Nine Inch Nails

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ik heb twee tickets over voor Nine Inch Nails over in de HMH. Iemand interesse? Dan maken we een mooi prijsje.

Het zijn hard copy kaarten.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik moet even kijken of ik tijd heb en of ik iemand mee krijg dan, maar ik heb misschien wel interesse. Ga je zelf niet meer?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Neen, wegens dubbele concertplanning en verplichting aanwezig te zijn op andere locatie.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Hey Ron! Ik ben nu net een beetje fan aan het worden van Nine Inch Nails maar heb er dus niet heel veel geld voor over. Ik zou beide tickets willen overkopen voor 25 euro per stuk. Als je niet akkoord gaat is het ook oke maar zou er wel bij mee zijn :p
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik heb nog niemand zo ver gekregen om mee te gaan, ik zou er maar niet vanuit gaan dat ik ze overneem. Wanneer ik toch nog ga informeer ik wel of je ze nog hebt, maar voor nu zou ik maar proberen of je ze aan iemand anders kwijt kan worden ;)
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Hey Ron! Ik ben nu net een beetje fan aan het worden van Nine Inch Nails maar heb er dus niet heel veel geld voor over. Ik zou beide tickets willen overkopen voor 25 euro per stuk. Als je niet akkoord gaat is het ook oke maar zou er wel bij mee zijn

@jellodinho: Sorry lees het bericht nu pas. Is het oke als ik het eind deze week laat weten?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
@jellodinho Je kunt ze overnemen. Heb je nog interesse?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken