Pinkpop 2016

Mik

Playlistbediener
2 feb 2016
8
0
Ook aanwezig dankzij 3FM. Volgens mij staat je naam invullen gelijk aan erheen gaan. Verder heel blij met de ontwikkelingen rondom Sir Paul.
Zou Jan de rode telefoon hebben ingeruild voor een gele duikboot ;)?

Over het zelfgemaakte programma. Zijn namen als Maroon 5 en Chemical Brothers niet misschien wat enthousiast als sub of afsluiter 3FM? Ik zou het absoluut niet erg vinden hoor. Voor Major Lazer idem, was vorig jaar op Sziget een enorm gaaf feestje.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Yes, ook aanwezig dankzij 3FM.

Het feit dat ze die 99% noemen is voor mij een teken dat ze toch echt weer een 'komt-ie-wel,komt-ie-niet'-spelletje gaan spelen. Of althans, een poging tot. Het zal niet zo'n hype worden als met de Stones maar het AD meldt hetzelfde als 1Limburg, (blijft de vraag natuurlijk wie het van wie overneemt haha).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Kaartverkoop gaat dit jaar via Primera, niet meer via de normale VVK adressen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kaartverkoop gaat dit jaar via Primera, niet meer via de normale VVK adressen.

Heb jij een Bron? Krijg foutmelding op site van PP
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nog een week jongens! Al 153 paginas onzin over drie aangekondigde namen tot nu toe, die overigens allemaal nog minder boeiend zijn dan een avondje Hello Goodbye met Joris Linssen kijken, netjes. Mijn voorspelling is een programma in lijn met vorig jaar. Ik denk dat ze met vijf degelijke namen komen waarvan ik er 1 echt graag zou willen zien en verder allemaal troep.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heee @black-lies....Ga je gezellig mee naar de perspresentatie? Ik heb een kaart over...kun je zelf aan geven bij Jan wat je van de programmering vindt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Kaartverkoop gaat dit jaar via Primera, niet meer via de normale VVK adressen.

Heb jij een Bron? Krijg foutmelding op site van PP

Die fout zit op de site van ticketmaster; daar linkt die namelijk naartoe.

 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
afgelopen week tickets via pinkpop gewonnen voor de perspresentatie. ben er voor het eerst echt live bij! laatste jaren gevolgd via internet en 3fm. ben benieuwd
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Boeeee…negativiteit…het valt best wel mee…hoop ik….hahahaha

Vorig jaar was het zo, ben benieuwd wat 2016 gaat brengen. Hoop natuurlijk ook dat het meevalt, Pinkpop weet in ieder geval altijd met een verassing te komen. (Arcade Fire/Elbow)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Vorig jaar was het zo, ben benieuwd wat 2016 gaat brengen. Hoop natuurlijk ook dat het meevalt, Pinkpop weet in ieder geval altijd met een verassing te komen. (Arcade Fire/Elbow)

Ik hoop op zoiets als 2014..heb me toen prima vermaakt..2015 vond ik bagger
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Afgelopen jaar naar Pinkpop geweest voor Muse en Foo Fighters. Heb me prima vermaakt bij Rise Against en John Coffey maar verder waren de meeste acts 'wel leuk om even mee te pikken'. Vergeleken met 2014 was afgelopen editie wel echt bagger inderdaad.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Ik sluit me bij black lies en wessel aan.
Het zal wel weer net zo,n saai programma worden als vorig jaar.
Wss maar weer naar werchter dan.
Al vind ik de sfeer op pp altijd heel gezellig. Zeker ook op de camping.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik sluit me bij black lies en wessel aan.
Het zal wel weer net zo,n saai programma worden als vorig jaar.
Wss maar weer naar werchter dan.
Al vind ik de sfeer op pp altijd heel gezellig. Zeker ook op de camping.

ik verwacht een harder programma dit jaar, wat meer in de richting van 2014 zal zitten. Wij doen een AirBnB dit jaar. Ik vond de camping geen hol aan
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
bcmrmaybe wrote:
Boeeee…negativiteit…het valt best wel mee…hoop ik….hahahaha

Vorig jaar was het zo, ben benieuwd wat 2016 gaat brengen. Hoop natuurlijk ook dat het meevalt, Pinkpop weet in ieder geval altijd met een verassing te komen. (Arcade Fire/Elbow)

Mee eens. Vond de headliners nog wel leuk vorig jaar maar kwa randprogramma slaat PP elk jaar de plank weer mis op misschien een paar verassingen na. Ik wacht al een paar jaar op het affiche om eindelijk eens naar Pinkpop te gaan maar tot nu toe wilde ik alleen 2014 (toen het me niet lukte kaartjes te kopen) gaan.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Ik hoop dat je gelijk hebt bcmrmaybe. Maar zo,n programma als 2014..... is moeilijk te evenaren.
Camping B is altijd gezellig ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik hoop dat je gelijk hebt bcmrmaybe. Maar zo,n programma als 2014….. is moeilijk te evenaren.
Camping B is altijd gezellig ?

ik hoop het ook.....

Ik ben wat ouder dus ik wil dan graag nog in de nacht een tukkie doen. dat kun je daar dus wel vergeten..prffft
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wessel wrote:
bcmrmaybe wrote:
Boeeee…negativiteit…het valt best wel mee…hoop ik….hahahaha


Vorig jaar was het zo, ben benieuwd wat 2016 gaat brengen. Hoop natuurlijk ook dat het meevalt, Pinkpop weet in ieder geval altijd met een verassing te komen. (Arcade Fire/Elbow)


Mee eens. Vond de headliners nog wel leuk vorig jaar maar kwa randprogramma slaat PP elk jaar de plank weer mis op misschien een paar verassingen na. Ik wacht al een paar jaar op het affiche om eindelijk eens naar Pinkpop te gaan maar tot nu toe wilde ik alleen 2014 (toen het me niet lukte kaartjes te kopen) gaan.
Programma vorig jaar was zo heel slecht niet hoor. Vanuit jullie perpectief gezien misschien.
Ik heb elke dag genoeg gezien waar ik wel blij van werd hoor.
Ik verwacht dat de kaartverkoop weer razendsnel gaat.
Verbaas jullie er niet over als er meer oudjes langskomen in 2016, ik houdt er in ieder geval rekening mee.
Ik zal na de persconferentie wel een mening geven over wat ik vind.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken