Tuurlijk wordt dat gewaardeerd, maar ook feedback roept nu eenmaal weer feedback op.Dit vind ik toch wel een beetje jammerlijke reactie. We schetsen toch nergens een doemscenario, ik vind (en constateer eigenlijk ook) dat het gewoonweg niet goed werkt. En ik blijkbaar niet alleen.
Verder klopt het ook niet wat je zegt, ik heb altijd aangegeven dat ik de vorige situatie prima vond naar mijn mening. Verder vind ik het Graspop shirts topic juist een vergelijking waarom de oude situatie prima functioneerde. Ontstaan uit enthousiasme, running gags onder de forumlieden, en ontaard in iets heel tofs. De slowchat topics komen heel erg gemaakt en nep over wat mij betreft en verre van oprecht.
Ik neem aan dat ook kritische feedback ook gewaardeerd wordt.
Niemand wordt de mond gestopt, en van een beetje discussie gaat niemand dood, toch?
Ik snap niet goed hoe de algemene chat (de M&H nochtans) als nep of niet-oprecht zou kunnen worden gezien?
In mijn ogen is het de bedoeling dat die gewoon het huidige GMM-topic gaat vervangen (uiteraard pas na de 1000 is bereikt in het huidige topic ), en qua inhoud en sfeer nagenoeg hetzelfde gaat blijven. We kunnen daar gewoon over alles blijven kletsen zoals we nu doen, inclusief alle voor- en napret over GMM.
Het GMM-topic (2024 en verder) gaat dan dienen als een soort van verzamelpunt en 'uittreksel' van relevante informatie, maar ook daar kunnen gewoon on-topic gesprekken/discussies plaatsvinden.
Ik zie dat dus meer als een extra topic om ons uit te kunnen leven.
Het zou zomaar kunnen dat we volgend jaar rond deze tijd een pagina of 100-200 in het GMM 2024 topic hebben gevuld, en opnieuw de 666 of 1000 aantikken in de algemene chat ('slowchat' is een beetje een vreemde term, ik denk dat het allesbehalve 'slow' zal gaan ).