Nieuwe forumstructuur

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Dat was voorheen ook niet, maar maak je dat jezelf maar wijs hoor. Heel de omzetting heeft uiteindelijk 0 impact gehad. Niet negatief, niet positief. Zonde van de tijd dus :D.

Voorheen stonden alle artiesten topics en alle "beste ditjes en datjes" topics dwars door elkaar, dat heb ik bij de eerste feedback ronde nog benoemd
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Voorheen stonden alle artiesten topics en alle "beste ditjes en datjes" topics dwars door elkaar, dat heb ik bij de eerste feedback ronde nog benoemd
Wow ja dat is echt awsome. Maar niemand gebruikt het. Iedereen lult gewoon lekker door in het forum topics. Er is 0 beweging in gekomen en alle intenties om dit te starten zijn niet geslaagd. Zo lastig is dat toch niet om te zien. Maar dan moet je je ongelijk toegeven, en dat is ook zo lastig soms. Ach ja, fijne middag en veel plezier met de nieuwe indeling anders.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Na amper een maand kun je nog niet beoordelen of dit goed werkt of niet. Wellicht over een maandje of twee een poll opgooien. Maar goed om te lezen dat er mensen zijn die het al als verbetering ervaren, dat betekent dat het al een positief effect heeft gehad!

Mijn voorbarige angst dat de recent actieve topics een brij van slowchat topics zou worden is iig niet uitgekomen. Ik zie er daarmee ook geen enkele negatieve verandering in terug. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en MetalLimbo

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Of je kijkt gewoon eens naar de afgelopen reacties. En die afgelopen week hebben plaatsgevonden ..

Hihi, of zijn dat ook meningen? Onee, "het is maar een mening" is slechts iets om achter te schuilen op dit forum als deze haaks staat op wat er daadwerkelijk gebeurt in de wereld.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
En laten we eerlijk zijn: zoveel is er feitelijk toch niet veranderd, of wel?
Dat was voorheen ook niet, maar maak je dat jezelf maar wijs hoor. Heel de omzetting heeft uiteindelijk 0 impact gehad. Niet negatief, niet positief. Zonde van de tijd dus :D.
Ah, dus we zijn het eens? ;)

Maar serieus, volgens mij was het toch ook nooit de bedoeling dat er veel zou veranderen?
De meesten (zowel leden als mods) gaven aan dat ze het juist prima vonden hoe het forum loopt en zich heeft ontwikkeld.

Het enige knelpunt voor sommigen was het explosief gegroeide GMM-topic (inmiddels niet meer het enige overigens, de Werchter- en Pinkpop-topics zijn nu ook veel groter dan voorgaande jaren).
Daarvoor is een aparte slowchat aangemaakt, met de intentie het main GMM-topic te ontlichten.
Afgesproken was echter ook dat dat pas ná GMM serieus in gebruik genomen zou worden, en het GMM 2023 topic voorlopig nog op de oude manier gebruikt zou blijven worden.

Desalniettemin zijn er inmiddels ook in de Hardrock & Metal Chat al 8 pagina's vol geluld.
Dat dat niet in andere chats (die met de beste bedoelingen zijn aangemaakt) gebeurt, doet daar niets aan af.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Indiaantje: Feyenoord is dit jaar kampioen geworden. Want zij staan boven aan dat ranglijst
Festileaks: Dat is slechts jouw mening!
Indiaantje: Nee, zie de ranglijst
Festileaks: doe niet zo vervelend, dat is geen onderbouwing
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Desalniettemin zijn er inmiddels ook in de Hardrock & Metal Chat al 8 pagina's vol geluld.
Dat dat niet in andere chats (die met de beste bedoelingen zijn aangemaakt) gebeurt, doet daar niets aan af.

Plus de nog 8 en 22 pagina's in topics gemaakt voor het t-shirt en de band-introducties. Iets dat in aparte topics is gestart, nadat de eerste discussieronde erop zat.

Wow ja dat is echt awsome. Maar niemand gebruikt het. Iedereen lult gewoon lekker door in het forum topics. Er is 0 beweging in gekomen en alle intenties om dit te starten zijn niet geslaagd. Zo lastig is dat toch niet om te zien. Maar dan moet je je ongelijk toegeven, en dat is ook zo lastig soms. Ach ja, fijne middag en veel plezier met de nieuwe indeling anders.

Ik gebruik het. Dat is een feit waar je niet onderuit komt.
Ik zie toch daarnaast ook al wel wat kleine veranderingen. Zie een @Joslittel die zijn concertbeleving post in het "ik ben naar ..." topic en vervolgens copy paste ook in het "Hardrock & Metal" topic en niet in het Graspop topic. Kan natuurlijk zijn dat dit eerst hetzelfde was maar dan in het Graspop topic, maar dat is dan alsnog iets aan beweging.

Indiaantje: Feyenoord is dit jaar kampioen geworden. Want zij staan boven aan dat ranglijst
Festileaks: Dat is slechts jouw mening!

Indiaantje: het werkt niet en dat is een feit.
Koekdoos: ik vind het werken
Indiaantje: dat is onwil, niemand gebruikt het.
Koekdoos: ik gebruik het.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Kenan Thompson Popcorn GIF by Saturday Night Live
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Indiaantje: Feyenoord is dit jaar kampioen geworden. Want zij staan boven aan dat ranglijst
Festileaks: Dat is slechts jouw mening!
Alleen is dat niet wat je zegt, hè?
Om in de sportmetaforen te blijven (alleen houd ik meer van wielrennen): je trekt al tijdens de geneutraliseerde start van een koers de conclusie dat Mathieu van der Poel niet gaat winnen omdat hij niet op dat moment vooraan rijdt.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Ik gebruik het. Dat is een feit waar je niet onderuit komt.
Ik zie toch daarnaast ook al wel wat kleine veranderingen. Zie een @Joslittel die zijn concertbeleving post in het "ik ben naar ..." topic en vervolgens copy paste ook in het "Hardrock & Metal" topic en niet in het Graspop topic. Kan natuurlijk zijn dat dit eerst hetzelfde was maar dan in het Graspop topic, maar dat is dan alsnog iets aan beweging.
Dat behoorde dan ook niet specifiek tot de veranderingen.
Er is nergens afgesproken of toegezegd om meer te posten in de algemene concert-, album- of overige topics, wat @Indiaantje89 foutievelijk lijkt te suggereren.

Persoonlijk had ik ook nadrukkelijk aangegeven daar geen belangstelling voor te hebben, omdat deze topics voor mij te breed zijn.
Als er aparte metaltopics in die categoriën zouden komen, is dat een heel ander verhaal, en zou ik daar zeker gebruik van maken.
Maar voor nu was volgens mij de consensus om dat soort zaken in de metal-chat te gaan bespreken (of voor nu nog even in het GMM 2023 topic ;) ).
@Joslittel kiest er dus voor om dat zowel in het algemene topic als in de metal-chat te plaatsen, wat natuurlijk meer dan prima is! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Het was weer lachen. Zwem maar nu weer verder in je ongelijk hoor jongens. Inmiddels gaat het in het Pinkpop topic alweer over Harry Styles op Graspop en moshpits op Baby. I rest my case.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Het was weer lachen. Zwem maar nu weer verder in je ongelijk hoor jongens. Inmiddels gaat het in het Pinkpop topic alweer over Harry Styles op Graspop en moshpits op Baby. I rest my case.
Welke case? Wat wil je dan eigenlijk precies? Wat zit je dwars?
Je hebt nog helemaal geen case of argumenten gepresenteerd, en reageert ook niet op degenen die dat wel doen.

Of heeft @Timmetje gelijk, en gaat het je alleen om het happen?
Ben je soms niets anders dan een simpele, ordinaire trol?
Als dat inderdaad het geval is: gefeliciteerd, blij dat je hebt kunnen lachen! 🎉
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken