Heb me even moeten bedenken of ik hier uberhaupt serieus op moest ingaan. Maargoed ik zal je even helpen, ten eerste zeg ik dat ik niet bij ALLE bands gekeken heb naar hun tourschema, bij de meeste past het gewoon. Te beginnen bij Opgezwolle, stonden vorig jaar gewoon op Lowlands, en hebben volgende maand een show in de HMH. Dan door naar Nothing But Thieves, enorm veel gedraaid op 3FM, eerst met Trip Switch en nu met een andere nummer, wist niet dat ze rondom PP in USA zaten, foutje. Dan Oh Wonder, staan op Rock Werchter én Hurricane, en worden veel gedraaid met hun hit Without You op 3FM, zelfde geld voor X Ambassadors, hit te pakken met “Renegades” wist niet dat ze rondom PP in USA zaten, maar geen waardeloze beredenering. Tenslotte Grace, is een vrouwelijke artiest die in de UK heel erg hard gaat, en ook in het weekend van PP in manchester staat. Word ook veel gedraaid op 3FM met “You dont own me”. Zo, heb je toch weer wat geleerd he. Voordat je de volgende keer zo’n opmerking maakt, kijk zelf eerst even je shit na, scheelt mij weer wat typwerk (;