Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Volgens Greenfield’s site zelf (http://www.greenfieldfestival.ch/index.php?id=7) is Nightwish de headliner van hun VRIJDAG – 10 juni.
Niet dat ik het heel aannemelijk vind dat ze drie dagen achter elkaar optreden. (gezien de leeftijd van de band) In theorie zouden ze dus nog een mogelijkheid zijn voor zaterdag de 11e.

Daarnaast is het zeker niet ondenkbaar dat Biffy Clyro op Pinkpop en Lowlands staat. Zit meer dan twee maanden tussen (verwacht het zelf niet maar het kan)

Ik zat daarnaast nog eens even de poster van Download te bekijken en gezien hun tourschema zou Killswitch Engage ook nog een mogelijkheid zijn. De 10e spelen ze op Download UK, de 11e evt op Pinkpop en dan door reizen naar Oostenrijk NovaRock. Hebben ze vaker gedaan plus het ligt op ‘de route’.

Ook Billy Talent is zeker een kanshebber gezien zijn tourschema waar hij tussen 9 en 12 juni een ‘gat’ heeft.
Breaking Benjamin komt dan wel op 29 mei naar De Melkweg, toch vlak ik ze niet uit ivm de mogelijkheid om te mogen spelen op een ‘Major Festival’.

Welkom, en thnx...
Had ik dat van Nightwish verkeerd gezien.
Dan kunnen ze dus nog wel op de 11e. Lijkt me nog altijd niet verkeerd,

 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Is Therapy? al genoemd als een van de kanshebbers om voor de open gebleven plekken?
Staan op Sweden Rock op 9-6, en daarna in London op 18-6.
Zou volgens mij best wel passen op die zondag
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Is Therapy? al genoemd als een van de kanshebbers om voor de open gebleven plekken?
Staan op Sweden Rock op 9-6, en daarna in London op 18-6.
Zou volgens mij best wel passen op die zondag

Dat zou leuk zijn zolang ze zich beperken tot Troublegum en Infernal Love en ok...Teethgrinder mag er ook bij
 

Boudewijn

Playlistbediener
2 mrt 2015
18
0
De weekendkaarten zijn sinds gisteren uitverkocht, wie nog een zondagkaartje nodig heeft moet opschieten; Jan verwacht dat ze na het Paasweekend op zijn.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zoals verwacht geen grote of bijzondere namen! Wat 3FM bandjes en weet ik wat. Voor de positivisten die toverden met mooie namen als Nightwish; er is inmiddels een 2017 topic. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Zoals verwacht geen grote of bijzondere namen! Wat 3FM bandjes en weet ik wat. Voor de positivisten die toverden met mooie namen als Nightwish; er is inmiddels een 2017 topic.
simple-smile.png

Ja, voor Brand-bier-stage en Stage 4 verwachte ik al niet veel bijzonders meer.
Maar als we dit moeten lezen als er komen vooral 'nieuwe' acts en geen grote verrassingen,
Waarschijnlijk kunnen we dan de hele line-up bekendmaken.” Grote of bijzondere namen hoeven we volgens Mr. Pinkpop niet meer te verwachten: “Er staan geen echte verrassingen tussen, het zijn vooral nieuwe dingen.”
Dan denk ik dat de hint van Download ook van de baan is, of niet?
Dus krijgen we idd nog 3FM-bandjes als: Indian Askin, HAEVN, PAUW, The Brahms, The Indien, Rondé... in die richting of zo??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Dan denk ik dat de hint van Download ook van de baan is, of niet?
Dus krijgen we idd nog 3FM-bandjes als: Indian Askin, HAEVN, PAUW, The Brahms, The Indien, Rondé… in die richting of zo??

Dan slaat die opmerking tijdens de persconferentie helemaal nergens op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Dan denk ik dat de hint van Download ook van de baan is, of niet?

Dan slaat die opmerking tijdens de persconferentie helemaal nergens op.
Dat zei ik niet. Maar daar komt het achteraf op neer.
Misschien was dat een maand terug de planning, maar is dat niet uit de verf gekomen zo voor Pasen.
Het was eventueel niet zo'n eitje om de juiste boeking te doen.
UItspraken van Jan dienen meestal met een korreltje zout genomen te worden hé....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Dat zei ik niet. Maar daar komt het achteraf op neer.
Misschien was dat een maand terug de planning, maar is dat niet uit de verf gekomen zo voor Pasen.
Het was eventueel niet zo’n eitje om de juiste boeking te doen.
UItspraken van Jan dienen meestal met een korreltje zout genomen te worden hé….
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Maar wie zijn dan de headliners voor de 3FM stage? Bandjes als Puscifer (waar ik voor de persconferentie nog nooit van gehoord heb) en Skunk Anansie zijn toch bijlange niet groot genoeg?
 

Boudewijn

Playlistbediener
2 mrt 2015
18
0
Maar wie zijn dan de headliners voor de 3FM stage? Bandjes als Puscifer (waar ik voor de persconferentie nog nooit van gehoord heb) en Skunk Anansie zijn toch bijlange niet groot genoeg?

Het lijkt er wel op dat Puscifer als laatste op de 3FM-stage staat. De programmacommissie heeft daar een theorie over die je later vandaag in het interview met Jan leest. *trommelgeroffel*
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
mattman wrote:
Maar wie zijn dan de headliners voor de 3FM stage? Bandjes als Puscifer (waar ik voor de persconferentie nog nooit van gehoord heb) en Skunk Anansie zijn toch bijlange niet groot genoeg?


Het lijkt er wel op dat Puscifer als laatste op de 3FM-stage staat. De programmacommissie heeft daar een theorie over die je later vandaag in het interview met Jan leest. *trommelgeroffel*

Ik ben wel benieuwd. Het verschil tussen een klein bandje als Puscifer en headliners als Placebo, Arcade Fire, Robert Plant, Queens of the Stone Age of zelfs Keane is wel érg groot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
(...) Puscifer (waar ik voor de persconferentie nog nooit van gehoord heb) (..) ?

Puscifer is een 'projectje' van onder andere Maynard Keenan ( Tool ), oprichting was zo ongeveer dikke 10 jaar terug.
Maar verder geen schande hoor... Niet heel veel bekendheid, da's waar.
 

Boudewijn

Playlistbediener
2 mrt 2015
18
0
Ik ben wel benieuwd. Het verschil tussen een klein bandje als Puscifer en headliners als Placebo, Arcade Fire, Robert Plant, Queens of the Stone Age of zelfs Keane is wel érg groot.

Al vind ik wel dat je Skunk Anansie onderschat. Die staan op Werchter ook als laatste in een tent geprogrammeerd. Misschien niet meer de impact van de jaren '90 maar wel iconisch imo.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Tot nu toe ben ik van mening dat reeds een degelijk programma staat. Veel bandjes ontdekken (zoals One Ok Rock, en The Struts).
Heb het volste vertrouwen dat er nog leuke toevoegingen komen!


Idd optimisme dat hebben we godverdomme nodig……………@black-lies Kom er maar in!

Ik kan het alleen maar toejuichen als iemand One Ok Rock wil ontdekken. Als opstapje naar Japanse muziek die wel goed is dan uiteraard.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Het lijkt er wel op dat Puscifer als laatste op de 3FM-stage staat. De programmacommissie heeft daar een theorie over die je later vandaag in het interview met Jan leest. *trommelgeroffel*

@boudewijn, wanneer komt dat interview online?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken