Lowlands 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik vind de line-up ook bijzonder matig hoor. Boygenius, Pusha T, Ezra Collective, Fever Ray en M83 zijn echt de enige namen die ik graag wil zien. Alle headliners zijn verre van interessant of heb er helemaal niks mee. Midcard is op een paar namen na ook recycling. Undercard zit vast nog wel wat leuks bij, maar dat zijn meestal namen die elk jaar wel een paar keer in NL staan. Edit: Typo
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.999
8.649
Ik vind de line-up ook bijzonder matig hoor. Boygenius, Pusha T, Ezra Collective, Fever Ray en M83 zijn echt de enige namen die ik graag wil zien. Alle headliners zijn verre van interessant of heb er helemaal niks mee. Midcard is op een paar namen na ook recycling. Undercard zit vast nog wel wat leuks bij, maar dat zijn meestal namen die elk jaar wel een paar keer in NL staan. Edit: Typo
Ik wil gerust een schepje bovenop de must-see factor van Fever Ray doen. Op Rock Werchter was dat echt een stevige, spannende en heerlijk uitbundige show.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Ik vind de line-up ook bijzonder matig hoor. Boygenius, Pusha T, Ezra Collective, Fever Ray en M83 zijn echt de enige namen die ik graag wil zien. Alle headliners zijn verre van interessant of heb er helemaal niks mee. Midcard is op een paar namen na ook recycling. Undercard zit vast nog wel wat leuks bij, maar dat zijn meestal namen die elk jaar wel een paar keer in NL staan. Edit: Typo
Maar wat verwacht je dan op 200+ namen, dat je die allemaal graag zou willen zien?
Headliners op lowlands is door de jaren heen over het algemeen nooit de grootste kaartverkopers geweest, en in mijn ogen is lowlands ook geen festival dat moet rusten op headliners of imo de midcard.

Het is/blijft altijd een discussie, voor de ene is het geweldig voor de andere klote. maar hoe bizar negatief het soms is blijft voor mij een groot raadsel.
Edit: waarschijnlijk ben ik nu ook te veel social media reacties gaan lezen, bijzonder eenzijdig beeld krijg je daar wel van.. Lang leve forum festileaks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Ik mis wat leuke bandjes zoals ik op dtrh goed weg kwam met Spoon, Phoenix, whitest boy alive en the blaze.

Iemand ll aanraders die ik dan over het hoofd zie?
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Foals is live echt geweldig, aantal jaar geleden ervaren op DTRH.

Overigens snap ik het gehuil om headliners sowieso niet echt, mijn ervaring is dat het vooral tegenvalt op het moment zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Kan iemand mij wat artiesten delen waar gemosht gaat worden?

Ik heb nu zelf nog alleen
Turnstile
Amy n sniffer

Verder ben ik geïnteresseerd in 80s sound dus mochten die er ook zijn kom maar door.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Kan iemand mij wat artiesten delen waar gemosht gaat worden?

Ik heb nu zelf nog alleen
Turnstile
Amy n sniffer

Verder ben ik geïnteresseerd in 80s sound dus mochten die er ook zijn kom maar door.
Dreadnoughts voor een mosh, naast wat al genoemd is.

Ik vind Nothing But Thieves en Bombay Bicycle Club soms wel beetje jaren 80 klinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolkeith

Gebruikers die dit onderwerp bekijken