Pinkpop 2016

Je Moeder

Playlistbediener
4 jan 2016
31
5
Hoe kan je nou een tourende Biffy Clyro aan je laten voorbijgaan?
Toch de naam die ik het hardste mis...
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Jan Smeet zou ons laten juichen toch????
Wanneer komt het persbericht dat de persconferentie fake was en hij wel een geweldige line-up geboekt heeft????
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Kunne ze niet Newman en Kygo verwisselen met Balthazar en Skunk Anansie?

dan vind ik de zondag Main prima te doen!
met de huidige programmering zit ik zondagmiddag met een enorm gat en savonds dingen moeten missen
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Uitverkopen zal het wel weer met de hype van nu, maar toch moet ik zeggen dat jk het programma persoonlijk niet heel slecht vind, beter als 2014 zal het nooit meer worden ben ik bang maar ik vind dit prima.
Nu nog de kaartjes hopelijk wat makkelijker krijgen en dan kan ik me er weer op verheugen!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Oké ook weer schoolverplichtingen gehad enzo. Hier mijn kijk op de line-up:

Het gaat zoals gewoonlijk weer alle kanten op met Pinkpop wat wel altijd heerlijk is vind ik persoonlijk.
Maargoed, de vrijdag:
vet:
- RHCP
- Gary Clark Jr.
- One Ok Rock (gewoon iets anders)
- De Staat (beste nederlandse booking op het moment)

De rest is echt niet mijn ding of heel slecht

Zaterdag:
vet:
- Rammstein
- The Sore Losers
- Ghost
- Puscifer
- Doe Maar

ok
- Nothing But Thieves
- Lianne La Havas
- Halestorm

Rest niet mijn ding of echt heel kut (Skillet)

Zondag:
vet:
- Macca
- Lionel Richie
- Vintage Trouble
- All Time Low (sorry hiervoor)
- Graveyard

ok
- Bring me the Horizon
- Slaves
- London Souls
- Balthazar

rest niet mijn ding of heel slecht
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
@jb7x geeft niet ik werd ook blij van All time low hahaha, gewoon vermakelijk showtje!

Ik zal zo ff verslag vd dag typen, ben bijna weer in Leeuwarden :)
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Deze line-up is het gevolg van de hype van de laatste twee jaar. Ze verkopen sowieso uit, dus de negen aanvullende namen zullen ook niet geweldig zijn, verkopen ze niet uit kan er nog een leuke aanvulling geven. Zelf mis ik een offspring, biffy clyro en een tenasious d. De subheadliners vallen wat mij betreft erg tegen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Dit is dan wel het laatste jaar dat ze zonaar uitverkopen, de reacties zijn overal echt erg kritisch. In tegenstelling tot vorig jaar vind ik dat de hype is afgenomen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Uitverkopen zal het wel weer met de hype van nu, maar toch moet ik zeggen dat jk het programma persoonlijk niet heel slecht vind, beter als 2014 zal het nooit meer worden ben ik bang maar ik vind dit prima.
Nu nog de kaartjes hopelijk wat makkelijker krijgen en dan kan ik me er weer op verheugen!

Ik vind het ook niet heeel erg slecht, maar er staat echt niks waarvan ik van tevoor zou hebben gezegd: JA! Die moet ik zien..
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ga er maar van uit dat er heel veel papa's in de rij staan die voor hun 16 jarige dochters kaartjes moeten kopen omdat ze naar years and years en major lazer willen en zelf op dat tijdstip moeten hokeyen ;)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Hoe waren de reacties in Paradiso?
En heeft jan nog wat gezegd of is er gevraagd naar het mislopen van Pearl Jam?

Moet het nog eens zien met uitverkopen van de vrijdag....
Zaterdag & zondag gaan nog wel hard denk ik..
Denk dat na dit jaar de hype ook wat luwt.!
Pinkpop zelfde headliners als Werchter, en het dagprogramma vind ik daar beter.. Zoals zovelen. Lees & hoor heel veel mensen die nu voor Werchter kiezen.
Ben ook benieuwd naar de prestaties van RHCP op pinkpop.!
Die moeten het ook nog maar even laten zien dat ze het nog kunnen..


 

KK

Playlistbediener
25 feb 2015
6
0
Pfoe, dubio...

Zaterdagmorgen vroeg voor de deur of gokken op het kunnen bemachtigen van tickets via internet.

Dacht persoonlijk dat t vorig jaar ook niet zou uitverkopen, weekendkaarten binnen n uur weg. Wat dit jaar?!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Als jullie allemaal 'uitgekotst' zijn zal ik mijn POSITIEVE commentaar geven. Ik heb in de autorit naar huis goed kunnen nadenken. Mijn conclusie is dat ik een prachtig spoorboekje ga krijgen op Pinkpop!
Dus ik was wel positief verrast over een groot deel van de line-up, uiteraard een aantal teleurstellingen maar dan ga ik die toch niet kijken....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik ga voor internet, ik gok er gewoon op, ga misschien zelfs maar 1 dag, ligt eraan wie meegaat. Ik verwacht een mindere verkoop dan vorig jaar. Wel denk ik dat de weekendkaarten wel uitverkopen binnen een uur of 2/3. Ook de Zondagtix zijn binnen 1 uur weg. De rest gaat langer duren, de Zaterdag paar dagen, en Vrijdag langer.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Als jullie allemaal ‘uitgekotst’ zijn zal ik mijn POSITIEVE commentaar geven. Ik heb in de autorit naar huis goed kunnen nadenken. Mijn conclusie is dat ik een prachtig spoorboekje ga krijgen op Pinkpop!
Dus ik was wel positief verrast over een groot deel van de line-up, uiteraard een aantal teleurstellingen maar dan ga ik die toch niet kijken….

Hier zat ik op een of andere manier op te wachten haha. Maar ook jij moet toch moeite hebben om dat spoorboekje van de Vrijdag vol te krijgen, nietwaar?
 

Robbiedobbie

Playlistbediener
4 dec 2014
7
0
Ik ben het wel met Dennis eens hoor. De afwisseling is juist wat pinkpop in mijn ogen zo aantrekkelijk maakt. Ik zat eerst te twijfelen of ik alleen naar paul zo gaan (Ik wil hem gewoon ooit gezien hebben), maar nu ik de lineup zo zie zal ik een vol weekend met vrienden ervan maken :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als jullie allemaal ‘uitgekotst’ zijn zal ik mijn POSITIEVE commentaar geven. Ik heb in de autorit naar huis goed kunnen nadenken. Mijn conclusie is dat ik een prachtig spoorboekje ga krijgen op Pinkpop!

Dit kun je toch niet menen Dennis, dit moet jou toch ook gewoon tegenvallen? Verwacht je echt niks beters dan dit elk jaar?

Het probleem is gedeeltelijk de hype maar het grootte probleem tegenwoordig met het uitverkopen is dat er bizar weinig weekendtickets zijn. De verdeling van dag/weekendkaarten is sinds het jaar van The Stones 50/50 om meer geld te verdienen als ik met niet vergis. Hierdoor zijn de weekendtickets makkelijk uit te verkopen en omdat Pinkpop elk jaar wel weer met grote headliners komt + zijn dagen goed weet in te delen (Pop/Metal/Oude dag). Het is voor de mensen die al jaren graag een weekend gaan erg jammer maar Pinkpop mikt liever op het dagjesvolk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken