Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja is het wel, maar uiteindelijk eindig ik zelf nooit in die tenten. Laatst wel bij die sexhoek geweest, dat was wel lachen om te zien. Dat maakt Lowlands bijvoorbeeld ook weer uniek.
Ja is het wel, maar uiteindelijk eindig ik zelf nooit in die tenten. Laatst wel bij die sexhoek geweest, dat was wel lachen om te zien. Dat maakt Lowlands bijvoorbeeld ook weer uniek.
Dat is dus vaak de reden waarom het mij nooit is gelukt om een cabaret show te zien op LL. De wachtrij voordat de show begint heeft mij al vaak doen beslissen om naar een optreden te gaan. Lebbis (jaartal geen idee meer), maar dat was zo'n lange rij dat ik er na 30minuten maar tussenuit ben gegaan.
Wat ze toen hebben gedaan in 2011, de film Conan the Barbarian draaien in de Alpha, dat was ook wel echt uniek en grappig om daarbij te zijn. Dat maakt Lowlands wel echt bijzonder, dit soort programmering en zo iets gedurfd als een film afspelen op de main stage.
Oke, sommige acties zijn niet altijd een 100% succes. Maar het zorgt voor iets bijzonders.
Nog zo'n 60 namen te gaan, wie of wat verwachten jullie nog?
Comedy en Nachtprogramma zijn nu compleet volgens mij.
Een paar mooie indie/rock bandjes kunnen nog wel toegevoegd worden lijkt mij?
Nog zo'n 60 namen te gaan, wie of wat verwachten jullie nog?
Comedy en Nachtprogramma zijn nu compleet volgens mij.
Een paar mooie indie/rock bandjes kunnen nog wel toegevoegd worden lijkt mij?
Vrienden van me (niet op dit forum) hebben twee kaarten voor Down The Rabbit Hole over en willen deze graag ruilen voor 2 Lowlands kaarten, tegen bijbetaling van de oorspronkelijk meerprijs. Heb je belangstelling stuur me even een persoonlijk bericht!