Pinkpop 2016

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Ik vind PP een hartstikke tof festival, zeker qua sfeer, maar deze lineup kan me echt niet bekoren. Ook al baal ik daar ontzettend van, want ik had me al ingesteld op gaan dit jaar.
Denk dat het dit jaar bks/dtrh + dagkaart Werchter wordt.

Grootste fout bij deze lineup, wat al vaak genoemd is, is imo ook dat er op de headliners na bijna alleen maar middagnaampjes op de hoge posities staan. Had liever de 2014 editie nog een keer gehad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maar goed, iedereen die wel gaat veel plezier.! Sfeertje is altijd goed.! En ook Dennis veel plezier met je spoorboekje.! Al vind k je te weinig kritiek geeft aan pinkpop.
Vooral als k jou voorspellingen altijd las moet dit toch ook tegenvallen.
Ik meen dat ik hier al op inging in mijn mening over de line-up hierboven, 18 februari 2016 om 13:53 post nr #98985
Daar staat mijn kritiek in en wat ik jammer vind niet meer te verwachten.
Dat was zo kritisch mogelijk ik kon worden over deze line-up. Nou 1 ding dan nog toevoegen, Years & Years vind ik echt 3 keer niets.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
@eloelo Een hype volgen is niet hetzelfde als trouw zijn aan iets.
h
Bedoel ik ook niet, maar de hype is er dalijk vanaf, en dan zullen ze zien dat er ook veel vast PP gangers zijn afgehaakt, want ik ken zat mensen hier in de omgeving die normaal steevast gaan maar dit jaar naar Werchter gaan, is tenslotte maar en dik uur rijden vanuit Limburg.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik kan haast niet geloven dat Dennis deze verschrikkelijke lineup zit goed te praten.
Ik praat niet goed. Ik heb uitgebreid mijn mening gegeven (13:53 post nr #98985). Blijkbaar delen wij deze mening niet. Dat is dan maar zo...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Meer betalende bezoekers........meer budget.......maar zelfs voor PP is Kygo toch best wel shit.......Tenzij hij er een muziekshow van maakt zonder stick. Live draaien en dan echte instrumenten erbij. Dus geen AVICII praktijken
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Meer betalende bezoekers……..meer budget…….maar zelfs voor PP is Kygo toch best wel shit…….Tenzij hij er een muziekshow van maakt zonder stick. Live draaien en dan echte instrumenten erbij. Dus geen AVICII praktijken
Ik kan Kygo qua muziek best waarderen, maar die tourt volgens mij al een tijdje met dezelfde set helaas. Gok dat er wel wat live-muzikantjes mee zullen gaan, maar echt Live zijn set in elkaar draaien zal die niet doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik meen dat ik hier al op inging in mijn mening over de line-up hierboven, 18 februari 2016 om 13:53 post nr #98985
Daar staat mijn kritiek in en wat ik jammer vind niet meer te verwachten.
Dat was zo kritisch mogelijk ik kon worden over deze line-up. Nou 1 ding dan nog toevoegen, Years & Years vind ik echt 3 keer niets.

@dennisvdbr Als je Matt Simons wat vindt dan koop ik je echt geen biertje op PP :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik meen dat ik hier al op inging in mijn mening over de line-up hierboven, 18 februari 2016 om 13:53 post nr #98985
Daar staat mijn kritiek in en wat ik jammer vind niet meer te verwachten.
Dat was zo kritisch mogelijk ik kon worden over deze line-up. Nou 1 ding dan nog toevoegen, Years & Years vind ik echt 3 keer niets.

dennisvdbr Als je Matt Simons wat vindt dan koop ik je echt geen biertje op PP :)
Zoals ik aangaf...
De Brandtent met Simons en Schulz is niet mijn ding.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
We kunnen er over door blijven gaan maar we veranderen er niks meer aan! Het is gewoon erg jammer en het gaat echt niet uitverkopen dus heel vroeg hoef je er niet bij te staan.. Heb er wel weer zin in :D alleen voelt het gewoon kut omdat ik hier in mijn omgeving het altijd maar over pinkpop heb en nu gewoon voor lul sta iedereen mij voor gek verklaart dat ik hier naar toe ga en dan probeer ik net als dennisvdbr iets positiefs te zeggen maar dat lukt niet echt.. van 15 man (die elk jaar gingen) naar nog maar 3 waaronder ik gaan naar pinkpop! Maar door wat kunnen we nog verwachten en hoe komt iedereen bij het tijdschema?! Waarschijnlijk gewoon pure gok?? 1 ding heeft Jan aangegeven dat doe maar voor rammstein (jaaaah het is gewoon zo helaas) de andere namen zouden bij download weg kunnen komen volgens jan.. Laten dus weer verder speculeren want de line-up nog enig sinds goed kan maken vorig jaar maakten shaka ponk en the last internationale voor mij ook veel goed dus lets hope
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Oke het is niet wat we verwacht hadden met zijn allen. Maar echt jongens ik zie het alweer voorbij komen. Waarom wordt er ieder jaar U2 geroepen? Kan iemand me dat uitleggen. Dat gaat echt niet gebeuren. Dat is echt vragen om telurgesteld te worden. Alleen omdat ze ooit eens op Pinkpop stonden toen ze nog weinig bekendheid hadden, wil niet zeggen dat U2 dat nu gaat doen. Met alle respect ik denk dat U2 oftewel Bono te omhoog gevallen is om dat te doen. Misschien ook als ze 73 zijn dat ze dan nog I will follow gaan doen for the good old days.
wat ik niet begrijp is waarom dat ze PP lieveling Editors niet konden strikken om te headlinen. Die zijn tenminste nog goed bezig. Met nieuw materiaal, passie en kracht. Nu krijgen we met alle respect RHCP die ook wel een beetje op hun retour zijn.

Ik snap wel wat je zegt dat trouwe aanhangers gaan afhaken. Want ik kan niet inschatten wat ik had gedaan had als ik bijvoorbeeld in Friesland had gewoond. Misschien was ik dan ook wel uitgeweken naar iets anders. Nu is het een thuiswedstrijd dus tja dan ben ik er gewoon....
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Want ik kan niet inschatten wat ik had gedaan had als ik bijvoorbeeld in Friesland had gewoond. Misschien was ik dan ook wel uitgeweken naar iets anders. Nu is het een thuiswedstrijd dus tja dan ben ik er gewoon….

Friesland meld zich hier! Ik ga gewoon samen met een groep van 10-15 man :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het grappige is dus dat hetzelfde commentaar op de Line-up van CAS is gegeven. Maar dan meer op die ken ik niet, wat is dat Faithless? Lucas Hamming? Jett Rebel? De jeugd van Tegenwoordig. Ken ik niet..wil ik niet..lust ik niet. Mijn vrouw is een grote Bloffan maar de meeste Bloffans zijn best wel rigide. Wij haken well af etcetcetc....nu alleen moest je de kaarten van tevoren al kopen omdat die erg hard gingen. Wij maken er een uitje van met een grote groep en wij zijn voor veel dingen in dus ons maakt het niet zoveel uit of Faithless of Lenny Kravitz of de Golden Earring headlined.

In ieder geval denk ik dat er over elke line-up wel wat te mauwen is..nu meer over de line-up van PP (we gaan wel naar RW) dan RW (we gaan wel naar Portugal....)


 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Friesland meld zich hier! Ik ga gewoon samen met een groep van 10-15 man :)

Nou Almeloooooo komt ooook :)
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Oke het is niet wat we verwacht hadden met zijn allen. Maar echt jongens ik zie het alweer voorbij komen. Waarom wordt er ieder jaar U2 geroepen? Kan iemand me dat uitleggen. Dat gaat echt niet gebeuren. Dat is echt vragen om telurgesteld te worden. Alleen omdat ze ooit eens op Pinkpop stonden toen ze nog weinig bekendheid hadden, wil niet zeggen dat U2 dat nu gaat doen. Met alle respect ik denk dat U2 oftewel Bono te omhoog gevallen is om dat te doen. Misschien ook als ze 73 zijn dat ze dan nog I will follow gaan doen for the good old days.
wat ik niet begrijp is waarom dat ze PP lieveling Editors niet konden strikken om te headlinen. Die zijn tenminste nog goed bezig. Met nieuw materiaal, passie en kracht. Nu krijgen we met alle respect RHCP die ook wel een beetje op hun retour zijn.

Ik snap wel wat je zegt dat trouwe aanhangers gaan afhaken. Want ik kan niet inschatten wat ik had gedaan had als ik bijvoorbeeld in Friesland had gewoond. Misschien was ik dan ook wel uitgeweken naar iets anders. Nu is het een thuiswedstrijd dus tja dan ben ik er gewoon….


Sinds U2 Glastonbury heeft gedaan zit het er aan te komen dst ze een festival tour gaan doen, manager van U2 is ook al bij meerdere festivals geweest. Maar wanneer het er van gaat komen is maar de vraag, eind dit jaar een nieuw album dus 2017 zou heel goed kunnen!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ik kijk naar de Brand-stage is De Staat wel totaal misplaatst, deze jongens verdienen toch minstens 3FM-stage.

Ik denk dat je er hier wel flink naast zit. Als ´klein´ bandje sta je toch veel liever in een gevulde tent dan op dat bizarre grote 3fm podium? Dat is een beetje een vloek van pinkpop is dat ze 2 grote stages hebben. Overdag komt er weinig mee van de productie die een act meeneemt. Overdag kun je acts veel beter in een tentje zien. Nadeel is wel, het is er warm en je kunt niet zittend iets zien.

Vraag me eigenlijk wel af. Zijn er hier mensen die eigenlijk zeker naar Pinkpop wouden dit jaar maar toch zijn afgehaakt door de line-up? Ik zie veel negatieve berichten maar toch veel volk die nog gewoon gaat.

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
mattman wrote:
Ik kan haast niet geloven dat Dennis deze verschrikkelijke lineup zit goed te praten.

Of beter: ik geloof het wel, maar ik snap het niet.

Als grote Pinkpop liefhebber zou ik zelfs extra kwaad zijn om deze lineup. Want alles zomaar ‘slikken’ wat ze doen is gewoonweg schadelijk voor zo’n festival. Als iedereen gewoon maar alles ok blijft vinden, kaarten koopt en dit laat uitverkopen, dan zal het volgend jaar weer zo slecht zijn. Mensen moeten duidelijk maken dat dit niet kan. Ik heb dit jaar serieus nog geen slechtere lineup gezien bij een major. James Bay is een naam die op Werchter gewoon in de middag in de Barn zou staan. Leuke muziekjes voor erbij, maar niet om hoog op de affiche te zetten. Idem voor pakweg Lianne La Havas, James Morrison (dat die kerel uberhaupt nog op een major mag spelen) en Skunk Anansie.

Zou het budget tussen een Werchter en een Pinkpop (in verhouding met de dagen) zo veel verschillen dan?


Als Dennis de line-up wel te pruimen vind dan mag hij toch wat vinden? Dennis moet gewoon lekker blijven vinden wat hij er van vind en vooral zijn mening niet laten afhangen wat andere er van vinden.

Iedereen bekijkt alles anders, en dat mag. Maar respecteer ieder zijn mening, ook als die lijnrecht tegenover je eigen mening staat.

Een mening mag er inderdaad bij iedereen zijn en deze respecteer ik. Maar voor deze Pinkpopline up kan er toch objectief gezegd worden dat deze line-up (buiten de headliners) in het algemeen zwak is? Daar hoeft niemand zich aangevallen voor te voelen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ga naar Rewire! Staat ook vol met namen die je niet kent, alleen kunnen die dan weer wel degelijke muziek maken over het algemeen ?

Ik heb even rondgekeken op de pagina van Rewire!...Zal vanavond eens wat luisteren maar denk dat ik daar niet into ben hahaha
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Een mening mag er inderdaad bij iedereen zijn en deze respecteer ik. Maar voor deze Pinkpopline up kan er toch objectief gezegd worden dat deze line-up (buiten de headliners) in het algemeen zwak is? Daar hoeft niemand zich aangevallen voor te voelen.

Ik vind deze line-up slechter dan die van 2014. 2015 trok mij helemaal niet maar zoals ik die zag op tv etc vind ik deze line-up meer voor mij dan die van 2015
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken