En Foals, Elbow, Ben Howard, om maar wat te noemen, doet gewoon nog vrolijk mee.Eminem eruit is wel straf hoor; mocht die nu op 1 van beide festivals geboekt worden, dan is dat toch gewoon ijzersterk van de organisatie??
En Foals, Elbow, Ben Howard, om maar wat te noemen, doet gewoon nog vrolijk mee.Eminem eruit is wel straf hoor; mocht die nu op 1 van beide festivals geboekt worden, dan is dat toch gewoon ijzersterk van de organisatie??
Blijkbaar voert de klassieke lowlands liefhebber die voor de 'alternatievere' acts ging in dit spel toch nog de boventoon t.o.v. de hedendaagse Amsterdamse influence bewegingEn Foals, Elbow, Ben Howard, om maar wat te noemen, doet gewoon nog vrolijk mee.
Dat soort namen roepen geen sterke voor of afkeur op en blijven daardoor in dit soort spellen veel langer in leven.Blijkbaar voert de klassieke lowlands liefhebber die voor de 'alternatievere' acts ging in dit spel toch nog de boventoon t.o.v. de hedendaagse Amsterdamse influence beweging
Ik doelde nu vooral op dat Eminem voor deze namen eruit ging. Eminem is volgens mij niet heul prominent in de Amsterdamse influence beweging. Maar wel onmiskenbaar een legend. Dat is Foals met alle respect toch echt niet.Blijkbaar voert de klassieke lowlands liefhebber die voor de 'alternatievere' acts ging in dit spel toch nog de boventoon t.o.v. de hedendaagse Amsterdamse influence beweging
Zie ook de Foo Fighters. Die mogen er ook wel snel uit.Ik doelde nu vooral op dat Eminem voor deze namen eruit ging. Eminem is volgens mij niet heul prominent in de Amsterdamse influence beweging. Maar wel onmiskenbaar een legend. Dat is Foals met alle respect toch echt niet.
Maar over het algemeen is wel helder dat je met een gitaar wel een voorsprong hebt ja.
De impact van de Foo's op Pukkelpop waren anders enorm het jaar na de ramp. Een van de redenen dat PKP nu nog bestaat misschien zelfs.Zie ook de Foo Fighters. Die mogen er ook wel snel uit.
Ik zou al die namen een stuk liever zien op welke slot dan ook dan Nothing But Thieves, en dat terwijl ik geen van deze namen echt nodig zou moeten zien.Weet dat Nothing but Thieves geen heel populaire naam hier op het forum is. Maar die kunnen er nooit eerder uit dan Ben Howard, Editors, Stone Roses, Snow Patrol, Placebo, Foals of Elbow als het om headline slots gaat.
Kan gebeuren toch, is vgm al een paar keer gebeurd dus geen stressAh, was mijn fout zo te zien. Excuus!
Tja, als zowat niemand mijn initiatieven volgt…Slipknot begint toch ook weer aardig te stijgen in de marge
![]()