Lowlands 2024

ewawow

Playlistbediener
7 mrt 2019
6
0
Dan moet Denzel misschien een ander management zoeken. Hij blijft als artiest verantwoordelijk voor zijn eigen band met fans en festivals in betreffende landen. Nu voor de tweede keer een Europese tour cancelen voor een andere tour getuigt van diepe minachting naar alles en iedereen die afspraken maakt met de artiest.
Ik denk dat sommige mogelijkheden, nu in de vorm van een collab tour, ook onverwachts op je pad kunnen komen. Is het zuur dat het nu ten koste gaat van meerdere festivalacts op een ander continent, 100%, maar het lijkt mij niet dat hij (en/of management) dit bewust doet. Ik zou ook totaal niet weten waar zijn morele kompas nu naar wijst. Misschien maakt de Grey Day Tour het voor hem nu lucratief om met vrienden te touren? Of dat hij op eigen continent kan blijven?
 

ewawow

Playlistbediener
7 mrt 2019
6
0
Je kan het toch niet opnemen voor een artiest die al 3x niet komt opdagen met een smoes, gewoon kansloos en arrogant gedrag. Niet meer boeken dit soort artiesten.
Ok, gelukkig heb jij daar geen moer over te zeggen :) Ik verheug me op de dag dat hij WEL komt en waarschijnlijk zie ik iedereen die hem nu afzeikt in deze topic ook gewoon vooraan staan dan. Tot de volgende Denzel Curry optreden allemaal!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ok, gelukkig heb jij daar geen moer over te zeggen :) Ik verheug me op de dag dat hij WEL komt en waarschijnlijk zie ik iedereen die hem nu afzeikt in deze topic ook gewoon vooraan staan dan. Tot de volgende Denzel Curry optreden allemaal!
En jij hebt ook geen moer te zeggen wat onze mening is over 3x afzeggen van een festival. Stond al niet op mijn lijstje, de volgende keer al zeker niet.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
309
405
Een rapper die afzegt, dat is eigenlijk geen nieuws…en dan moeten ze ook nog eens op tijd komen en de moeite nemen de microfoon aan te zetten (of uberhaupt mee te nemen).

Overigens gaat iedereen er vanuit dat er nu centjes over zijn. Ik denk dat een deel van de gage gewoon weg is.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Ok, gelukkig heb jij daar geen moer over te zeggen :) Ik verheug me op de dag dat hij WEL komt en waarschijnlijk zie ik iedereen die hem nu afzeikt in deze topic ook gewoon vooraan staan dan. Tot de volgende Denzel Curry optreden allemaal!
Je kunt altijd gokken op Les Ardentes of Rolling Loud (waar dan ook). Veel plezier daar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Inderdaad, niet perse een slechte act. Maar heel bijzonder wordt het ook eigenlijk nooit. Ook al de 3e of 4e keer dat die er staat volgens mij. Volgende lichting dan toch gemengd en niet alleen elektronisch? (doen ze ook niet ieder jaar natuurlijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Vraag me af of er überhaupt een één op één vervanger voor Denzel Curry komt nu hij zo "vroeg" afzegt.

Maar waar zeuren we om, we hebben lyrical genie Reanny al op het programma staan
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Athos en wsslvrwrt

Knakworst

Playlistbediener
25 jul 2023
19
29
Neuh nog niet bekend, maar voor die opmerking ging het wel er over dat hij inmiddels op de Alpha kan. Overigens is de kans dat hij geboekt wordt ook nog aanwezig natuurlijk (maar denk eigenlijk dat Lowlands past, eerder Malugi, Benwel en nog wat andere boeken)
Ah duidelijk. Ik hoop (en verwacht) zelf ook dat ze het in een wat spannender hoekje gaan zoeken dan simpelweg alles wat viraal gaat en makkelijk scoort.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Weer een nieuwe van Skrillex:

Ik ben echt superbenieuwd hoe het op Lowlands uiteindelijk allemaal valt. Vind deze en TAKA echt weer wat anders dan ik gewend van hem was.
 
  • Wow
Waarderingen: LLoww

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Weer een nieuwe van Skrillex:

Ik ben echt superbenieuwd hoe het op Lowlands uiteindelijk allemaal valt. Vind deze en TAKA echt weer wat anders dan ik gewend van hem was.
Over smaak valt niet te twisten (gelukkig!) maar ik vind dit he-le-maal niks. Dat geklooi met die autotune en zo'n nietszeggende beat. Ik hoop dat dit voor de yoga op zondagochtend in het blokkenschema staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken