van hun VRIJDAG – 10 juni.
Niet dat ik het heel aannemelijk vind dat ze drie dagen achter elkaar optreden. (gezien de leeftijd van de band) In theorie zouden ze dus nog een mogelijkheid zijn voor zaterdag de 11e.
Daarnaast is het zeker niet ondenkbaar dat Biffy Clyro op Pinkpop en Lowlands staat. Zit meer dan twee maanden tussen (verwacht het zelf niet maar het kan)
Ik zat daarnaast nog eens even de poster van Download te bekijken en gezien hun tourschema zou Killswitch Engage ook nog een mogelijkheid zijn. De 10e spelen ze op Download UK, de 11e evt op Pinkpop en dan door reizen naar Oostenrijk NovaRock. Hebben ze vaker gedaan plus het ligt op ‘de route’.
Ook Billy Talent is zeker een kanshebber gezien zijn tourschema waar hij tussen 9 en 12 juni een ‘gat’ heeft.
Breaking Benjamin komt dan wel op 29 mei naar De Melkweg, toch vlak ik ze niet uit ivm de mogelijkheid om te mogen spelen op een ‘Major Festival’.
Welkom, en thnx...
Had ik dat van Nightwish verkeerd gezien.
Dan kunnen ze dus nog wel op de 11e. Lijkt me nog altijd niet verkeerd,