Lowlands 2024

Van mij mogen er ook wel wat namen terugkomen op de line-up in 2024 die hun optreden nog niet hebben ingehaald na de afgelaste edities zoals, Half moon run, London Grammar, Typhoon, Black Country New road, Django Django, Kyteman, Smith & Burrows, Working Men's Club.

Van mij mogen er ook wel wat namen terugkomen op de line-up in 2024 die hun optreden nog niet hebben ingehaald na de afgelaste edities zoals, Half moon run, London Grammar, Typhoon, Black Country New road, Django Django, Kyteman, Smith & Burrows, Working Men's Club.
Agreed. Denzel Curry, Jpegmafia en The Teskey Brothers mogen wat mij betreft ook toegevoegd worden. Met name Denzel Curry zou ik graag zien nadat hij in 2019, 2020 en 2021 al op de lineup stond en nog altijd niet geweest is sinds 2017.

En gaan we dit jaar weer een Nederlandse naam op een headliner/sub/dance-afsluiter zien? Wie zijn de kanshebbers? Een dance-afsluiter lijkt voor de hand te liggen, een (sub)headliner wordt al snel karig...maar ik kijk nergens meer van op.

Reinier Zonneveld, Froukje, Goldband, Armin van Buuren.....verder?

Ik hoop zelf dat Lowlands dezelfde constructie aanhoud als dit jaar qua headliners. Een internationale headliner met daarna een dance afsluiter. Vond dat dit jaar prima. Echter mogen ze dan wel de tijden voor de "headliner" in de Alpha iets langer maken. 1,5 a 2 uur een band en daarna een dance act.

Qua Nederlandse artiesten hoop ik niet dat een Goldband of Froukje een (sub)headliner gaat worden, maar dat verwacht ik ook eigenlijk niet.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en davadude
Agreed. Denzel Curry, Jpegmafia en The Teskey Brothers mogen wat mij betreft ook toegevoegd worden. Met name Denzel Curry zou ik graag zien nadat hij in 2019, 2020 en 2021 al op de lineup stond en nog altijd niet geweest is sinds 2017.
Voor mij is Jpegmafia de meest gewenste naam in deze rij. Heel graag!

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik hoop zelf dat Lowlands dezelfde constructie aanhoud als dit jaar qua headliners. Een internationale headliner met daarna een dance afsluiter. Vond dat dit jaar prima. Echter mogen ze dan wel de tijden voor de "headliner" in de Alpha iets langer maken. 1,5 a 2 uur een band en daarna een dance act.

Qua Nederlandse artiesten hoop ik niet dat een Goldband of Froukje een (sub)headliner gaat worden, maar dat verwacht ik ook eigenlijk niet.
Dat, of gewoon een extra act erbij. Anders was de presentatie van het verlengde tijdslot pure misleiding, haha.

Lowlands gaat gewoon boeken naar wat de mogelijkheden zijn en wat er rond die tijd tour denk ik. Het is een spot die ze kunnen gebruiken, maar geloof ook niet dat het bepaalde garanties gaat bieden.

Dance-afsluiter zijn een aantal grote namen die ik er graag zie of kleinere namen die die plek verdienen

Justice
Eric Prydz
Tale of Us
Paul Kalkbrenner?
2manydj’s
Tiesto
ARTBAT
Kolsch
Marlon Hoffstadt
DJ Heartstring
Mocht ik ooit gebeld worden door EvE en zelf geen tijd hebben, dan verbind ik hem door met jou.

Justice komt volgens de geruchtenmolen met een nieuw album in 2024 en bijpassende tour, dus zou dat een hele logische keuze vinden. De recente hype rond DJ Heartstring maakt hem denk ik ook een grote kanshebber, en namen als Tale of Us en Kalkbrenner mogen ook wmb ook wel weer op herhaling komen.

Ik heb het ooit al eens geopperd, maar een Carl Cox of Jeff Mills zou toch ook niet misstaan in dit rijtje denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Nou, schrijf blink-182 maar met potlood op. Week na Lowlands in Glasgow terug voor de gecancelde shows.

Nou, schrijf blink-182 maar met potlood op. Week na Lowlands in Glasgow terug voor de gecancelde shows.
Op wat voor positie op Lowlands wordt blink-182 neergezet denk je? Als Lowlands volgend jaar hetzelfde type publiek trekt als dit jaar verwacht ik niet dat er heel veel mensen op een blink-182 afkomen.

Op wat voor positie op Lowlands wordt blink-182 neergezet denk je? Als Lowlands volgend jaar hetzelfde type publiek trekt als dit jaar verwacht ik niet dat er heel veel mensen op een blink-182 afkomen.
Op Lowlands inderdaad headliner en dat voelt met de afgelopen edities niet logisch. Tegelijkertijd vind ik het een ''echte'' lowlands band...maar misschien niet meer in 2023?

Users who are viewing this thread