Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Inderdaad, waarschijnlijk gewoon door een “creatieveling” in elkaar gezet. Ben wel benieuwd naar bron.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Inderdaad, waarschijnlijk gewoon door een “creatieveling” in elkaar gezet. Ben wel benieuwd naar bron.

Iedereen die dit forum een beetje volgt weet ook dat je hiermee in de richting zit...Alleen Damien Rice, Skunk en nog wat 3fm meuk mis ik...Dus het kan wel maar dat kan iedereen verzinnen
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Inderdaad, waarschijnlijk gewoon door een “creatieveling” in elkaar gezet. Ben wel benieuwd naar bron.

Iedereen die dit forum een beetje volgt weet ook dat je hiermee in de richting zit…Alleen Damien Rice, Skunk en nog wat 3fm meuk mis ik…Dus het kan wel maar dat kan iedereen verzinnen

Vandaar dat ik creatieveling tussen haakjes heb gezet.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik hoop dat er wel nog een relatief grote verrasing komt, zoals Elbow dat was vorig jaar. En ik hoop heel erg dat Damien Rice komt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik hoop dat er wel nog een relatief grote verrasing komt, zoals Elbow dat was vorig jaar. En ik hoop heel erg dat Damien Rice komt.

Zolang BKS of DTRH of LL hem nog niet heeft dan stijgen de kansen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
DennisvdBr wrote:
Fly wrote:
Gisteren oor abonnement genomen, tegelijk met mijn vriendin, allebei de bevestiging in beeld dat het gelukt was.

Nu heeft zij wel een mail gehad en ik niet, net even opgebeld en ik blijk gewoon niet in het systeem te staan en krijg dus geen kaartje…


Dat is vervelend!! Moet je nog aan de slag volgende week?


Helaas wel, hopen dat het dan maar lukt!
simple-smile.png

Iemand in mijn vriendenkring had hetzelfde, 2 besteld, 1 is doorgekomen. Balen want dan moet je alsnog naar Primera of Ticketmaster.
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Fly wrote:
DennisvdBr wrote:
Fly wrote:
Gisteren oor abonnement genomen, tegelijk met mijn vriendin, allebei de bevestiging in beeld dat het gelukt was.

Nu heeft zij wel een mail gehad en ik niet, net even opgebeld en ik blijk gewoon niet in het systeem te staan en krijg dus geen kaartje…


Dat is vervelend!! Moet je nog aan de slag volgende week?


Helaas wel, hopen dat het dan maar lukt!
simple-smile.png



Iemand in mijn vriendenkring had hetzelfde, 2 besteld, 1 is doorgekomen. Balen want dan moet je alsnog naar Primera of Ticketmaster.


Aah we zijn niet de enige dus, Oor vind dat hun systeem goed is en dat het niet beter kan.. Beetje raar
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Tsja, dit was een buitenkansje, nu maar op de normale manier. Gaan altijd met een groep van ca. 10 man, en dan lukt het altijd wel dat er 3 van de 10 doorgeraken via t systeem.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Tsja, dit was een buitenkansje, nu maar op de normale manier. Gaan altijd met een groep van ca. 10 man, en dan lukt het altijd wel dat er 3 van de 10 doorgeraken via t systeem.

Met mccartney gaat het natuurlijk weer als een tiet. Ik ga wel bij de voorverkoop liggen. Beatlenummers vocaal verkrachten met zijn allen. Mijn vrouw op de laptop, dan moet het wel lukken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Tsja, ik weet t niet hoor met die Primera toestanden..

Als het alle Primera's zijn dan zijn het er veel.Nu ken ik de eigenaar van de Primera bij mij uit de plaats dus daar moet wat mee te regelen zijn lol
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoop dat er wel nog een relatief grote verrasing komt, zoals Elbow dat was vorig jaar. En ik hoop heel erg dat Damien Rice komt.

New Order zoals boven genoemd zou ook een fraaie verassing zijn.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Baas wrote:
Ik hoop dat er wel nog een relatief grote verrasing komt, zoals Elbow dat was vorig jaar. En ik hoop heel erg dat Damien Rice komt.

New Order zoals boven genoemd zou ook een fraaie verassing zijn.

Zeker, zou imo een hele mooie sub zijn. En ze zijn nog niet voor DTRH, LL en BKS bevestigd, waf een goed tegen kan zijn.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Paar dagen geleden liet iemand mij dit zien (die het heeft ontvangen in hun mail), en een paar uurtjes geleden kreeg ik het ook in mijn mail van een betrouwbare bron:

RED HOT CHILI PEPPERS / RAMMSTEIN / PAUL McCARTNEY
James Morrison, Major Lazer, The Chemical Brothers, Tenacious D, Doe Maar, Years & Years, The Offspring, Stereophonics, Biffy Clyro, Bring Me the Horizon, The 1975, Lost Frequencies, New Order, Panic! at the Disco, Graveyard, La Pegatina, Jess Glynne, Gavin James, The Common Linnets, Danko Jones, De Staat, Sunset Sons, The Lumineers, Rival Sons, Walk the Moon, Milky Chance, Causes, Balthazar, Circa Waves, Lucas Hamming, Breton, HAEVN, Lil Kleine & Ronnie Flex, St Tropez, Indian Askin, Storksky

Wat vinden jullie?? Lijkt wel redelijk realistisch.

Echt een betrouwbare bron is het niet met de fouten van Panic! At The Disco en The Lumineers.. Ook Milky Chance lijkt me onwaarschijnlijk, staan een week eerder op Indian Summer Festival in Langedijk.
Ik hoop/denk dat dit in de buurt komt als (bijna volledige) line-up:

Red Hot Chili Peppers · Rammstein · Paul McCartney
Damien Rice · James Morrison · Major Lazer · Bring Me The Horizon
Bastille · Doe Maar · The Chemical Brothers · Stereophonics
The 1975 · Mando Diao · Nightwish · Golden Earring · Alice Cooper
Gutterdämmerung · Tenacious D · Duran Duran · Biffy Clyro
The Common Linnets · New Order · Billy Talent · Years & Years
The Offspring · James Bay · Sam Feldt · Anti-Flag · Halestorm · The Hives
Shinedown · De Staat · Douwe Bob · Apocalyptica · MØ · Balthazar · Graveyard
Causes · Walk The Moon · Jess Glynne · Bassjackers · Wolf Alice · Kenny B
HAEVN · Storksky · Lil’ Kleine & Ronnie Flex · Fresku · Lucas Hamming
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Ik denk dat jullie te hoge verwachtingen hebben. Er staan te veel "grote" namen op. Golden Earring, Biffy Clyro, Tenacious D, Nightwish, Alice Cooper, New Order zijn bijvoorbeeld allemaal namen die sub/ 3fm Headliner zouden kunnen staan, maar hier kom ik ze rond de 5de regel tegen. Waarom staat James Morrison overal zo groot? Hij is toch geen sub maar meer een derde naam op mainstage of sub 3fm ofzo?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
@Brian Er zullen wellicht 2 à 3 'grote' namen te veel bij zitten, maar dat komt door mijn optimisme :p Over James Morrison heb je overigens wel gelijk ja (hoop ik)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Vrijdag
Main: Walk The Moon - Common Linnets - New Order - RHCP
3FM: Causes - James Bay - Bastille
Brand: Storksky - Oh Wonder - Jess Glynne - Pendulum

Zaterdag
Main: Balthazar - The 1975 - Bring Me The Horizon - Biffy Clyro - Rammstein
3FM: Indian Askin - De Staat - Gavin James - Lumineers - Damien Rice
Brand: Haevn - Shawn Mendes - Nothing But Thieves - Lukas Graham - Lost Frequencies

Zondag
Main: Lucas Hamming - Stereophonics - James Morrison - Doe Maar - Paul McCartney
3FM: X Ambassadors - Lil Kleine, Ronnie Flex - Opgezwolle - Years&Years - Major Lazer
Brand: Tout Va Bien - St. Tropez - Graveyard - Grace - Jack Garatt
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Vrijdag
Main: Walk The Moon – Common Linnets – New Order – RHCP
3FM: Causes – James Bay – Bastille
Brand: Storksky – Oh Wonder – Jess Glynne – Pendulum

Zaterdag
Main: Balthazar – The 1975 – Bring Me The Horizon – Biffy Clyro – Rammstein
3FM: Indian Askin – De Staat – Gavin James – Lumineers – Damien Rice
Brand: Haevn – Shawn Mendes – Nothing But Thieves – Lukas Graham – Lost Frequencies

Zondag
Main: Lucas Hamming – Stereophonics – James Morrison – Doe Maar – Paul McCartney
3FM: X Ambassadors – Lil Kleine, Ronnie Flex – Opgezwolle – Years&Years – Major Lazer
Brand: Tout Va Bien – St. Tropez – Graveyard – Grace – Jack Garatt

Meest realistische voorspelling die ik hier al gezien heb. Al valt New Order echt wel uit de toon, passen beter op BKS/DTRH/LL. Vervang New Order door The Offspring of Tenacious D en ik zie dit zo gebeuren.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
X-Ambassadors kan je wegstrepen. Die spelen niet binnen één dag op Landgraaf en Cleveland. ( https://www.xambassadors.com/tour ).

Nothing but Thieves zijn op 29 mei in de VS en treden daar op 30 juli ook weer op. Denk niet dat ze voor een korte periode naar Europa komen. Denk dan eerder dan Lowlands en Pukkelpop in augustus.
Ff 2 namen die je m.i. kan wegstrepen.

Ik mis de Dropkick Murphy's al de laatste dagen opende lijstjes. Lijkt mij een hele logische act voor Pinkpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken