Pinkpop 2016

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Stel je luistert de hele dag 3fm, en je hebt nog nooit van The Beatles gehoord, dan snap ik best dat je het als ouwe zak ziet, en niet helemaal begrijpt waarom hij er staat.

Oké ik luister niet hele dagen 3fm. Maar wordt The Beatles dan stelselmatig overgeslagen en The Rolling Stones niet?
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Als je kijkt naar afgelopen 4 weken op 3FMFan: 18 x Rolling Stones op 3FM. 6 x Beatles en 2 x Paul McCartney (exclusief die bagger met Rihanna). Alleen tijdens Serious Request heel vaak Beatles.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
ké ik luister niet hele dagen 3fm. Maar wordt The Beatles dan stelselmatig overgeslagen en The Rolling Stones niet?

Als ze The Beatles draaien, dan is het 'Here Comes The Sun' of 'Come Together', en dan heb je het wel gehad. Maar veel mensen verdiepen zich ook niet echt in wie nou The Beatles vormden, maar er wordt imo toch genoeg duidelijk gemaakt dat Paulus een Beatle is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
JB. wrote:
Nu kan het aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet de kritiek op Paul McCartney…..


Stel je luistert de hele dag 3fm, en je hebt nog nooit van The Beatles gehoord, dan snap ik best dat je het als ouwe zak ziet, en niet helemaal begrijpt waarom hij er staat.

Zal ook een 'afwijking' van mij zijn dat ik de combi Lionel / Paul echt ontzettend goed gedaan vind.
Groot deel van jullie hier op het forum zijn het waarschijnlijk totaal niet met me eens.
Waar het aan ligt weet ik niet zo, misschien leeftijdverschil in combinatie met acceptatie van de artiesten?
Een vleugje Commodores en Beatles.
Een hitmachine die Lionel Richie (was) en een Pop-icoon als McCartney (is), ik vind het zelfs beter dan de combinatie Mayer / Stones '14.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Eventjes los van de eerdere kritiek: weet iemand wat Walk Off The Earth zo (relatief) hoog op allerhande festivalposters doet? Op Pinkpop staan ze op hoofdpodium, maar ook op Mad Cool en Main Square staan ze tussen de middelgrote namen. Hebben die dat dan allemaal gekregen op basis van die Youtubecovers?

Ik heb het dus over deze band, die blijkbaar echt enkel covers spelen:

https://www.youtube.com/watch?v=P9mybTArlsk
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
tjes los van de eerdere kritiek: weet iemand wat Walk Off The Earth zo (relatief) hoog op allerhande festivalposters doet?

Totaal onduidelijk. Dat ze er uberhaupt staan verbaast mij. Ik neem aan dat ze wel een keer een liveshow gezien hebben van hun.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
dennisvdbr Welke posities moeten er nog worden opgevuld op de 3 dagen?
Dat is een goeie vraag...

vrijdag dacht ik 2 (1 in Brand en 1 op Stage 4), zaterdag nog 4 (1 op 3fm, 1 in Brand en 2 op Stage 4) en zondag nog 3 ( 1 op 3fm, 1 in Brand en 1 op Stage 4) , dus nog 9 namen.

(edit de zondag aanvulling verbeterd)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Luister jongens ik lees nog even mee (buiten mijn reacties van gisteren avond).
Maar ik ga echt nog met een uitgebreide reactie komen hoor, leef jullie ondertussen lekker uit met alles wat jullie slecht vinden aan Pinkpop.

Kom op Dennis niet iedereen ' leeft zich uit'. Ik lees inderdaad veel lukraak commentaar maar ook gegronde kritiek en daar
mag je van alles van vinden maar het lijkt wel of je daar moeite mee hebt! Ouwe Pinkpop ' guardian'! :wink:

Ik las van iemand het commentaar dat Pinkpop nu een trend is maar dat als de voorlopers van de trendsetters afhaken dan haakt de massa ook af. Dat gebeurde Lowlands en is ook Pinkpop in het verleden al eens overkomen. Dat zie ik inderdaad ook gebeuren. Misschien nog niet dit jaar maar het staat wel aan te komen. Zo werkt het met de massa.

Hoe verrassend Lionel ook was; vlak daarna doet Werchter er nog een schepje bovenop door deze te boeken voor Classic en daar ook nog eens Springsteen, Simply Red, Lana Del Rey te zetten. Weg exclusiviteit in vergelijk met Werchter en dat is het toch het festival waar Pinkpop mee vergeleken wordt en zichzelf ook vergelijkt. "Nooit 3 dezelfde headliners gemeen", gaat ook niet meer op. Werchter heeft een vele malen betere line up terwijl ook hier breed en gevarieerd geprogrammeerd is.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Kortom nog 9 bagger namen......?

Sorry hoor, maar ik snap na een nachtje slapen niet dat je dit een goede line up vind.
Ik heb vanmorgen moeten googelen naar een handvol bands. Nog nooit van gehoord..
Heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Wat een troep.
Is dit beleid van pinkpop of is dit het budget ??
Hier in Drenthe iedereen die ik ken die naar pinkpop gaat vind het bagger en gaan wel heen of twijfelen, enkel voor de sfeer en headliners Rhcp & Rammstein.. Paul mc mooi meegenomen...
Rest op handjevol namen, enkel en alleen bagger..
Werchter lacht zich rot om pinkpop.
Die liggen echt niet wakker van concurrentie deze editie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Kortom nog 9 bagger namen……?

Sorry hoor, maar ik snap na een nachtje slapen niet dat je dit een goede line up vind.
Ik heb vanmorgen moeten googelen naar een handvol bands. Nog nooit van gehoord..
Is dat niet je eigen probleem ipv die van Pinkpop?
 

Linda1617899555

Playlistbediener
16 feb 2016
9
0
Daantje wrote:
Kortom nog 9 bagger namen……?

Sorry hoor, maar ik snap na een nachtje slapen niet dat je dit een goede line up vind.
Ik heb vanmorgen moeten googelen naar een handvol bands. Nog nooit van gehoord..

Is dat niet je eigen probleem ipv die van Pinkpop?
Ik kende heel veel bands ook niet, en de rest vind ik te hoog staan (op een enkele uitzondering na).
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Toen ik in 2012 voor het eerst ging dacht ik, dit blijf ik nog meer dan 10 jaar doen. Helaas moet ik nu constateren dat Pinkpop het toch is gelukt om mij vier jaar later al te laten denken: laat maar zitten.
Toen betaalde ik nog 160 euro, nu 195. En voor die 195 krijg ik? Veel minder!

Waar zijn de subs als Editors, Mumford&Sons, Elbow, John Mayer of de metal-maandag van 2014?
Waar zijn de 3fm topnamen als Arcade fire, Slash, FNM, Placebo, QotSA, Rise Against, Joe Bonamassa, of Robert Plant?
All Gone.
3 Goede(?) headliners. En verder? Bijzonde weinig.

En dan ben ik nog maar een groentje, met 4 jaar Pinkpop. Wil niet weten hoe de rest zich voelt.
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Na 22 jaar ga je ook gewoon voor het gevoel van thuis komen. Het ligt dan ook wel dicht in de buurt... Tuurlijk heb ik betere programma's gezien. Maar ook slechtere. Werchter herft imo altijd een beter programma gehad dan Pinkpop daar twijfel ik geen moment over. Ik mis ook M&S en Editors. Maar ach het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ik ga me toch weer klaar maken voor een heerlijk weekend.
Ps weet iemand al wat voor weer het wordt. hahahaha misschien een weer-orakel hier
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
CAUSES gestraft voor de zelfbevestiging?
simple-smile.png

en Will met zijn mensen.....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Will and the People was al ontkracht he..

Ik ga maar 1 dag dit jaar, niemand van mijn vriendenkring wil 3 dagen gaan. Het wordt waarschijnlijk de Zondag, en anders Zaterdag. Hoe zit dat eigenlijk, als je meerdere laptops in de wachtrij hebt, dien je dan meerdere account te hebben of kan dit ook met 1? Hoor trouwens ook veel mensen in mijn omgeving die normaal elk jaar gaan, zoals mijn buurman, die gaat sinds 2006 onafgebroken, vind het nu goed geweest. Ik zelf ga sinds 2009 elk jaar, maar vermaak me er altijd wel, vind het programma ook misschien wel beter dan vorig jaar, maar voor de rest tipt alleen 2013 aan deze zwakte. Afijn, over de line-up is al genoeg gezegd.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Beste Dennis heb jij je combiticket inclusief OOR al binnen met de post?

Die word pas maandag op de post gedaan he, stond erbij vermeld volgensmij. Zou na 20 Februari verzonden worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken