Pinkpop 2016

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Snow Patrol zou wel zeker een album uitbrengen dit jaar, maar het lijkt er inderdaad op dat ze niet op festivals staan in juni/juli. Augustus zou natuurlijk nog altijd kunnen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als de persconferentie is geweest ga ik al die bands eens checken of er wat leuks tussen zit....mijn vrouw is al helemaal blij met RHCP, Causes en James Morrison
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Mijn verzonnen line-up weer een beetje aangepast.

[SIZE= xx-large]Red Hot Chili Peppers, Rammstein, Paul McCartney[/SIZE]
[SIZE= x-large] Duran Duran, Iggy Pop, James Morrison, Maroon 5, The Chemical Brothers, Major Lazer[/SIZE]
[SIZE= large]Doe Maar, Herbert Grönemeyer, New Order, Golden Earring, Status Quo, Tenacious D, [/SIZE]
Foals, Bastille, The Common Linnets, Bring Me The Horizon, James Bay, Stereophonics,
De Staat, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr., The Offspring, Fergie, Halestorm,
Mika, Garbage, The Corrs, Mando Diao, Damien Rice. Causes, Twin Atlantic, Danko Jones,
Lost Frequenties, Balthazar, Rudimental, Milky Chance, Pendulum, Walk The Moon,
Billy Talent, Of Mice & Men, The 1975, St Tropez, Dazzled Sticks, Walk off the Earth,
Lucas Hamming, DeWolff, HAEVN, Nielson, Lil’Kleine & Ronnie Flex, Storksky


let op, zelf bij elkaar gezet
denk wel dat ik een groot deeltje goed heb…



btw, volgende week maandag eindigt ronde 4 van het Pinkpop Voorspel-spel
Reminder!!

DennisvdBr wrote:
Ronde 4 eindigt maandag 15 februari 12:00, info en spelregels zie post nr 1 http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/#post-84777 .

( let op ter info, maandag 15 februari is 2 dagen voor de Pinkpop Persconferentie woensdag 17 februari )

Ook weer een beetje aangepast/uitgebreid:

Red Hot Chili Peppers · Rammstein · Paul McCartney
Damien Rice · James Morrison · Maroon 5 · Bring Me The Horizon
Bastille · Doe Maar · Duran Duran · The 1975 · Tenacious D · Major Lazer
Mando Diao · Nightwish · Korn · Golden Earring · Gutterdämmerung · Chemical Brothers
The Common Linnets · New Order · Billy Talent · Years & Years · Biffy Clyro
Shinedown · De Staat · Douwe Bob · Apocalyptica · SIXX:A.M. · Underworld · Savages · MØ
Walk The Moon · Twin Atlantic · Halestorm · Jess Glynne · Sam Feldt · Bassjackers · Wolf Alice
HAEVN · Causes · Storksky · Lil’ Kleine & Ronnie Flex · Fresku · Lucas Hamming

We will see who is right ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Red Hot Chili Peppers · Rammstein · Paul McCartney
Damien Rice · James Morrison · Maroon 5 · Bring Me The Horizon
Bastille · Doe Maar · Duran Duran · The 1975 · Tenacious D · Major Lazer
Mando Diao · Nightwish · Korn · Golden Earring · Gutterdämmerung · Chemical Brothers
The Common Linnets · New Order · Billy Talent · Years & Years · Biffy Clyro
Shinedown · De Staat · Douwe Bob · Apocalyptica · SIXX:A.M. · Underworld · Savages · MØ
Walk The Moon · Twin Atlantic · Halestorm · Jess Glynne · Sam Feldt · Bassjackers · Wolf Alice
HAEVN · Causes · Storksky · Lil’ Kleine & Ronnie Flex · Fresku · Lucas Hamming

Underworld doet Paaspop, Twin Atlantic stond er vorig jaar, Savages staat vrijwel zeker op BKS/DTRH. Daarnaast zie ik Fresku er niet staan omdat hij op DTRH staat.

Enkele namen die je toch vrijwel zeker kunt afschrijven.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Yaaaay, dankzij 3FM tóch kaarten gewonnen voor de perspresentatie!

Overigens zal ik zelf binnenkort ook even mijn verwachting van de line-up plaatsen,.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ook weer een beetje aangepast/uitgebreid:

Red Hot Chili Peppers · Rammstein · Paul McCartney
Damien Rice · James Morrison · Maroon 5 · Bring Me The Horizon
Bastille · Doe Maar · Duran Duran · The 1975 · Tenacious D · Major Lazer
Mando Diao · Nightwish · Korn · Golden Earring · Gutterdämmerung · Chemical Brothers
The Common Linnets · New Order · Billy Talent · Years & Years · Biffy Clyro
Shinedown · De Staat · Douwe Bob · Apocalyptica · SIXX:A.M. · Underworld · Savages · MØ
Walk The Moon · Twin Atlantic · Halestorm · Jess Glynne · Sam Feldt · Bassjackers · Wolf Alice
HAEVN · Causes · Storksky · Lil’ Kleine & Ronnie Flex · Fresku · Lucas Hamming

We will see who is right
1f609.png

KORN staat op 13 juni in Utrecht. Zet daar maar een streep door.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@land graaf
Zoals al eerder gezegd is korn een band die prima een concert naast een festival in dezelfde week in een land kan doen. Voorbeeld dat al genoemd werd was limp bizkit dat na zijn pinkpop optreden in 2014 ook nog een dag later een concert gaf. Korn kan dus best.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
@land graaf
Zoals al eerder gezegd is korn een band die prima een concert naast een festival in dezelfde week in een land kan doen. Voorbeeld dat al genoemd werd was limp bizkit dat na zijn pinkpop optreden in 2014 ook nog een dag later een concert gaf. Korn kan dus best.

Volgens mij is jouw Limp Bizkit voorbeeld slechts een incident.

10 juni Download UK
11 juni Download FR
13 juni Utrecht

Dus 12 juni zie ik niet gebeuren. Als MOJO ze boekt dan zie ik ze eerder op 5 juni FortaRock doen.
Toch maar een streep erdoor wat mij betreft.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
@Land graaf
Hoezo 12 juni geen optie dan, te weinig rust voor die mannen?

Je blijft erin geloven? Haha. Ok...
Op 9 of 12 juni staan ze ook nog op Novarock. In jouw optiek zou dat
dan 9 juni zijn. Met Pinkpop erbij op 12 juni spelen ze 5 dagen op rij.
Gaat hem echt niet worden hoor (helaas).
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Popijn wrote:
Red Hot Chili Peppers · Rammstein · Paul McCartney
Damien Rice · James Morrison · Maroon 5 · Bring Me The Horizon
Bastille · Doe Maar · Duran Duran · The 1975 · Tenacious D · Major Lazer
Mando Diao · Nightwish · Korn · Golden Earring · Gutterdämmerung · Chemical Brothers
The Common Linnets · New Order · Billy Talent · Years & Years · Biffy Clyro
Shinedown · De Staat · Douwe Bob · Apocalyptica · SIXX:A.M. · Underworld · Savages · MØ
Walk The Moon · Twin Atlantic · Halestorm · Jess Glynne · Sam Feldt · Bassjackers · Wolf Alice
HAEVN · Causes · Storksky · Lil’ Kleine & Ronnie Flex · Fresku · Lucas Hamming

Underworld doet Paaspop, Twin Atlantic stond er vorig jaar, Savages staat vrijwel zeker op BKS/DTRH. Daarnaast zie ik Fresku er niet staan omdat hij op DTRH staat.

Enkele namen die je toch vrijwel zeker kunt afschrijven.

Hm goeie! Ik was helemaal vergeten dat Twin Atlantic er vorig jaar ook was, waarschijnlijk stond ik toen bij een ander podium.. ;) Over Underworld, Savages en Fresku zou je ook wel eens gelijk kunnen hebben

Ook ik heb btw kaarten voor de perspresentatie :D
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
@superginger Stiekem wilde ik er ook in blijven geloven :(


superginger wrote:
@Land graaf
Hoezo 12 juni geen optie dan, te weinig rust voor die mannen?


Je blijft erin geloven? Haha. Ok…
Op 9 of 12 juni staan ze ook nog op Novarock. In jouw optiek zou dat
dan 9 juni zijn. Met Pinkpop erbij op 12 juni spelen ze 5 dagen op rij.
Gaat hem echt niet worden hoor (helaas).

Vijf dagen achter elkaar is inderdaad wel erg veel van het goede.. Ik vrees dat je gelijk hebt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zojuist door een andere fan gevonden op de site van Bruce Springsteen, 100% zker dus niet op Pinkpop

Malieveld 14-6
O, ja joh....
...en McCartney 99% zeker wel naar Pinkpop.
http://www.1limburg.nl/komst-paul-mccartney-naar-pinkpop-99-procent-zeker

btw, hier ook kaartjes voor de persconferentie via 3fm. Nog ff vrije dag regelen. Dat gaat een dagtripje Amsterdam worden...

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Yes! Er zijn een paar ‘hoe kom je bij deze artiesten’-vragen vanuit mij, na de desbetreffende tourschema’s en andere festivals te hebben gecheckt. Deze artiesten zijn:

– Herbert Grönemeyer
– Fergie
– Snow Patrol?
– Dazzled Sticks?

Ik ben benieuwd!
HG is een Dennis ding hahahaha, Fergie en Dazzeled Sticks zou ik niet weten…dat moet je aan dennisvdbr vragen. Snowpatrol is een wens van mijzelf..zou ik graag eens live zien.
O, ja, moest hier nog ff op antwoorden...
Herbert heeft 12 juni nog vrij in zijn 2016 tourschema. Zie hem in NL niet zo snel stadionshows doen. Pinkpop is wel een heel geschikt podium voor hem. (zeker met de verwachte oudjes op de line-up).
Fergie staat onder andere op Rock in Rio Lissabon. Zie haar best een plekje in de Brand Stage innemen hoor.
Dazzled Sticks, ik denk dat ze naast de clubtour die ze doen ook wel een paar NL festivals erbij gaan doen. Stage 4 Pinkpop misschien, al zijn Opgezwolle en Tjeerd geen onbekende voor Pinkpop hoor.
Snowpatrol? Ik weet niet hoor. Lijkt mij er meer op dat hoe meer mensen het hier noemen hoe meer er in geloven. Want volgens mij is een tour nog heel ver weg.
Sorry voor het late antwoord, was ff 4 dagen minder bereikbaar ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Even @ iedereen. Mijn vrouw heeft ook kaarten gewonnen voor de perspresentatie dus in principe kan zij iemand meenemen en ik kan iemand meenemen. Dus mocht er nog iemand interesse hebben en degene wil ook naar de perspresentatie doe me dan even een pb. Ik ben zelf nu aan het werk dus kan niet altijd snel reageren. Ik woon zelf in Almelo, wij gaan met de trein naar Amsterdam dus afspreken op CS of in de trein is geen probleem. gr. Mario
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken