We zijn afgelopen zomer, als organisator van een festival in België, even in discussie geraakt met de ordediensten omtrent het 'out is out' principe. Zelf ben ik daar geen voorstander van - we zijn een tweedaags festival mer camping - maar kregen als antwoord dat 'zowat alle festivals' het reeds doen, inclusief oa Graspop. Nu had ik even willn weten of dat waar is, want ik kan het mij praktisch alvast moeilijk voorstellen als vierdaags festival met een grote verscheidenheid aan bandjes. Zij stelden dat het ook mogelijk si enkel de campingbezoekers terug binnen te laten adhv hun camping-bandje en de rest niet.
Concreet wil ik dus graag weten welke festivals dit principe inderdaad hanteren (de grote zoals bvb Rock Werchter, Graspop, ... maar misschien ook wat kleinere genre Rock Herk, Dance D Vision, ... ) en indien ja, hoe het dan precies in zijn werk gaat.
Thx voor de input!
Concreet wil ik dus graag weten welke festivals dit principe inderdaad hanteren (de grote zoals bvb Rock Werchter, Graspop, ... maar misschien ook wat kleinere genre Rock Herk, Dance D Vision, ... ) en indien ja, hoe het dan precies in zijn werk gaat.
Thx voor de input!