Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Klinkt erg onprofessioneel allemaal en het lijkt me erg sterk.
Heeft niets met onprofessioneel te maken.
Dit is gewoon een spelletje wie mag wat en wanneer bekend maken.
Pinkpop mag in dit geval dus niets en moet wachten op management van McCartney.
Er zitten waarschijnlijk geen festivals meer in de komende tour, dus het is gewoon wachten todat het groene licht komt om bekend te maken.
Verder, je kan Paul McCartney gewoon invullen als 3de headliner hoor, met dikke stift...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Timmetje wrote:
Klinkt erg onprofessioneel allemaal en het lijkt me erg sterk.


Heeft niets met onprofessioneel te maken.
Dit is gewoon een spelletje wie mag wat en wanneer bekend maken.
Pinkpop mag in dit geval dus niets en moet wachten op management van McCartney.
Er zitten waarschijnlijk geen festivals meer in de komende tour, dus het is gewoon wachten todat het groene licht komt om bekend te maken.
Verder, je kan Paul McCartney gewoon invullen als 3de headliner hoor, met dikke stift…

Dat denk ik ook alleen vraag ik me dan wel af waar hij nog meer gaat optreden in Europa want ik kan me niet voorstellen dat hij alleen voor PP een concert gaat geven? Kan hij nog ergens anders headlinen??
Vandaag is trouwens de verkoop gestart voor Springsteen in Ierland. 90.000 tickets binnen 15 min verkocht. Tweede show toegevoegd. Benieuwd hoe hard het morgen gaat. Had hem toch ook wel weer graag gezien hoor, op PP..
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Gisteren oor abonnement genomen, tegelijk met mijn vriendin, allebei de bevestiging in beeld dat het gelukt was.

Nu heeft zij wel een mail gehad en ik niet, net even opgebeld en ik blijk gewoon niet in het systeem te staan en krijg dus geen kaartje...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.441
Timmetje wrote:
Klinkt erg onprofessioneel allemaal en het lijkt me erg sterk.


Heeft niets met onprofessioneel te maken.
Dit is gewoon een spelletje wie mag wat en wanneer bekend maken.

Nah. Dit

Paul McCartney heeft het optreden op het festival Pinkpop tot nu toe alleen mondeling toegezegd.
“Verder weet ik ook niets”, geeft organisator Jan Smeets donderdag toe in de Telegraaf. “Behalve dan dat deze artiest al vaker op het allerlaatste moment nee heeft gezegd, anders had McCartney al eerder op Pinkpop gestaan.”

hoor je niet tegen de pers te zeggen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Nah. Dit

Paul McCartney heeft het optreden op het festival Pinkpop tot nu toe alleen mondeling toegezegd.
“Verder weet ik ook niets”, geeft organisator Jan Smeets donderdag toe in de Telegraaf. “Behalve dan dat deze artiest al vaker op het allerlaatste moment nee heeft gezegd, anders had McCartney al eerder op Pinkpop gestaan.”

hoor je niet tegen de pers te zeggen.

Inderdaad een heel domme uitspraak. Straks zegt hij alsnog af omdat jouw woordvoerder na maanden stilte zich plots niet meer kan inhouden. Heeft hij dan niets geleerd van de woede van het Rolling Stones management?

Overigens is die deal met McCartney al lang rond hoor, ook op papier. Jan wil gewoon wat spanning bewaren voor op de persconferentie, nu iedereen al weet dat het om McCartney gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Gisteren oor abonnement genomen, tegelijk met mijn vriendin, allebei de bevestiging in beeld dat het gelukt was.

Nu heeft zij wel een mail gehad en ik niet, net even opgebeld en ik blijk gewoon niet in het systeem te staan en krijg dus geen kaartje…
Dat is vervelend!! Moet je nog aan de slag volgende week?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zeker geen verkeerde deal van Oor. Ben je ook gelijk lid van Club Oor en kan je 3 jaar lang geregeld gratis naar bepaalde optredens toe. (Voornamelijk in het zuiden). A Place To Bury Strangers in de Effenaar bijvoorbeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.441
Timmetje wrote:
Nah. Dit

Paul McCartney heeft het optreden op het festival Pinkpop tot nu toe alleen mondeling toegezegd.
“Verder weet ik ook niets”, geeft organisator Jan Smeets donderdag toe in de Telegraaf. “Behalve dan dat deze artiest al vaker op het allerlaatste moment nee heeft gezegd, anders had McCartney al eerder op Pinkpop gestaan.”


hoor je niet tegen de pers te zeggen.


Inderdaad een heel domme uitspraak. Straks zegt hij alsnog af omdat jouw woordvoerder na maanden stilte zich plots niet meer kan inhouden.

Je begrijpt wel wat ik bedoel.Je roept niet tegen de pers dat McCartney het alleen mondeling heeft toegezegd. Als hij nu niet komt staat het helemaal debiel.
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Fly wrote:
Gisteren oor abonnement genomen, tegelijk met mijn vriendin, allebei de bevestiging in beeld dat het gelukt was.

Nu heeft zij wel een mail gehad en ik niet, net even opgebeld en ik blijk gewoon niet in het systeem te staan en krijg dus geen kaartje…


Dat is vervelend!! Moet je nog aan de slag volgende week?

Helaas wel, hopen dat het dan maar lukt! :)
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Paar dagen geleden liet iemand mij dit zien (die het heeft ontvangen in hun mail), en een paar uurtjes geleden kreeg ik het ook in mijn mail van een betrouwbare bron:

RED HOT CHILI PEPPERS / RAMMSTEIN / PAUL McCARTNEY
James Morrison, Major Lazer, The Chemical Brothers, Tenacious D, Doe Maar, Years & Years, The Offspring, Stereophonics, Biffy Clyro, Bring Me the Horizon, The 1975, Lost Frequencies, New Order, Panic! at the Disco, Graveyard, La Pegatina, Jess Glynne, Gavin James, The Common Linnets, Danko Jones, De Staat, Sunset Sons, The Lumineers, Rival Sons, Walk the Moon, Milky Chance, Causes, Balthazar, Circa Waves, Lucas Hamming, Breton, HAEVN, Lil Kleine & Ronnie Flex, St Tropez, Indian Askin, Storksky

Wat vinden jullie?? Lijkt wel redelijk realistisch.

 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Paar dagen geleden liet iemand mij dit zien (die het heeft ontvangen in hun mail), en een paar uurtjes geleden kreeg ik het ook in mijn mail van een betrouwbare bron:

RED HOT CHILI PEPPERS / RAMMSTEIN / PAUL McCARTNEY
James Morrison, Major Lazer, The Chemical Brothers, Tenacious D, Doe Maar, Years & Years, The Offspring, Stereophonics, Biffy Clyro, Bring Me the Horizon, The 1975, Lost Frequencies, New Order, Panic! at the Disco, Graveyard, La Pegatina, Jess Glynne, Gavin James, The Common Linnets, Danko Jones, De Staat, Sunset Sons, The Lumineers, Rival Sons, Walk the Moon, Milky Chance, Causes, Balthazar, Circa Waves, Lucas Hamming, Breton, HAEVN, Lil Kleine & Ronnie Flex, St Tropez, Indian Askin, Storksky

Wat vinden jullie?? Lijkt wel redelijk realistisch.

Als ik het goed heb staat Panic! at the Disco in de VS op hetzelfde moment voor 3 dagen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Jack wrote:
Paar dagen geleden liet iemand mij dit zien (die het heeft ontvangen in hun mail), en een paar uurtjes geleden kreeg ik het ook in mijn mail van een betrouwbare bron:

RED HOT CHILI PEPPERS / RAMMSTEIN / PAUL McCARTNEY
James Morrison, Major Lazer, The Chemical Brothers, Tenacious D, Doe Maar, Years & Years, The Offspring, Stereophonics, Biffy Clyro, Bring Me the Horizon, The 1975, Lost Frequencies, New Order, Panic! at the Disco, Graveyard, La Pegatina, Jess Glynne, Gavin James, The Common Linnets, Danko Jones, De Staat, Sunset Sons, The Lumineers, Rival Sons, Walk the Moon, Milky Chance, Causes, Balthazar, Circa Waves, Lucas Hamming, Breton, HAEVN, Lil Kleine & Ronnie Flex, St Tropez, Indian Askin, Storksky

Wat vinden jullie?? Lijkt wel redelijk realistisch.


Als ik het goed heb staat Panic! at the Disco in de VS op hetzelfde moment voor 3 dagen.

Klopt! Verder zie ik zo niks wat niet op Pinkpop zou kunnen staan.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Jack wrote:
Paar dagen geleden liet iemand mij dit zien (die het heeft ontvangen in hun mail), en een paar uurtjes geleden kreeg ik het ook in mijn mail van een betrouwbare bron:

RED HOT CHILI PEPPERS / RAMMSTEIN / PAUL McCARTNEY
James Morrison, Major Lazer, The Chemical Brothers, Tenacious D, Doe Maar, Years & Years, The Offspring, Stereophonics, Biffy Clyro, Bring Me the Horizon, The 1975, Lost Frequencies, New Order, Panic! at the Disco, Graveyard, La Pegatina, Jess Glynne, Gavin James, The Common Linnets, Danko Jones, De Staat, Sunset Sons, The Lumineers, Rival Sons, Walk the Moon, Milky Chance, Causes, Balthazar, Circa Waves, Lucas Hamming, Breton, HAEVN, Lil Kleine & Ronnie Flex, St Tropez, Indian Askin, Storksky

Wat vinden jullie?? Lijkt wel redelijk realistisch.


Als ik het goed heb staat Panic! at the Disco in de VS op hetzelfde moment voor 3 dagen.

O? Een 'betrouwbare bron'? Die informatie lekt?

Enfin: Naast Panic! at the Disco, zijn ook The Lumineers in Amerika, Rival Sons... tja. Lijkt me helemaal niet relevant voor Pinkpop (een paar jaar terug voor een halfleeg veld, plus ze toeren met Black Sabbath en doen veelal stevigere fesitvals, zoals Download). Breton lijkt me ook niet logisch; geen tour gepland, sinds augustus 2015 niets meer op haar FB gebeurd.

Conclusie: klopt niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Het is wel een beetje een inspiratieloos lijstje moet ik zeggen…Weinig verassingen iig
Ik vind het een geloofwaardige lijst. Misschien hier en daar een hiaat puntje, maar grote deel zal wel kloppen.

-

btw, toch maar even een belletje naar OOR gedaan hoe de registratie was verlopen, met combiticket. Omdat ik uit de (standaard) bevestigingsmail niet kon achterhalen of de tickets gelukt waren.
Stond allemaal correct in het systeem en zal volgende week via automatisch incasso betaalt worden. Daarna worden de tickets aangetekend verstuurd.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Het is wel een beetje een inspiratieloos lijstje moet ik zeggen…Weinig verassingen iig

Inderdaad, waarschijnlijk gewoon door een "creatieveling" in elkaar gezet. Ben wel benieuwd naar bron.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken