Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
DLUK maakte net nieuwe namen bekend. Alien Ant Farm en SIXXAM zie ik ook nog wel op Pinkpop spelen
 

Dwayne_K

Playlistbediener
23 apr 2013
12
1
@bcmrmaybe Denk dat Pinkpop beter een Radio2 stage moet gaan neerzetten, 3FM krijgt niks los dit jaar.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DLUK maakte net nieuwe namen bekend. Alien Ant Farm en SIXXAM zie ik ook nog wel op Pinkpop spelen

..... om vervolgens te horen dat Common Linnets er staat. Ook zo'n 'wij spelen op elke straathoek' band.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Niks mis mee common linnets lekker om de dag te beginnen! En land graaf imo is het gewoon een band die eens op pinkpop moet staan nogmaals niks jij mee! Airbourne ook een kanshebber?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@Brutus257
Hun tour begint pas juli dus ze zouden dan alleen kunnen als ze nog data daar aan vooraf plakken (waaronder wellicht pinkpop). Dus ja t lijken mij wel kanshebbers maar ik zou ook niet te hoopvol zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
….. om vervolgens te horen dat Common Linnets er staat. Ook zo’n ‘wij spelen op elke straathoek’ band.

Het is niet te vermijden...maar ja..het had ook Kensington of Kovacs kunnen zijn...en Ilse is een oud-stadsgenoot dus die juich ik wel toe..Gooooo Almelooooooooo
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Heel erg jammer met nu DIVA gedrag van ILSE na succes en RTL's TVOH en dat was eens helemaal anders; goed als ze WAYLON direct tegenover hun plaatsen als alternatief.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heel erg jammer met nu DIVA gedrag van ILSE na succes en RTL’s TVOH en dat was eens helemaal anders; goed als ze WAYLON direct tegenover hun plaatsen als alternatief.

Huh...Mwoah denk dat dat met het diva gedrag nog wel meevalt. Ik schat Waylon hoger in als diva whehehehehe
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
I know Waylon heeft ook zijn "history" maar vanuit inside informatie weet ik dat Ilse de Lange zich anders is gaan profileren dan naïeve lieve meissie. Niet te veel aandacht aan geven en mijden op PP 16
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
I know Waylon heeft ook zijn “history” maar vanuit inside informatie weet ik dat Ilse de Lange zich anders is gaan profileren dan naïeve lieve meissie. Niet te veel aandacht aan geven en mijden op PP 16

Ik hou van Ilse...kan er niks aan doen...het vlees is zwak.... :p
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
DennisvdBr had het hier al eens aangehaald, maar toen was er nog veel onduidelijkheid over. Nu is het zeker, KISS heeft al zijn Europese data gecancelled, mogen dus definitief geschrapt worden.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Vandaar dat bij Download FR Korn gepromoveerd is tot headliner. Op die plaats stond oorspronkelijk waarschijnlijk Kiss.
Conclusie: Macca headliner op de Zondag. Of een echte verassing uit de hoge hoed (rode telefoon).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
KISS had van mij ook niet gehoeven. Paul zie ik nog steeds als gerucht.

Ik laat me hopelijk verrassen op de perspresentatie :p
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Staat niet bij wanneer ze met Smeets gesproken hebben maar McCartney wordt nu als gerucht opgepakt door het AD.
Doe Maar is volgens de krant ook zo goed als zeker.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Staat niet bij wanneer ze met Smeets gesproken hebben maar McCartney wordt nu als gerucht opgepakt door het AD.
Doe Maar is volgens de krant ook zo goed als zeker.

Dat gerucht is er al heel erg lang. Smeets gaat verder niks meer loslaten. Geeft het AD nog aan welke bron ze hebben. (Red. Festileaks :p ) hahahahaha
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Ik weet ook dat het gerucht oud nieuws is, gaat mij er om dat het door het AD is opgepakt. Staat geen bron bij maar ze quoten Smeets wel met dat het "nu al een hele tijd stil is vanuit zijn kamp".

Lijkt me een kwestie van een hype bouwen, hetzelfde als met de Stones
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik weet ook dat het gerucht oud nieuws is, gaat mij er om dat het door het AD is opgepakt. Staat geen bron bij maar ze quoten Smeets wel met dat het “nu al een hele tijd stil is vanuit zijn kamp”.

Lijkt me een kwestie van een hype bouwen, hetzelfde als met de Stones


Ik vind het niet te vergelijken met datgene wat er in 2014 gebeurde. Die geruchten kwamen al veel eerder. Stones waren ook al op tour en er waren meerdere genoemde bronnen die het aangaven met het "Als Mick het wil" stuk als hoogtepunt.

We zijn nu 8 dagen verwijderd van de persconferentie. Als er al een hype was geweest dan hadden we die al gezien. Heeft misschien toch te maken met een andere headliner? Ik denk van wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken