Lowlands 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
248
401
Dit ademt FIFA he, haha.

Nog nooit gezien. Beetje dezelfde hoek als Miike Snow. Sentiment van mijn eerste fase in festivalwereld.
Prima om een FIFA muziektent neer te zetten op Lowlands, dan kun je zo kiezen uit een leuke groep artiesten die op de soundtrack hebben gestaan:

MGMT
The Kooks
The Whitest Boy Alive
The Strokes
Empire Of The Sun
The 1975
Foals
Chrystal Fighters
Foster The People
Milky Chance
Porter Robinson (laat deze hoe dan ook eens komen)
Two Door Cinema Club
ODESZA
Portugal The Man
Tash Sultana
The xx
Billie Eilish
Childish Gambino
Jungle
Loyle Carner
Elderbrook
Sam Fender
Swedish House Mafia
Bonobo
Rosalia
Overmono
The Blaze
M83

Zet er nog een DJ bij die de overige FIFA hits draait..
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
107
Prima om een FIFA muziektent neer te zetten op Lowlands, dan kun je zo kiezen uit een leuke groep artiesten die op de soundtrack hebben gestaan:

MGMT
The Kooks
The Whitest Boy Alive
The Strokes
Empire Of The Sun
The 1975
Foals
Chrystal Fighters
Foster The People
Milky Chance
Porter Robinson (laat deze hoe dan ook eens komen)
Two Door Cinema Club
ODESZA
Portugal The Man
Tash Sultana
The xx
Billie Eilish
Childish Gambino
Jungle
Loyle Carner
Elderbrook
Sam Fender
Swedish House Mafia
Bonobo
Rosalia
Overmono
The Blaze
M83

Zet er nog een DJ bij die de overige FIFA hits draait..
Fatboy Slim!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Prima om een FIFA muziektent neer te zetten op Lowlands, dan kun je zo kiezen uit een leuke groep artiesten die op de soundtrack hebben gestaan:

MGMT
The Kooks
The Whitest Boy Alive
The Strokes
Empire Of The Sun
The 1975
Foals
Chrystal Fighters
Foster The People
Milky Chance
Porter Robinson (laat deze hoe dan ook eens komen)
Two Door Cinema Club
ODESZA
Portugal The Man
Tash Sultana
The xx
Billie Eilish
Childish Gambino
Jungle
Loyle Carner
Elderbrook
Sam Fender
Swedish House Mafia
Bonobo
Rosalia
Overmono
The Blaze
M83

Zet er nog een DJ bij die de overige FIFA hits draait..

Kane.



















Sorry
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Blur, Moby, Muse, Apollo 440, Kasabian, John Newman, Bloc Party, Kygo, Franz Ferdinand, Gorillaz. Laat maar komen(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Wat wel enigszins haalbaar is, is een timeslot reserveren voor alleen maar nummertjes uit FIFA op de donderdag, met bij elk nummer de visuals op een scherm van dat jaar. Best geinig concept.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Volgens mij hebben we met zijn allen het programma wel zo'n beetje rond. Laat de voorverkoop maar komen. Het zou makkelijk 2 x LL kunnen worden 1 voor dance hip hop en andere elektro. En 2 voor de alternative en hardere werk. Ik weet wel dan waneer ik ga. Ik kies Optie 2.🤘nog een kleine tip.............
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Prima om een FIFA muziektent neer te zetten op Lowlands, dan kun je zo kiezen uit een leuke groep artiesten die op de soundtrack hebben gestaan:

MGMT
The Kooks
The Whitest Boy Alive
The Strokes
Empire Of The Sun
The 1975
Foals
Chrystal Fighters
Foster The People
Milky Chance
Porter Robinson (laat deze hoe dan ook eens komen)
Two Door Cinema Club
ODESZA
Portugal The Man
Tash Sultana
The xx
Billie Eilish
Childish Gambino
Jungle
Loyle Carner
Elderbrook
Sam Fender
Swedish House Mafia
Bonobo
Rosalia
Overmono
The Blaze
M83

Zet er nog een DJ bij die de overige FIFA hits draait..
En vergeet Run the Jewels niet, vind ik ook echt een Lowlands-waardige naam. Best wel spijt ook dat ik .clipping niet heb gezien.
 
  • On fire
Waarderingen: UpInSmoke

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Oh ja. Is The Cult niet iets voor LL?
Nog steeds still going on. Met een paar lekkere knettergoede oude hits zou ik ze er willen zien.
 

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
5
8
Gegeven de huidige hype zullen Marlonn Hoffstad en/of DJ Heartstring wel zekerheidjes zijn voor het nachtprogramma. Zelfde geldt in mindere mate voor Skin on Skin (ook al op DTRH vorig jaar dacht ik).
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M

Athos

Dagopener
13 jul 2023
505
745
De clubtour van Prins S en de Geit is erg in trek en op veel plekken helemaal uitverkocht. Die zie ik in 2024 wel weer terugkeren.
 

Annemariex

Playlistbediener
1 jun 2023
6
10
Gegeven de huidige hype zullen Marlonn Hoffstad en/of DJ Heartstring wel zekerheidjes zijn voor het nachtprogramma. Zelfde geldt in mindere mate voor Skin on Skin (ook al op DTRH vorig jaar dacht ik).
Skin on Skin stond inderdaad op DTRH, die tent puilde echt uit de hele set lang, konden niet eens naar binnen. Zeker een kanshebber voor lowlands dit jaar denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Gegeven de huidige hype zullen Marlonn Hoffstad en/of DJ Heartstring wel zekerheidjes zijn voor het nachtprogramma. Zelfde geldt in mindere mate voor Skin on Skin (ook al op DTRH vorig jaar dacht ik).
Vind ik ook wel wat voor die dagset in de India die nu voor Partiboi69 en Nia Archives waren.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Vind ik ook wel wat voor die dagset in de India die nu voor Partiboi69 en Nia Archives waren.

Ik vond het redelijk vroege slot in de India eigenlijk helemaal niks voor dit soort artiesten. Zie ze veel liever wat later op de avond/in de nacht als ze geboekt worden.

Dit geldt overigens vooral voor Partiboi69. De spot rond 21:00, waar Nia stond, is eigenlijk het vroegste moment waarop ik dit soort namen wil zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M

Gebruikers die dit onderwerp bekijken