Nieuwe forumstructuur

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
En zelfs die chat vond ik een leuke toevoeging, toen ik laatst een interessante video over Taylor Swift zag, en mij afvroeg waar ik die het beste kon delen. Goed, het loopt nog geen storm, maar inderdaad, het zit ook niemand in de weg lijkt me?

Ik heb na al deze discussie nog steeds geen idee wat nu precies het doel van de kritiek is. Alle veranderingen terugdraaien? Nog meer veranderingen doorvoeren? Mensen dwingen de nieuwe topics meer te gebruiken? Of is het gewoon zeuren om het zeuren, klagen om de aandacht?
maar niemand geeft een fuck om wat jij of ik van de chat vind, dat is nooit de discussie geweest. Maar blijkbaar begrijpt enkel alleen dave dit. Heb je nooit van evaluatie gehoord, dat wil niet gelijk zeggen dat er allerlei gekke dingen achter zitten.

Ik verwijs enkel tig keer naar de recente actieve topics waar je vrij duidelijk een conclusie uit kan trekken. Dat mensen dat willen negeren, niet willen inzien, of zelfs niet willen toegeven is niet mijn probleem. Kan je nog 100 dislikes gaan geven met z’n allen of er allerlei waanideeën achter plakken… het veranderd niets aan de werkelijk. Die lijst is geen mening, jullie posts zijn geen mening, het is keiharde data waar je juist conclusies uit kan trekken, nogmaals de verwijzing naar de Eredivisie lijst.

niet meer, niet minder. C’est la vie.
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
maar niemand geeft een fuck om wat jij of ik van de chat vind, dat is nooit de discussie geweest. Maar blijkbaar begrijpt enkel alleen dave dit. Heb je nooit van evaluatie gehoord, dat wil niet gelijk zeggen dat er allerlei gekke dingen achter zitten.

Ik verwijs enkel tig keer naar de recente actieve topics waar je vrij duidelijk een conclusie uit kan trekken. Dat mensen dat willen negeren, niet willen inzien, of zelfs niet willen toegeven is niet mijn probleem. Kan je nog 100 dislikes gaan geven met z’n allen of er allerlei waanideeën achter plakken… het veranderd niets aan de werkelijk. Die lijst is geen mening, jullie posts zijn geen mening, het is keiharde data waar je juist conclusies uit kan trekken, nogmaals de verwijzing naar de Eredivisie lijst.

niet meer, niet minder. C’est la vie.
Ik begrijp nog steeds niet wat je nu zo dwars zit eigenlijk. Maar dat zal wel aan mij liggen.

De enige conclusie die ik uit de recent actieve topics kan trekken, met betrekking tot de nieuwe chat topics althans, is dat ze weinig tot niet gebruikt worden. Is dat de grote conclusie die niemand wil toegeven volgens jou? Want bij dezen, ik geef het toe. Verder geen idee waar je je over opwindt.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.622
5.049
Jongens, leuk dat er zoveel leven in de brouwerij is maar denk ook een beetje aan het hart.

Heel leuk dat er zoveel discussie is maar het gaat ook over om en bij 4 extra topics.
Precies, plus een stukje extra navigatiegemak.
Ik zie het probleem ook niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Ik begrijp nog steeds niet wat je nu zo dwars zit eigenlijk. Maar dat zal wel aan mij liggen.

De enige conclusie die ik uit de recent actieve topics kan trekken, met betrekking tot de nieuwe chat topics althans, is dat ze weinig tot niet gebruikt worden. Is dat de grote conclusie die niemand wil toegeven volgens jou? Want bij dezen, ik geef het toe. Verder geen idee waar je je over opwindt.
Er zit niks dwars, verzin je ook maar weer te plekken. Steeds weer probeer je er van alles aan vast te plakken wat er gewoon niet is. Niet mijn probleem. Dat jullie steeds allerlei bullshit erbij verzinnen is wel een probleem, maar ook niet de mijne. Ik concludeerde enkel.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Ik heb de oude opzet niet lang meegemaakt als relatief nieuw forum-lid, maar ik vind de nieuwe opzet erg goed werken! Als niet-kenner van genres snap ik dat het soms moeilijk is om te bedenken onder welke hub een specifieke artiest precies valt, maar aan de andere kant is het ook weer niet dat je 100'en hubs door moet zoeken.
De hubs maken het voor mij makkelijk om snel te zien wat er nieuw is in mijn favoriete genre, en in de algemene muziek-hub heb ik lekker meegepraat over het Songfestival.

Super bezig, forumbeheerders (y)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Heb je nooit van evaluatie gehoord, dat wil niet gelijk zeggen dat er allerlei gekke dingen achter zitten.

Ik verwijs enkel tig keer naar de recente actieve topics waar je vrij duidelijk een conclusie uit kan trekken. Dat mensen dat willen negeren, niet willen inzien, of zelfs niet willen toegeven is niet mijn probleem.

Maar begin dan ook met een bericht dat niet zo’n sarcastische negatieve ondertoon heeft. Dan valt er tenminste nog wat te evalueren.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.622
5.049
Ik verwijs enkel tig keer naar de recente actieve topics waar je vrij duidelijk een conclusie uit kan trekken. Dat mensen dat willen negeren, niet willen inzien, of zelfs niet willen toegeven is niet mijn probleem. Kan je nog 100 dislikes gaan geven met z’n allen of er allerlei waanideeën achter plakken… het veranderd niets aan de werkelijk. Die lijst is geen mening, jullie posts zijn geen mening, het is keiharde data waar je juist conclusies uit kan trekken, nogmaals de verwijzing naar de Eredivisie lijst.
Vertel dan welke conclusie??

Ik hoop dat jij geen wetenschapper bent, want je zou door de hele gemeenschap uitgelachen worden.
Je zou artikels indienen zonder inleiding, zonder onderzoeksvraag of -methoden, enkel een insignificant, arbitrair lijstje resultaten, en vervolgens stellen dat iedereen maar zelf conclusies daaruit moet trekken.
En dan ook nog denken dat je een Nobelprijs hebt gewonnen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Maar begin dan ook met een bericht dat niet zo’n sarcastische negatieve ondertoon heeft. Dan valt er tenminste nog wat te evalueren.
Die sarcastische negatieve ondertoon denk jij erbij, die staat er namelijk helemaal niet. Dat verzin je er gewoon zelf bij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Vertel dan welke conclusie??

Ik hoop dat jij geen wetenschapper bent, want je zou door de hele gemeenschap uitgelachen worden.
Je zou artikels indienen zonder inleiding, zonder onderzoeksvraag of -methoden, enkel een insignificant, arbitrair lijstje resultaten, en vervolgens stellen dat iedereen maar zelf conclusies daaruit moet trekken.
En dan ook nog denken dat je een Nobelprijs hebt gewonnen...
grappig, ik verdien er mijn geld wel mee, en dat gaat me best ok af hoor. Dus waarom je dit soort beledigingen wilt maken, geen idee.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
Mijn doel van mijn post was inderdaad succesvol, waarvoor jullie dank!
Nee.Het punt dat je denkt dat het negatief was, is volledig onjuist, sarcastisch was het wel. Je hebt nog steeds niet de juiste combinatie gevonden.
Wees nu eens duidelijk man, in plaats van mensen te laten gissen wat je precies bedoelt, en vervolgens te klagen dat we "steeds allerlei bullshit erbij verzinnen".

Wat is je conclusie, wat is je doel, wat is die juiste combinatie?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Hilarisch topic dit 😅
Gaat helemaal nergens over. Wel hoge amusementswaarde.

Ik zou zeggen mods grijp eens in. Ik zie een patroon en het maakt het forum er niet leuker op. Jammer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken