Pinkpop 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Voor de geïnteresseerden: als je nu een 3-jaars abonnement neemt op OOR krijg je er een combiticket voor Pinkpop bij. Kost je 20 euro meer dan de prijs van een combiticket vorig jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Voor de geïnteresseerden: als je nu een 3-jaars abonnement neemt op OOR krijg je er een combiticket voor Pinkpop bij. Kost je 20 euro meer dan de prijs van een combiticket vorig jaar.
Dan heb ik NU in ieder geval een 3 jaar abonnement op OOR...
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Jeuj 3 jaar abonnement bij Oor en weekend kaarten als het goed is... Bijna te goed om waar te zijn?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Hoe zit t bij pinkpop eigenlijk met de campings? Moet je bij het kopen van de kaarten opgeven op welke camping je staat of moet je gewoon bij aankomst gaan staan waar plek is?? En zit een toegang tot de camping inbegrepen bij t combiticket of moet je daarvoor een los ticket kopen??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoe zit t bij pinkpop eigenlijk met de campings? Moet je bij het kopen van de kaarten opgeven op welke camping je staat of moet je gewoon bij aankomst gaan staan waar plek is?? En zit een toegang tot de camping inbegrepen bij t combiticket of moet je daarvoor een los ticket kopen??
Bij het Combiticket zit automatisch toegang camping. Ga dan gewoon naar de camping waar je wilt staan voor je toegangsscan en polsband. Houdt wel rekening bij de campings met vol is vol. Maar dat spreekt voor zich.


btw, bij de actie van OOR is vanaf nu NIET meer mogelijk bij 3jaarabonnement het welkomstgeschenk Combiticket Pinkpop te kiezen, ivm geen voorraad meer.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Hoe zit t bij pinkpop eigenlijk met de campings? Moet je bij het kopen van de kaarten opgeven op welke camping je staat of moet je gewoon bij aankomst gaan staan waar plek is?? En zit een toegang tot de camping inbegrepen bij t combiticket of moet je daarvoor een los ticket kopen??

Camping zit bij combi-ticket inbegrepen. Je kunt zelf de camping uitkiezen waar je wilt staan. Let wel..vol is vol !!
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Je kunt een 30 jarig abonnement krijgen met gratis kaarten voor de Toppers 30x

Koop nu ! http://oor.nl/#!/articles/actie_dagkaart_voor_pinkpop_2016_cadeau_bij_oor_abonnement-1/action
http://oor.nl/#!/articles/actie_probeer_oor_s_pinkpop_abonnement/action
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Streep door Maroon 5, of is het concert zo exclusief niet (Rock in Rio bijvoorbeeld). Rare tekst in MOJO nieuwsbrief, blijkbaar ligt Lissabon niet in Europa? " Maroon 5 komt dit jaar voor een heel uniek en exclusief concert terug naar Europa! Helaas staat Nederland niet in het tourschema, maar komen de mannen wel naar Frankrijk."
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Streep door Maroon 5, of is het concert zo exclusief niet (Rock in Rio bijvoorbeeld). Rare tekst in MOJO nieuwsbrief, blijkbaar ligt Lissabon niet in Europa?

Thank god!!
Die meuk blijft ons bespaart.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
Programma vorig jaar was zo heel slecht niet hoor. Vanuit jullie perpectief gezien misschien.
Ik heb elke dag genoeg gezien waar ik wel blij van werd hoor.
Ik verwacht dat de kaartverkoop weer razendsnel gaat.
Verbaas jullie er niet over als er meer oudjes langskomen in 2016, ik houdt er in ieder geval rekening mee.
Ik zal na de persconferentie wel een mening geven over wat ik vind.

Dennis, ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar zei een aantal keer naar Stage 4 vluchtte om acts als Dotan niet mee te krijgen ><
Klopt, dat soort uitvluchten maakte het voor mij juist leuk. Dat ik De Jeugd, Dotan, Kensington en Avicii allemaal kon skippen voor iets beters (imo)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Gefeliciteerd degene met een weekendkaart! Ik zal nog even geduld moeten hebben, was te laat helaas. Ga altijd wel, maar kan ik toch nog even het programma afwachten.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Zou kendrick lamar eigenlijk een kanshebber kunnen zijn of is t niet aannemelijk dat pinkpop zo'n grote hiphop act boekt??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zou kendrick lamar eigenlijk een kanshebber kunnen zijn of is t niet aannemelijk dat pinkpop zo’n grote hiphop act boekt??

Ik denk het niet...past meer op LL of BKS zou ik denken
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Net even de site gecheckt. Als je op de link klikt om naar de bekende voorverkoopadressen te gaan krijg je dus nog steeds een 404 foutmelding. Vraag is dus of ze de voorverkoop via de normale adressen gaan doen of dat ze dit via de Primera doen.
Ik heb een primera vlak in de buurt en mijn vaste voorverkoopadres zit ook in de buurt maar het zou wel handig zijn om het goed te weten. Dus ook even een mailtje naar Pinkpop gedaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.442
Er blijft kans op Maroon 5. Volgens Ticketmaster geven ze drie concerten in Europa.

Overigens is Springsteen aangekondigd om op te treden op het Malieveld.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Inmiddels de bevestiging van het OOR abonnement ontvangen. Het is mij alleen niet geheel duidelijk of het 'welkomstgeschenk' ook echt gelukt was nog en ook echt toegezonden gaat worden? Lijkt er wel op...
Goed nieuws! Je gegevens zijn verwerkt door onze abonneeservice. Als je hebt gekozen voor een welkomstgeschenk, wordt deze na betaling zo spoedig mogelijk bezorgd.

http://forum.festileaks.com/forums/topic/the-beatles/page/2/#post-97568
http://www.nu.nl/muziek/4212835/paul-mccartney-heeft-pinkpop-optreden-mondeling-toegezegd.html

Paul McCartney heeft het optreden op het festival Pinkpop tot nu toe alleen mondeling toegezegd.
“Verder weet ik ook niets”, geeft organisator Jan Smeets donderdag toe in de Telegraaf. “Behalve dan dat deze artiest al vaker op het allerlaatste moment nee heeft gezegd, anders had McCartney al eerder op Pinkpop gestaan.”

Smeets vergelijkt dit scenario met de Rolling Stones. In 2014 duurde het ook lang tot de verlossende bevestiging kwam. “Het lijkt erop dat het grote Amerikaanse gezelschap waar wij zaken mee doen zelf de bevestiging wereldkundig wil maken. Wij kunnen niets anders dan daar lijdzaam in mee gaan. Wij wachten op hem, hij niet op ons.”

De ex-Beatle staat al lang op Smeets’ zijn persoonlijk verlanglijstje. “Ik ben er niet om hem muzikaal te duiden, maar we hebben het hier over de baas van de popmuziek. We moeten echt Sir tegen hem zeggen, vind ik.”

Debuut
Mocht de Engelsman besluiten om op Pinpkpop op te treden, dan zal dit zijn allereerste keer worden.

Pinkpop vindt dit jaar plaats op 10, 11 en 12 juni.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Vraag ik mij af of ze nog wat achter de hand hebben voor het geval Paul alles op het laatste moment afblaast?
Marroon 5 komt volgens mij niet want de concerten die nu bekend zijn de enigste op Europese bodem. Heb ik gisteren gelezen in een artikel maar heb de link niet meer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Vraag ik mij af of ze nog wat achter de hand hebben voor het geval Paul alles op het laatste moment afblaast?
Marroon 5 komt volgens mij niet want de concerten die nu bekend zijn de enigste op Europese bodem. Heb ik gisteren gelezen in een artikel maar heb de link niet meer.

Krezip natuurlijk....duhh
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken