Lowlands 2023

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ben best een hip-hop guy maar vind Stormzy geen waardige headliner.. Moet minimaal een Kid Cudi zijn. Lil Nas X zou ik ook zien.

LCD Soundsystem misschien ook niet maar zou ik wel kei-en-keihard vinden.
 
  • Haha
Waarderingen: redle

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.811
Ik heb weinig met zijn muziek. Maar het is zeker weer wat anders en vooral niet voor de hand liggend. En vooral op dat laatste hoop ik een beetje dat er minimaal naam komt die niet om de 4-jaar onze festivals wel langs komt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ben best een hip-hop guy maar vind Stormzy geen waardige headliner.. Moet minimaal een Kid Cudi zijn. Lil Nas X zou ik ook zien.

LCD Soundsystem misschien ook niet maar zou ik wel kei-en-keihard vinden.
Kid Cudi en Lil Nas X zou ik beide zeer kunnen waarderen als headliner op LL. Liever dan Stormzy iig. Childish Gambino heeft zeker nog geen plannen? Dat zou ik van alle hiphop namen de gaafste vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Kid Cudi en Lil Nas X zou ik beide zeer kunnen waarderen als headliner op LL. Liever dan Stormzy iig. Childish Gambino heeft zeker nog geen plannen? Dat zou ik van alle hiphop namen de gaafste vinden.
Ik ook, oprecht. Gambino of Tyler.

Maar Gambino zie ik het niet doen. Volgens mij maakt hij geen muziek en treedt hij ook niet echt meer op.

Maargoed, vandaag (holy shit, vandaag! besef ik me opeens) komt de laatste aflevering van Atlanta uit. En dat is zijn last known project (echte aanrader trouwens) dus wie weet wat hij hierna gaat doen?

(Hopelijk rappen ipv zingen hahaha)
 
12 nov 2016
650
389
Cudi is een waardeloze live act (bekijk eens opnames van zijn recente USA tour, waar de reacties niet mals waren), en hij had ook al aangekondigd om muziek in de ijskast te stoppen.

Stormzy brengt tenminste een goede show.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Tyler, Cudi, Lil nas X. Allemaal goede redenen om bij de Alpha weg te blijven in ieder geval.
Heb Tyler gezien, wist helemaal niet wat ik moest verwachten, maar werd wel heel aangenaam verrast. Die headlinewaardige show zou echt heel goed werken op een festival als LL of PkP. Grappige vent ook.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Ik zie allemaal hele toffe namen voorbij komen! Muse verkoopt de stadionshows nu al moeilijk uit, ik vind het een mooie voor Lowlands, zou ok best tof vinden :)
Stormzy en Billie Eilish vind ik stiekem beide ook wel echt vet. Ben benieuwd waar LL mee gaat komen. Wanneer beginnen die eigenlijk een beetje met lineup bekend maken?
Green Day hoeft van mij niet trouwens, afgelopen paar shoes vond ik matig. Billy Joel is meer met cabaret en interactie bezig dan met nummers spelen, werd daarr behoorlijk moe van.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: redle en koekebakker

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik zie allemaal hele toffe namen voorbij komen! Muse verkoopt de stadionshows nu al moeilijk uit, ik vind het een mooie voor Lowlands, zou ok best tof vinden :)
Stormzy en Billie Eilish vind ik stiekem beide ook wel echt vet. Ben benieuwd waar LL mee gaat komen. Wanneer beginnen die eigenlijk een beetje met lineup bekend maken?
Green Day hoeft van mij niet trouwens, afgelopen paar shoes vond ik matig. Billy Joel is meer met cabaret en interactie bezig dan met nummers spelen, werd daarr behoorlijk moe van.
Muse en billy joel gaan niet komen. Namen komen eind januari begin februari
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Muse en billy joel gaan niet komen. Namen komen eind januari begin februari
Ik acht de kans op Muse ook zeer klein, maar alleen op het feit dat ze aangekondigd hebben sowieso weinig festivals te doen aankomend jaar.
Aan de andere kant hebben ze in 2019 ook na de grote tour die eind juli eindigde nog 7 zalen aangekondigd voor iets kleinere shows.
Ze stoppen nu weer eind juli 2023 met de tour, ik sluit niet uit dat er nog een paar verrassingen komen voor eind augustus/september voor Europa.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik zie Fred Again wel ...een hoge spot pakken...of het jaar erop en/of dit jaar DTRH
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Cudi is een waardeloze live act (bekijk eens opnames van zijn recente USA tour, waar de reacties niet mals waren), en hij had ook al aangekondigd om muziek in de ijskast te stoppen.

Stormzy brengt tenminste een goede show.
Ik heb zondag Kid Cudi gezien in de Afas Live en dacht dit ook van te voren, maar was oprecht aardig goed live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken