maar niemand geeft een fuck om wat jij of ik van de chat vind, dat is nooit de discussie geweest. Maar blijkbaar begrijpt enkel alleen dave dit. Heb je nooit van evaluatie gehoord, dat wil niet gelijk zeggen dat er allerlei gekke dingen achter zitten.En zelfs die chat vond ik een leuke toevoeging, toen ik laatst een interessante video over Taylor Swift zag, en mij afvroeg waar ik die het beste kon delen. Goed, het loopt nog geen storm, maar inderdaad, het zit ook niemand in de weg lijkt me?
Ik heb na al deze discussie nog steeds geen idee wat nu precies het doel van de kritiek is. Alle veranderingen terugdraaien? Nog meer veranderingen doorvoeren? Mensen dwingen de nieuwe topics meer te gebruiken? Of is het gewoon zeuren om het zeuren, klagen om de aandacht?
Ik verwijs enkel tig keer naar de recente actieve topics waar je vrij duidelijk een conclusie uit kan trekken. Dat mensen dat willen negeren, niet willen inzien, of zelfs niet willen toegeven is niet mijn probleem. Kan je nog 100 dislikes gaan geven met z’n allen of er allerlei waanideeën achter plakken… het veranderd niets aan de werkelijk. Die lijst is geen mening, jullie posts zijn geen mening, het is keiharde data waar je juist conclusies uit kan trekken, nogmaals de verwijzing naar de Eredivisie lijst.
niet meer, niet minder. C’est la vie.